Олексій Фурман 24 лютого звільнився з посади геймдизайнера в People Can Fly і повернувся до роботи фотожурналіста, щоб розповідати історії людей, які постраждали від війни. Він побував в Бучі, Гостомелі та інших містах, звільнених від окупантів. Що він там побачив, як пережив перші тижні війни та чи планує повертатись у геймдев? Про це Олексій розповів в інтерв’ю.
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про конкурс від Epic Games, кінець епохи ігор для PS4 та нову частину Call of Duty. А ще про свіжі релізи, роздачі ігор та ресурси для українських розробників.
Що саме робить ігрові рівні вдалими з професійного погляду? Ми запитали левел-дизайнерів про те, які рівні в іграх їм найбільше подобаються і чому. Публікуємо відповіді фахівців з Wargaming, Frogwares, Fractured Byte та Ubisoft.
Одеська Farom Studio нещодавно й неочікувано для себе отримала грант від Epic Games — як підтримку для української студії. CEO компанії Костянтин Лісецький розповів нам, як діяти розробникам, аби теж отримувати гранти від Epic. А ще поділився історіями про роботу над Unreal Engine, створення власної MMO та відмову продатися гігантам Tencent.
Ми запропонували геймдев-компаніям, розробникам та людям, дотичним до ігрової індустрії, поділитися своїми фото у вишиванках і розповісти, що дня них означає це свято і як вони його провели в умовах війни. Наводимо їхні історії.
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про річницю «Відьмака», бібліотеку моделей з анімаціями від Bandai Namco і те, як може закінчитися час у Dark Souls 2. А ще про свіжі релізи, українських розробників та роздачі ігор.
Максим Ілляшенко, Head of Internal Products в iLogos Game Studios майже місяць знаходився під обстрілами у селищі без електроенергії. Коли розробнику вдалося виїхати у безпечні області України, він одразу повернувся до створення NFT-гри та організував цех з пошиття бронежилетів. Про проблеми, з якими стикнувся у волонтерській діяльності, та про те, як поєднувати розробку гри з роботою в цеху, Максим розповів в інтерв’ю.
Проджект-менеджерка з AB Games Дар’я Приловська напередодні війни виїхала до Кіпру. Однак скоро відчула мінуси цієї країни та разом з сім’єю і колегами прийняла рішення про переїзд до Португалії. Про те які умови пропонує Португалія українським переселенцям та як тут облаштувати своє життя, Дар’я розповіла в інтерв’ю.
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про загадкові анонси EA, кінець епохи FIFA, успіхи Eleden Ring та рекордні прибутки ігрової галузі. А ще про нові релізи, цікаві історії та безкоштовні ігри.
Антон Большаков у 90-х був керівником проєктів у GSC Game World. У нульових він брав участь у розробці S.T.A.L.K.E.R. та «Козаків», а потім створив власну компанію — AB Games. Вона розробляє ігри Hidden Object та до 24 лютого мала офіси в Харкові, Дніпрі, Києві, Рівному і на Кіпрі.
Про те, як змінилися команди, чому від підтримки росіян не стає легше та чому AB Games не буде відкривати офіси в Європі, Большаков та розповів нам в інтерв’ю.
За останні місяці українці створили чимало ігор про героїчний спротив нашого народу. Більшість з них покликані підтримати бойовий дух і дати хвилинку, щоб відволіктись від жахів війни. Ну врешті решт, кому з нас не хочеться відхлестати путіна соняшником, на тракторі захопити танк загарбників і відбудувати нашу країну? Саме про такі ігри наша добірка.
У цьому випуску розповідаємо про роботу українки для Blender, оплачуване стажування від CD Projekt Red та документалку про скасовану частину Half-Life. А ще про нові релізи, роздачі та, звісно, інструменти для розробників ігор.
Дарія Гаран з Kevuru Games із початком війни стала менеджеркою цеху з пошиття розвантажувальних жилетів для українських воїнів. В інтерв’ю вона розповіла про те, як шукала кошти на спецодяг, швачок-волонтерок, організовувала роботу цеху й доставку відшитого. А також пояснила, чому сьогодні здається, ніби волонтерити стали менше.
Після звільнення півночі країни від окупантів, щомісячні продажі дисків почали зростати. Однак і досі вони у 4-5 раз менші за довоєнні показники. Нові релізи не потрапили в український ритейл через порушення логістичних ланцюжків, а консолі неможливо завезти в країну, оскільки вони не входять до категорії критичного імпорту.
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про оновлення Dying Light 2, появу Ісуса в Elden Ring та зарплати геймдев-спеціалістів у світі. А ще про свіжі релізи, важливі події та безкоштовні ігри.
Сергій Катрич — розробник ігор, який у мирний час виїздить мотоциклом на місця ДТП і надає потерпілим першу допомогу. Під час війни він з товаришами створив Львівський добровольчий медичний батальйон, у якому бійців навчають тактичної медицини. Про те, як поєднувати геймдев і волонтерство та виїжджати на місце влучання ракет під час війни, Сергій розповів нам в інтерв’ю.
Стильний самурайський екшен, вампірська RPG, кооперативна головоломка та захоплюючий космічний симулятор — у травні вийде чимало нетривіальних тайтлів.
Пилип Дзюба, Development Director і Co-Founder Frag Lab, розповів про основні напрямки роботи компанії на волонтерському фронті, про те, як бізнес-практики допомагають впорядкувати цю діяльність і чому компанія заснувала власний фонд.
У цьому випуску розповідаємо про рекламу в іграх на Xbox та PlayStation, додавання Assassin’s Creed Origins у Game Pass та Снуп Доґа у Call of Duty. А ще про нові релізи, роздачі, цікаві відео та, звісно, інструменти для геймдев-розробників.
Ми продовжуємо знайомити вас з українськими інді-іграми. У новій добірці ми зібрали незвичні проєкти — від соулслайку про глиняний трансгуманізм та симулятора полювання на монстрів до сайд-скроллеру про пошуки мами і мобільного платформера з NFT.