Якість графіки, 100 годин контенту і більше ніяких перенесень. Всі деталі S.T.A.L.K.E.R. 2 з gamescom 2024

GSC Game World перетворила gamescom 2024 на свято для фанатів S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Українська студія за підтримки Microsoft організувала окремий великий стенд, де можна було пограти в демоверсію. Ми особисто її спробували та поділилися короткими враженнями в топіку на форумі.

Паралельно розробники активно розповідали про свій проєкт в інтерв’ю та різноманітних маркетингових роликах. Завдяки цьому накопичилася велика порція свіжих деталей S.T.A.L.K.E.R. 2. Найголовніші з них ми відібрали в цьому підсумковому матеріалі.

Що розповіли про S.T.A.L.K.E.R. 2 на gamescom 2024

  • Повне проходження S.T.A.L.K.E.R. 2 займе понад 100 годин. Сюди входить виконання всіх завдань та ретельне вивчення Зони.
  • Замість раніше заявлених чотирьох фіналів буде три. Розробники підтвердили, що за одне проходження неможливо побачити весь сюжетний контент. А от інформацію про наявність істинної кінцівки GSC вирішила не розкривати.
  • За сюжетом Скіф стикатиметься з людьми, які мають різні погляди на Зону. Для частини персонажів — це прекрасне місце, сповнене чудес.
  • Деякі неочікувані історії сховано у відкритому світі. Вони розгортаються за межами сюжетних або додаткових квестів.
  • Гра буде схожою до горорів за своїм ритмом. Моменти високої напруги чергуватимуться з відносно спокійними епізодами.


  • Розробники загалом заявили, що під час дослідження оточення на гравців чекає багато сюрпризів. Таким способом вони намагаються заохотити вивчати світ S.T.A.L.K.E.R. 2.
  • Свобода дій закладена у дизайн проєкту. Користувачі справді можуть йти, куди завгодно. Але за необережність або надмірну відчайдушність S.T.A.L.K.E.R. 2 каратиме гравців.
  • Під час роботи над відкритим світом процедурна генерація майже не застосовувалася. Всі локації S.T.A.L.K.E.R. 2 пропрацьовані та наповнені вручну.

«Ми вклали досить багато своїх зусиль і талантів, щоб створити ці дивовижні асети. Тому що всі локації, які ви можете побачити в грі, — від великих до найменших сіл, — зроблені вручну. Ми майже не використовували для цього жодної процедурної генерації. Це досить складно, але допомагає нам створювати унікальну атмосферу і локації», — розповів Євген Кулик, Technical Producer у GSC Game World.

  • Найкращу здобич в Зоні можна знайти в схованках сталкерів. Саме сюди бійці приносять найцінніші речі, які можуть стати їм в пригоді. Тобто це обґрунтовано наративом.
  • Спостереження за поведінкою штучного інтелекту буде важливою частиною кожної битви. Розуміння особливостей ворогів неодноразово допоможе уникнути загибелі.
  • Система поранень перекочувала в S.T.A.L.K.E.R. 2. з минулих частин. Буде декілька видів аптечок та бандажі, однак розробники також реалізували деякі нововведення.
  • Менеджмент ресурсів стане важливим елементом в механіках виживання. Гравцям часто доведеться вирішувати, що брати на вилазку, чи варто перевантажувати інвентар в небезпечному середовищі, чи пожертвувати певними предметами через брак місця тощо.
  • В проєктуванні зброї розробники дотримувалися балансу між унікальністю та реалізмом. А головною метою було створення певних особливостей для кожного зразка в арсеналі Скіфа. Як приклад GSC навела зміну розкиду набоїв в однієї зброї, щоб зробити його цікавішим.
  • Якщо гравцям захочеться розважитися з потужною зброю, відстрілюючи все навколо, то дуже швидко доведеться шукати, де поповнити набої.
  • Зараз S.T.A.L.K.E.R. 2 — це наймасштабніший проєкт з відкритим світом на Unreal Engine 5. Через це виникли додаткові складнощі в розробці. GSC довелося створювати власні інструменти, щоб забезпечити заплановані розміри Зони та різноманіття ландшафту.
  • Журналістів, які спробували демоверсію, вразив візуальний ряд гри. Представник The Verge зазначив, що демо функціонувало на Xbox Series X у 60 кадрах/сек. А Джон Ліннеман з Digital Foundry похвалив загальну реалізацію графіки.

«Пограв у S.T.A.L.K.E.R. 2 на актуальній Xbox Series X. Технічно вона виглядає дуже добре! Я вражений. Напрочуд чудова якість зображення», — написав Ліннеман.

Системні вимоги S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Мінімальні системні вимоги

  • ОС: Windows 10, Windows 11;
  • Процесор: AMD Ryzen 5 1600X або Intel Core i5-7600K;
  • Оперативна пам’ять: 8 Гбайт;
  • Відеокарта: AMD Radeon RX 580 на 8 Гбайт або NVIDIA GeForce GTX 1060 на 6 Гбайт;
  • Місце на диску: 150 доступного місця, потрібен SSD.

Рекомендовані системні вимоги

  • ОС: Windows 10, Windows 11;
  • Процесор: AMD Ryzen 7 3700X або Intel Core i7-9700K;
  • Оперативна пам’ять: 16 Гбайт;
  • Відеокарта: AMD Radeon RX 5700 XT на 8 Гбайт, NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER на 8 Гбайт або NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti на 11 Гбайт;
  • Місце на диску: 150 доступного місця, потрібен SSD.

Коли вийде S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Навряд чи хтось стане сперечатися, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl пройшла тернистий шлях до релізу. Гру повторно анонсували у 2018 році, проте перший трейлер продемонстрували лиш у 2020-му. У 2021-му GSC Game World представила дебютний ігроладний ролик та оголосила про реліз у квітні 2022-го. Проте вже на початку року вона повідомила про перенесення на 8 грудня.

У лютому почалася повномасштабна війна росії проти України. Частину команди GSC перемісила до Чехії, а деякі розробники вступили у військо. Через це реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 змістився на невизначений термін. На Е3 2023 команда повідомила, що планує випустити проєкт у 2023 році. Проте вже на gamescom 2023 гру перенесли на перший квартал 2024-го. Далі — на 5 вересня, а тоді — на 20 листопада.

Розробники навіть неприховано іронізували щодо частих «переїздів» S.T.A.L.K.E.R. 2 на більш пізній термін. Короткий тизер, в кому повідомили про крайнє перенесення, назвали «Серйозно, знову?». Проте на gamescom 2024 Євген Григорович пообіцяв, що 20 листопада — фінальна дата. Більше розробники не змінюватимуть власні плани.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Щось боюся, що найбільший UE5 проєкт буде потребувати на мінімалках значно більше GTX 1060.

Цікаво, там будуть всі сучасні апкслейлери?

Я от теж готовий багато поставити на те, що системки вони ще скоригують.

Це буде дуже ризиковано, як на мене. Все ж таки передзамовлення відкриті вже більше року. Люди купували гру саме з цими вимогами.

В мене GTX 1660 Super. Зараз ігри навіть на мінімалках гарні, а апскейлерів не боюся, тому я хоча б на стабільні 40 фпс надіюся. Найочікуваніше гра. Так хочу, щоб наші розірвали світовий ринок. Сподіваюся, вони розуміють, що вони зараз лише укр. геймдеву і покажуть прямо РІВЕНЬ.

Але це гарний показник, що у Series X є 60 фпс. Дає надію.

Було б супер, якби так. Я теж тільки порадію, плюс хочеться вірити, що всі перенесення були не даремними, і оптимізація буде на рівні.

Підписатись на коментарі