У цьому випуску розповідаємо про свіжі релізи листопада, подробиці Hogwarts Legacy, некстген «Відьмака 3» і суперечки навколо номінації Elden Ring. А ще про новинки українського геймдеву, навчальну програму і конкурс для розробників, а також нові розпродажі й роздачі ігор.
Зібрали для вас роботи українських геймдев-художників з воїнами «Азову» та розказуємо про горор, у якому потрібно блукати в поствоєнних страшних тунелях Азовсталі.
Нагадуємо, що у нас триває збір на 80 дронів для ССО «Азов», які необхідні та дуже допоможуть нашим воїнам бити російського окупанта та очищати від нього кожен куточок української землі. Приєднуйтеся донатом!
До роботи в Dragons Lake Євгеній Микитюк, Lead Gameplay Developer, вісім років присвятив інді-розробці. В інтерв’ю він розповів про те, чому так довго пропрацював на одну компанію, чим відрізняється інді-команда від ААА-студії, про вигорання, а також те, чому розробники подекуди не люблять проходити ігри, над якими працюють.
Зібрали усе найцікавіше, що сталося в індустрії ігор останнього тижня. У цьому випуску розповідаємо про український геймдев, світові релізи, анонс нової Mass Effect, тайтли, які найбільше купують в Україні, і те, що коїться з ринком геймдев-вакансій.
В інтерв’ю Senior 3D Animator у GSC Game World Іван Чернишов розповів про нетиповий старт у геймдеві, про ААА-галери, чим робота в Ubisoft відрізняється від роботи у GSC, а хороший тимлід від поганого, а також про те, як аніматору розвиватися протягом всієї кар’єри.
Що відбувається з пропозиціями роботи в ігровій індустрії в Україні? Проаналізували розділ вакансій на GameDev DOU за жовтень 2022 року та порівняли з показниками попереднього місяця.
У цьому випуску розповідаємо про нового геймдиректора «Відьмака», бан росіян у Європейській Федерації Кіберспорту та можливе DLC до Elden Ring. А ще показуємо трейлери українських студій, кумедні реклами God of War Ragnarok і ділимося корисними ресурсами для розробників.
Ми поспілкувалися з геймдев-компаніями та окремими спеціалістами з 4A Games, Plarium, Dragon’s Lake та N-iX, аби дізнатися, які фахівці сьогодні в дефіциті, кого на ринку більш ніж достатньо та що робити тим, хто тільки хоче потрапити в геймдев.
Восени лідери геймдев-ринку традиційно публікують свої фінансові звіти за липень-вересень. Ми проаналізували документи чотирьох великих компаній та розказуємо, скільки за цей час було відвантажено PlayStation 5, що буде з цінами на Xbox та GamePass, а також скільки по світу продалось ігор серії Resident Evil.
В листопаді нарешті виходять друга частина культової God of War та нова глава антології The Dark Pictures від Supermassive Games. Окрім того, гравці зможуть побігати синім їжачком по Островах Зорепаду у Sonic Frontiers та поринути у вампірські пристрасті ковбойського шутеру Evil West. Розповідаємо про найцікавіші ігрові релізи місяця.
До Гелловіну зібрали для вас тематичні роботи українських геймдев-художників на художниць. Дивіться, підписуйтеся на портфоліо художників та налаштовуйтеся на атмосферу Дня всіх святих!
Розповідаємо про підвищення цін в ігровій галузі, конкурс для українських розробників та сумнівну ситуацію навколо Focus Entertainment. А ще показуємо останній трейлер God of War Ragnarök, геймплей The Callisto Protocol і знаходимо безкоштовні ігри тижня.
Які раптові проблеми виникають у розробників за тиждень до випуску гри? Як з ними впоралися команди та що вони можуть порадити, щоб уникати таких ситуацій? Розповідають автори ігор Moonscars, Boxville і The Serpent Rogue, які вийшли у 2022 році.
Уявити створення ігор без математики неможливо. В геймдеві широко використовуються математичний аналіз, дискретна математика, лінійна алгебра, теорія графів, алгоритми тощо. Ми починаємо наш цикл статей про конкретні математичні прийоми, які можуть спростити життя розробники. Перший текст присвячений діаграмам Вороного — коли вони вперше з’явилися в науковій літературі, якими алгоритмами вони будуються та як застосовуються в геймдеві.
Що необхідно для створення великої та якісної RPG? Значні бюджети, велика команда, відома не весь світ студія? Розробник Андрій Масюк доводить, що для цього вистачить лише скіла та відданості своїй справі. Ми презентуємо The Moon Hell — гру, яку він майже самотужки створював протягом трьох років. Нам пощастило взяти участь у плейтесті цього надзвичайно похмурого та складного продукту, а також поспілкуватися з Андрієм щодо його досвіду у геймдеві.
У цьому випуску розповідаємо про українські локалізації, документальний серіал, присвячений God of War, та сумнівні успіхи Gotham Knights. А також про нові посібники Unity для розробників, безкоштовні асети й новини ігрового ринку.
Іван Ковальов — київський інді-розробник, який став фіналістом Google Indie Games Festival 2022 зі своєю грою Quadline. Попередній його проєкт G30 отримав цілу серію міжнародних винагород, зокрема потрапив до списку найкращих застосунків року Google та Apple. Про те, як можна перейти в геймдев і створювати успішні ігри самому, Іван розповів нам в інтерв’ю.
У різних компаніях зони відповідальності та завдання геймдизайнера відрізняються. В інді-студії цей фахівець опікуватиметься всім: створенням ігрових механік, балансом та навіть економікою. У великих компаніях — працюватиме ціла команда дизайнерів. За що відповідає Game Designer, як опанувати цей фах та про які недоліки професії потрібно знати — читайте у матеріалі.
Денис Воробйов, Senior Environment Artist у Respawn, з 20+ роками досвіду в геймдеві. В його портфоліо: Assassin’s Creed, Prince of Persia, Apex Legends, а за спиною — переїзд з Києва до Сингапуру, а згодом — до Канади. В інтерв’ю Денис розповів, з чого починав свій шлях, чому вирішив відмовитися від анімації, про співбесіду до Respawn та чому деякі художники хочуть змінити великі студії на роботу над інді-іграми в маленьких командах.
До Дня захисників та захисниць України підготували для вас добірку артів українських геймдев-художників з нашими воїнами і не тільки. Дякуємо ЗСУ за те, що можемо працювати та творити під вашим захистом!