Skull and Bones вийде за день до God of War Ragnarök, Forspoken знову перенесли, а CD Projekt RED опублікувала новий проєкт. Розповідаємо, що сталося в ігровій індустрії цього тижня.
Ми вирішили запитати у ІТ-спеціалістів, які належать до ЛГБТК+, чи почувають вони дискримінацію чи особливе ставлення до себе на роботі, серед друзів або в сім’ї. А у решти — як вони ставляться до ЛГБТК+ людей. Дивіться результати опитування майже 2 тисяч спеціалістів, з них — понад 350 з ЛГБТК+ спільноти.
На кого поширюється відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації та кого неможливо від неї забронювати? Які проблеми можуть з’явитися під час проходження військово-лікарської комісії та чому відмовитись від зброї за релігійними переконаннями в Україні не так вже й легко? Разом з юристами розібралися в найгарячішій темі тижня.
Олександр Пуськов вже два роки працює в Ubisoft Kyiv. На початку повномасштабного вторгнення він з друзями почали активно волонтерити, а згодом заснували благодійний фонд «Це моє місто». В інтерв’ю Олександр розповів, як вони купляли реанімобіль та антидронові рушниці, чому допомога військовим це марафон, а також як члени команди емоційно вигоріли по декілька разів.
Як оцінювати свою роботу, якщо ви художник-фрилансер і працюєте в ігровій індустрії? Брати гроші погодинно чи за проєкт? Як визначити свій рівень оплати? Ми розпитали про це геймдев-художників і вони поділилися власним досвідом формування рейту.
У цій частині розповідаємо про найбільші ігрові компанії України, запуск бета-тестування Overwatch 2 і про те, як публікувати свою гру в PS Store. А ще про свіжі анонси, корисності для розробників та безкоштовні ігри тижня.
Через повномасштабне вторгнення та часткову евакуацію співробітників компанії не змогли показати суттєве зростання за останні пів року. У першій десятці компаній загальна кількість спеціалістів збільшилася на 6,82%, а кількість технічних фахівців зросла на 833 людини. Представляємо свіжий рейтинг 25 найбільших геймдев-компаній України.
Дмитро Авраменко — завідувач кафедри дизайну, де готують художніх спеціалістів для ігрової галузі. Цю освітню програму запустили під час карантину у Волинському національному університеті ім. Лесі Українки. Чого навчають студентів та як їх готують до роботи в геймдеві, Дмитро розповів нам в інтерв’ю.
Липнева добірка багата на горори та зворушливі тайтли про тварин. Також у другий місяць літа можна буде пограти в п’ятнадцяту частину серії F1, а ще у суміш Маппетів, Gorillaz та панк-року дев’яностих. Зібрали для вас найцікавіше.
Eternal Threads — дебютна пазл-гра про маніпулювання часом, вибори та їхні наслідки від ліверпульських інді-розробників Cosmonaut Studios. Редакція GameDev DOU пройшла її та ділиться з вами враженнями.
У новому випуску розповідаємо про анонс сиквелу A Plague Tale, досвід вивчення Blender за 24 години та українізацію PS Store і першого «Відьмака». А ще про інструменти для геймдев-розробників та безкоштовні ігри тижня.
Владислава Гладкова — Principal Concept Artist, яка створювала персонажів для Mortal Kombat 11. Про роботу на студію Atomhawk, переїзд до Британії та свій професійний шлях вона розповіла нам в інтерв’ю. А також дала кілька порад початківцям, які хочуть стати концепт-художниками.
Перші профспілки у геймдеві з’явилися ще у 2017-му через систематичні «кранчі», безоплатні понаднормові та високий рівень вигорання. Проте сьогодні єднальний рух серед розробників ігор набирає вагу та цілком може стати суттєвою силою для перемовин.
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цій частині розповідаємо про свіжі анонси з презентацій, кросплей у грі про вікінгів Valheim та безкоштовні ігри тижня. А ще про історії українських розробників та AI-технологію для ігор, яка озвучує слова голосом Моргана Фрімена.
Чи збігаються очікування і реальність від роботи в ігровій індустрії? Хтось мріяв про створення анімешних персонажів та ігри на роботі, а хтось думав, що доведеться шалено овертаймити.
Ми розпитали спеціалістів ігрової індустрії про те, яким насправді виявився геймдев — і відповіді виявилися дуже різними. Публікуємо найцікавіші з них.
Дмитро Дубовський — VFX Artist, який потрапив у геймдев ще 18 років тому. Сьогодні він працює на лондонську інді-студію INTERIOR/NIGHT. Однак до цього Дмитро змінив вісім компаній, серед яких Crytek, Plarium і Frag Lab, встиг побути фрилансером й опанувати з десяток рушіїв. Про те, яким геймдев був у 2004 році, чим відрізняється робота у різних рушіях та що потрібно знати початківцям сьогодні, Дмитро розповів в інтерв’ю.
У цьому випуску розповідаємо про анонси на Summer Game Fest 2022, випуск культової The Last of Us на ПК та нові ігри. А ще про відкриття офісу української компанії у Лондоні та нові інструменті для розробників.
У 2014 році iLogos вперше стикнулася з війною — тоді в луганський офіс компанії влучила російська ракета. А у лютому 2022-го найбільша команда студії була у Харкові. В інтерв’ю CEO iLogos Микола Мінаєв і CBDO Світлана Сергійчук розповіли, як студія рятувала працівників, що змінилося у ставленні клієнтів та навіщо в кризу наймати сто нових спеціалістів.
Олександр Березовський розповів про те, як у шкільні роки за допомогою Game Maker створив свою першу гру, як ще на випробувальному терміні перейшов з тестувальника на посаду програміста, як відкрив офіс Pingle у Києві, а також про те, що цінує у спеціалістах на технічних співбесідах.
У цьому випуску розповідаємо про критику нової Diablo, випуск Monument Valley на ПК та ігри червня для PlayStation. А ще про українські локалізації ігор, свіжі релізи, інструменти для розробників та опитування GameDev DOU.