Статті про геймдев (стор. 2)

Гарно та погано. Досвідчені розробники розбирають UI/UX-дизайн RDR 2, Tomb Raider та Dying Light 2

Назар Степорук 1248

Темою четвертого випуску рубрики «гарно чи погано» став UI/UX-дизайн. Четверо досвідчених фахівців поділилися думками про інтерфейс у Nobody Wants to Die, Tomb Raider та інших іграх. Вони традиційно відзначили по одному крутому і невдалому рішенню в UI/UX кожного проєкту. 2

Топ-25 геймдев-компаній України, лютий 2025. Мінус 250 спеціалістів за пів року та новий офіс в Індії

Редакція GameDev 4803

Український геймдев продовжує скорочуватися, однак вже не так стрімко. За пів року вісім компаній збільшили свій штат на понад 150 фахівців. Водночас частка технічних спеціалістів в топ-25 українських студій зросла. Детальніше про поточний стан геймдев-індустрії України читайте в нашій аналітиці. 11

Ветеран та режисер Крістіан Жерегі — про Майдан, АТО та створення гри, яка розкаже про перші дні вторгнення

Anna Mikhel 528

Крістіан Жерегі документував Революцію гідності та анексію Криму, долучився до лав добровольців і зняв фільм про АТО. До лютого 2022-го він встиг попрацювати cinematic дизайнером над Metro та Cyberpunk 2077. В інтервʼю Крістіан розповідає про досвід у війську, поранення, дауншифтинг, та чому його власна гра не для українців.

Змінні іспанською, критерії чистоти та генератор лайнокоду. GameDev DOU Подкаст про програмування

Редакція GameDev 436

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми говоримо про код в іграх. Як впливає його чистота на фінальний продукт? Чи відрізняється підхід до програмування в інді-девелоперів та студійних розробників? Навіщо писати змінні іспанською і яке майбутнє у професії програміста? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Як українці працювали над Songs of Silence. Інтервʼю з Lead Concept Artist про нюанси роботи аутсорс-команди

Anna Mikhel 958

Українська компанія Pingle Studio брала активну участь у розробці візуальних елементів для німецького інді-хіта Songs of Silence. Lead Concept Artist Ілля Палочкін розповів про координацію роботи з замовником, налагодження пайплайну арт команди та про важливість інтеграції елементів культурної ідентичності в проєкти. 2

Чим займаються Art QA в геймдеві. Бліц з фахівцями

Anna Mikhel 1121

Працюючи на межі технічних та артових дисциплін, спеціалісти Art QA забезпечують відповідність асетів, текстур, VFX тощо до вимог та стандартів проєкту. Ми поговорили з українськими розробниками про специфіку та місце їхньої ролі у пайплайні, необхідний скілсет актуального спеціаліста та перспективи розвитку.

Сюжет все врятував. Огляд Assassin’s Creed Shadows, над якою працювали українські студії

Назар Степорук 1626

Assassin’s Creed Shadows — дуже важливий проєкт для Ubisoft. Компанія декілька разів його переносила й навіть вирішила випустити в Steam на релізі. Про те, якою вийшла гра, в деталях розповів наш редактор. Кого може зацікавити Shadows, як сюжет рятує проєкт, і чому в гонитві за масштабами розробники продовжують бігти граблями, читайте у свіжому огляді. 18

Від перекладача до Senior 3D Character Artist. Анна Беганська — про шлях в геймдев та роботу над проєктами Blizzard

Anna Mikhel 1633

Senior 3D Character Artist Анна Беганська працювала над League of Legends та HotS та була обрана компанією Adobe на роль спікерки на GDC 2024. Втім за 10 років до цього Анна не цікавилась малюванням, планувала стати перекладачкою в ООН, а в 3D пішла «по приколу». Про свій шлях у геймдев вона розповіла в інтервʼю. 1

Що змушує користувачів перепроходити гру. Говоримо про replay value з представниками ігрового сегменту укртві

Anna Mikhel 2234

Replay value — це низка фіч гри, які спонукають користувача до повторного проходження. Чи є вона необхідною частиною продукту? І чи мають девелопери закладати ці фічі під час розробки, щоб забезпечити грі успіх? Про це ми поговорили з розробниками та блогерами ігрового сегменту укртві. 2

Чеська рольова гра очолила рейтинг, а Civilization VII ледь потрапила в першу сотню. Які ігри українці купували на дисках у лютому 2025

Sashko Peremot 1195

Лютий для українського ринку ігор на дисках був цікавим. Рольовий бойовик Kingdom Come: Deliverance 2 перевершив усі очікування і очолив топ-50 з величезним відривом, список покинула Metro Exodus, а платформери обійшли шутери від першої особи. Детальніше про ситуацію розповідаємо в нашому матеріалі.

