Статті (стор. 2)

3D Artist Віталій Григорів — про роботу над Call of Duty, Hogwarts Legacy та створення 3D-герба для спецпідрозділу «Кракен»

Anna Mikhel 2574

Віталій Григорів за освітою інженер-проектувальник. Однак у сфері будівництва пропрацював лише 5 місяців і наважився свічнутися у 3D арт. В інтервʼю фахівець розповів про свій непростий шлях у геймдев, роботу над Horizon Forbidden West та іншими AAA-проєктами, а також про створення 3D-гербів для підрозділу «Кракен» та 93-ї ОМБр «Холодний Яр». 6

«Хочеш власний проєкт? Тільки, якщо ти п’єш горілку з віцепрезидентом». Поспілкувалися з фахівцями Sony, Blizzard та 2K про проблеми роботи в ААА

Назар Степорук 1851

ААА-геймдев манить перспективами розвитку та високою зарплатнею. Проте у цій сфері індустрії чимало недоліків. Не ефективний менеджмент, роздуті штати, непотизм, перевищення обов’язків — все це лиш маленька частина проблем. Про них ми поспілкувалися з досвідченими розробниками, які працювали над Call of Duty, Skull and Bones, Warframe та іншими відомими проєктами.

«Виживуть сильніші». Рекрутери про ситуацію на ринку найму художників в геймдев

Anna Mikhel 3682

Ми опитали українських геймдев-рекрутерів про їхнє бачення сучасної динаміки індустрії та зокрема ринку найму, попиту на 2D та 3D-художників. А також про те, як вплинула «AI революція» на очікуваний скілсет, та які є шляхи вирішення кризи фактичної відсутності entry/junior level вакансій на художні посади. Про що це та багато іншого — у сьогоднішньому матеріалі. 30

Скани знищеної російської техніки, робота з UE та пів мільйона на благодійність. Інтерв’ю з Layout Artist Анатолієм Уманцем

Anna Mikhel 1393

Layout Artist Анатолій Уманець зібрав на благодійність понад пів мільйона гривень, продаючи відскановані моделі знищеної російської військової техніки. Про свій шлях у професію, головну перевагу UE над Blender, роботу з Unreal Marketplace та для чого навчив батьків працювати з 3D, Анатолій розповідає в інтервʼю.

П’ять зауважень до українського extraction-шутеру SAND після закритого бета-тесту

Sashko Peremot 3349

Творці українського extraction-шутеру SAND нарешті випустили демоверсію гри, а за кілька днів до цього провели закритий бета-тест. Ми оцінили, як виглядає історія про галичан в космосі зараз, зустрілися з її найбільш критичними багами та розібралися, які проблеми до релізу доведеться вирішувати розробникам гри. 32

Гарно чи погано. Творці S.T.A.L.K.E.R. 2, Den of Wolves і Warhammer 40000: Freeblade оцінюють рішення в геймдизайні різних ігор

Назар Степорук 1491

Рубрика «гарно чи погано» продовжується. У цьому циклі матеріалів досвідчені українські розробники обирають проєкти на власний розсуд і розбирають в них гарні та погані рішення. Другий випуск присвячено геймдизайну. Шестеро фахівців з GSC Game World, 10 Chamber, Pixel Toys та інших команд розглянули ігровий дизайн Prey, Gray Zone Warfare, Fallout та ще трьох ігор.

Astro Bot лишив позаду три футбольні симулятори та Minecraft. Які ігри українці купували в ритейлі у вересні 2024

Sashko Peremot 956

Перший місяць осені в плані продажів ігор на дисках хоч і поступився минулому вересню, але став динамічнішим за серпень. При цьому найпопулярнішою грою серед українців в цьому плані несподівано став платформер Astro Bot. Кого з конкурентів він обійшов та яким жанрам все ще віддають перевагу українці — читайте в нашому матеріалі. 2

«Продюсер — не керівник. Радше — прибиральник». Як навчатися та прокачувати навички продюсерам у геймдеві: поради фахівців Kojima Productions, Rovio та HitZone

Назар Степорук 1347

Ми підготували п’ятий випуск рубрики «як навчатися та прокачувати навички» у геймдеві. Цього разу матеріал присвячено продюсерам. Нашими спікерами стали фахівці зі студій світового рівня, наприклад, Kojima Productions і Rovio. Вони розповіли, як починали свій шлях, які навички повинні мати продюсери та чому варто добряче подумати, перш ніж обрати цей шлях. 4

Створити власноруч 3D-сканер, знайти клієнтів в Голлівуді та відсканувати українських воїнів для гри. Репортаж з фотограмметричної студії deep3dstudio

Sashko Peremot 1257

Серед київських кінопавільйонів розташована deep3dstudio — компанія, що спеціалізується на 3D-скануванні та захопленні рухів. Серед її клієнтів є і голлівудські студії, і ігрові компанії. Ми завітали до спеціалістів з фотограмметрії, розпитали їх про історію студії та навіть побували в середині 3D-сканера. Що з цього вийшло — читайте в нашому репортажі. 1

Оцінки гравців в Steam VS огляди ігрових журналістів. Другий сезон GameDev DOU Подкасту

Редакція GameDev 367

GameDev DOU Подкаст повертається. Тепер — у відеоформаті! Цього разу поговорили про оцінки гравців у Steam та цінність професійних оглядів. Що не так з першими та чому другі — абсолютно необ’єктивний жанр, що помирає? Чи потрібно звертати увагу на ці нюанси розробникам та пересічним гравцям? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами! 6

Дніпро та Львів зрівнялися за кількістю вакансій, а дві з найбільших студій країни шукали тестувальників серед новачків. Ринок праці в геймдеві, вересень 2024

Sashko Peremot 1079

Осінь почалася з невеличкого падіння кількості вакансій для геймдев-спеціалістів. Однак число пропозицій в столиці перевищило показники серпня, а Польща з Кіпром майже встановили новий рекорд. При цьому співробітників серед новачків почали шукати великі компанії. Розповідаємо, що ще цікавого було в розділі вакансій на GameDev DOU у вересні 2024 року.