«Це капітуляція перед ворогами». Що думають геймдевці в США про нову політику Білого Дому щодо України

Назар Степорук 776

За останні півтора місяця США припинили всю допомогу Україні, включно з військовою. Ми поспілкувалися з українськими геймдевцями про зміну відносин між двома державами. Запитали, що думають про це американські колеги та люди з їхнього оточення. 3

Story Consultant Larian Studio Тетяна Маціборська — про важливість роботи наративних дизайнерів та конкуренцію з AI

Anna Mikhel 949

Тетяна Маціборська вже 12 років втілює історії у ігрові наративи для таких компаній як Supergiant Games, EA та Larian Studios. В інтервʼю вона розповіла про свій шлях в індустрію, досвід в ігровій журналістиці та отримання PhD з креативного письма. А також про роботу райтерів та наративних дизайнерів. 12

Про шлях від джуна до CEO за шість років та бізнес-стратегію Songs of Silence. Інтерв’ю з Борисом Трєніним

Anna Mikhel 2011

Senior Game Business Strategist Борис Трєнін допомагає інді-студіям вибудовувати бізнес-стратегію. Серед його клієнтів — творці Songs of Silence. В інтервʼю Борис розповів про вплив української локалізації на продажі гри, бачення європейського інді-ринку та поділився порадами зі створення маркетингової стратегії. 10

Насичений, але вторинний нащадок It Takes Two. Огляд Split Fiction

Sashko Peremot 1847

Цього тижня виходить Split Fiction — пригодницький бойовик від компанії Hazelight Studios. Нова гра геймдизайнера Юсефа Фареса та його команди є духовним нащадком кооперативної пригоди It Takes Two. Ми пограли у Split Fiction до релізу та розповідаємо, чи вдалося розробникам повторити успіх та чому їхня нова гра може не отримати звання GOTY цього разу. 15

Кризові зміни в геймдеві, зарплати українських розробників ігор та оновлення від Valve. GameDev DOU Подкаст про новини лютого

Редакція GameDev 691

Лютий був насиченим на події в ігровій індустрії і настав час для випуску новин GameDev DOU Подкасту. Обговорили скорочення в геймдеві, ситуацію навколо шутера Level Zero: Extraction, а також зарплати українських розробників ігор та студії, що опинилися в рейтингу найкращих геймдев-роботодавців. Вмикайте, дивіться та коментуйте! 2

Unity скоротила художників та дизайнерів, WB закрила одразу три студії, а Concord отримав нову жертву. Сумні підсумки лютого

Sashko Peremot 1039

За останній місяць зими роботу в ігровій індустрії втратили понад 550 фахівців по всьому світу. Скорочення били як по розробниках надзвичайно успішних проєктів, так і провальних ігор, на кшталт The Callisto Protocol. Водночас ігрові гіганти Warner Bros. Games та Supercell закривали студії. У своєму матеріалі підбиваємо сумні підсумки лютого. 2

Претендент на гру року, рятівний Assassin’s Creed і подорож на ЧАЕС. У що пограти в березні

Назар Степорук 2742

У березні продовжується лютнева традиція насиченого ігрового календаря. Впродовж місяця вийдуть дуже важливий Assassin’s Creed, один з претендентів на звання найкращого проєкту року, симулятор виживання в зоні навколо ЧАЕС і постапокаліптичний шутер, натхненний серією Metro. А поручи з ними — ще пачка не менш цікавих релізів.

Одні з найепічніших битв в іграх поруч з дикою незручністю. Огляд Monster Hunter Wilds

Назар Степорук 941

Monster Hunter, попри свій культовий статус, не надто популярна в Україні. Хоча нова частина з підзаголовком Wilds стала найочікуванішою грою в Steam. У нашого редактора Назара довго не складалися відносини з франшизою. І цього разу він теж ледь не кинув проходження. Але продершись крізь перші години, став ледь не фанатом. 11

«Якби ми вибрали чіткіший жанр, все могло бути набагато краще». Геймдиректор та продюсер Level Zero: Extraction про провал гри

Sashko Peremot 1503

Компанія DogHowl Games зупинила підтримку своєї гри Level Zero: Extraction лише через два тижні після релізу. В інтерв’ю продюсер команди Михайло Моісієнко та геймдиректор гри Олексій Піменов розповіли, як на ситуацію вплинула зміна жанру, в чому на їх думку була основна проблема та скільки людей лишилося працювати над наступним проєктом студії. 11

Про третій рік в ЗСУ, цінності і геймдев-спільноту. Інтерв’ю з розробником та військовим Стасом Шостаком

Yulia Tugolukova 2101

Розробник Titan Chaser Станіслав Шостак третій рік служить у лавах ЗСУ. Як за цей час змінився він і його особисті погляди на армію та суспільство? Чому видалився з багатьох геймдев-чатів, чи планує колись повернутися до розробки ігор та чому зараз всім нам важливо «не сипатись». Про це та багато іншого Стас розповів в інтервʼю. 4

← Сtrl 123456...36 Ctrl →