Втрати Microsoft Gaming перевищили 2500 людей, Embracer продовжує скорочувати студії, а інді-видавець Dead Cells закрився. Сумні підсумки вересня

Sashko Peremot 1357

Ігрові компанії за минулий місяць скоротили майже тисячу людей. Найдраматичніші зміни відбулися у Microsoft Gaming та Lost Boys Interactive. Окрім того, на початку осені закрилася студія, що так і не встигла повноцінно випустити жодної гри та видавництво, яке було відповідальне за Dead Cells та Darkest Dungeon. Підбиваємо сумні підсумки вересня. 2

Повернення в Сайлент Хілл, продовження Dragon Age і війна в Перській затоці у Call of Duty. У що пограти в жовтні

Назар Степорук 2622

Настала середина осені — найгарячіший ігровий сезон за весь рік. У 2024-му він відзначиться трьома очікуваними релізами. Сюди входить нова Call of Duty, продовження Dragon Age, на яке чекали 10 років і повернення в Сайлент Хілл. Окрім цього, гравцям представлять низку хоч і менш гучних, але цікавих новинок. Про найголовніші проєкти ми розповіли в добірці.

Круто і не дуже. Досвідчені розробники розбирають дизайн рівнів Elden Ring, Dragon’s Dogma 2 та Alan Wake 2

Назар Степорук 946

Ми розпочинаємо нову рубрику, в якій українські фахівці оцінюють гарні та погані рішення. Вони розглядають саме той аспект проєкту, на якому спеціалізуються. У першому випуску — це дизайн рівнів. П’ятеро левел-дизайнерів з CDPR, Digital Extreme, Ripple Effect та інших студій розповіли, що круто і не дуже зроблено в Alan Wake 2, Elden Ring, Dragon’s Dogma 2 та Dishonored.

Senior 3D Artist — про нюанси шведського геймдеву, першу гру за мотивами Star Wars та підхід до створення особистих проєктів

Anna Mikhel 2230

Олександра Сокол професійно створює зброю для ігор. Гвинтівки з різних епох, кулемети, панцершреки, мортири і вибухівка — в її портфоліо потужний арсенал, а за плечима — робота в Edkon Games, Ulysses Graphics та швецькій Sharkmob. В інтервʼю 3D-художниця розповіла про своє професійне становлення, продемонструвала свій пайплайн і пояснила, чому пет-проєкти важливі для успішної кар’єри. 2

Render Developer Євген Карпенко — про розвиток програмування графіки, власний бренд та результати соціального експерименту

Назар Степорук 2990

Євген Карпенко, Render Developer у Pingle Studio, відомий в українських геймдевних колах як CaptainGPU. В інтерв’ю з ним ми поспілкувалися про роботу над соціальними казино та відомими іграми, розвиток програмування графіки, та розбудову власного бренду. А ще спікер розповів про незвичайний експеримент, коли він протягом року не виходив з дому. 5

Concept Artist Олена Ільницька — про фотограмметрію з телефоном у руках та пайплайн створення іншопланетних світів

Anna Mikhel 1188

Після 7 років роботи на інженерній посаді Олена Ільницька опанувала Concept Art і світчнулася в геймдев. Вона працювала в Frogwares та Room 8 Studio, а зараз — навчає концепт-арту на онлайн-курсах. В інтервʼю ми обговорили з Оленою зміну професії, різницю роботи в продуктовій та аутсорс-компанії, її підхід до створення сканів для концептування та багато іншого.

Гра року для фанатів хардкору, ще й з українським перекладом. Огляд Frostpunk 2

Назар Степорук 2476

Перша частина Frostpunk хоч і не була ідеальною грою, та все ж відзначилася оригінальною концепцією та густою атмосферою виживання посеред морозного постапокаліпсису. Тож не дивно, що продовження увійшло у список найочікуваніших ігор в Steam. Яким вийшов сиквел, що він змінює, і чому має шанси стати грою року — розповідаємо у свіжому огляді.

Топ-25 геймдев-компаній України, серпень 2024. Мінус 564 фахівці за пів року та жодного нового офісу

Редакція GameDev 8333

Кількість співробітників в найбільших українських компаніях продовжує зменшуватися — на понад 500 спеціалістів за останні пів року. В одній з компаній це падіння було настільки сильним, що вона вибула з топ-25. Однак в рейтингу з’явилося три нові студії, а майже третина старих збільшила свій штат. Детальніше про поточний стан геймдев-індустрії України читайте в нашій аналітиці. 3

Senior VFX-Artist Петро Косарєков — про створення нових технологій для Snapchat і роботу над ексклюзивом Xbox

Yulia Tugolukova 3586

Петро Косарєков — Senior VFX Artist в Compulsion Games, одній з внутрішніх студій Microsoft, яка наразі працює над пригодницьким екшеном South of Midnight. В інтерв’ю Петро розповів про свій шлях від фрилансера-аніматора у Дніпрі до роботи в Snapchat, а також поділився деталями створення спецефектів для майбутнього ексклюзива Xbox.

← Сtrl 123456...32 Ctrl →