Симулятор полювання на монстрів та сайд-скроллер про пошуки мами. Друга добірка українських інді-ігор
Ми продовжуємо знайомити вас з українськими інді-іграми. У першій добірці були мальовничі метроїдванії, амбітні ігрові платформи та шутери. А у цьому матеріалі ми зібрали незвичні проєкти — від соулслайку про глиняний трансгуманізм до сайд-скроллеру про пошуки мами та симулятора полювання на монстрів.
Redemption of the Damned — симулятор полювання на монстрів
Redemption of the Damned — це survival-horror з елементами RPG від невеликої української студії MiroWin.
«Події гри розгортаються в декораціях європейського оккультизму XVII століття з об’єднанням структур і принципів гри Diablo з бойовою механікою Resident Evil7-8», — зазначають у студії.
За сюжетом головний герой вирушає у далеке поселення, щоб допомогти місцевим селянам. На диліжанс героя хтось нападає, але йому вдається вижити і зіткнутися з страхітливими чудовиськами. Гравцю доведеться ретельно вивчати різноманітних монстрів та вивчати різні методи полювання на надприродних істот. А крім того, потрібно не забувати про сон, а також про воду і їжу, без яких не вижити у похмурому світі гри.
Наразі Redemption of the Damned знаходиться на ранній стадії розробки, а її реліз заплановано на 2023 рік.
Star Point Explorer — коли планета стрибає сузір’ями
Star Point Explorer — мінімалістична гра з оригінальними механіками і яскравим дизайном. За жанром це щось середнє між платформером та ранером. Мета гри проста — керувати планетою, стрибати сузірʼями збираючи зірки, а також намагатися не впасти. Основний акцент розробники зробили на релаксуючий досвід, хоча іноді складніші рівні, коли гравітація починає перемагати, змусять гравців напружитися.
Керування було зроблене максимально простим — на смартфонах ліва половина екрану штовхає планету вперед, права — заставляє стрибати. На інших платформах це дві кнопки з аналогічними діями. Тимчасові бонуси містять в собі магніт для зірок, буст швидкості, а також зміну гравітації. Деякі сузір’я можуть зникати, змушуючи гравця швидко реагувати.
Гра також дозволяє вибирати з поміж 12 оригінальних планет.
Розробкою Star Point Explorer займається невеличка команда зі Львова — програміст Тарас Когут та дизайнерка Анастасія Селіцька , яка відповідає за візуальну частину гри та музику.
«Для нас геймдев — це хобі, яким ми займаємося у вільний від основної роботи час. Хотілося спробувати створити щось у світ мобільних застосунків і перші ідеї крутилися навколо аплікацій для моніторингу витрат. А от ідея зробити гру з’явилася якось спонтанно. Нам дуже подобається космічна тематика, тому як тільки я запропонував Насті зробити гру разом, вона одразу придумала концепт з планетою та сузірʼями», — розповів розробник.
Завантажити Star Point Explorer можна в App Store, Google Play, а також на PC/Mac.
Moonscars — український souls-like про глиняний трансгуманізм
Moonscars — це похмурий 2D соулс-лайк про глиняний трансгуманізм та бунт творіння проти свого творця. Головна героїня, Сива Ірма (Grey Irma), шукає божевільного генія Скульптора, бо лише той здатен розкрити таємницю її існування. На шляху до мети Ірма сформує безліч глиняних реплік самої себе, кожна зі своїми особливостями. Але лише одній з Ірм судиться досягти мети.
Геймплейно гра фокусується на бойовій системі, з мінімумом платформінгу. Досліджуючи нові локації Ірма посилюється, вивчає нові закляття та збирає амулети. Світ гри натхнений похмурим східноєвропейським Середньовіччям та картинами голландських майстрів (Рембрандт, Вермер), і він не прощає помилок. Після смерті чергової репліки Ірми настає Місячний Голод: Місяць, жорстоке божество, жадає жертв, і робить ворогів сильнішими, доки не насититься.
Створенням Moonscars займаються троє розробників — програміст та художнік/аніматор з Молдови, а також київський геймдизайнер і сценарист Андрій Мороз. Під час войсчату «Українська геймдев-індустрія під час війни» Андрій розповів, як працював над грою у перший місяц масштабного вторгнення росії в Україну, коли навколо падали бомби.
Moonscars за підтримки видавця Humble Games вийде влітку 2022 року. У гри вже є сторінка в Steam.
Rinne: Incarnation of the true Hero — мобільний платформер з NFT
Мобільний платформер Rinne: Incarnation of the true Hero дозволить поринути в історію та пережити формування особистості Героя, який врятує усіх. Основна мета гри — перемога над грізним ворогом за допомогою вмінь та навичок, холодного розуму та амуніції, що здобувається у нелегких двобоях. Герой, який зможе подолати зло, здобуде шанс заробити на своїх уміннях отримавши на вибір NFT-айтем. Цей NFT може містити як окремий внутрішньоігровий предмет, так і цілого героя.
За словами розробників, проєкт створюється у вільний від основної роботи час, тому розробка йде мляво.
«Команди як такої немає, оскільки проєкт поки не отримує повноцінного інвестування, то і змушувати людей працювати на ентузіазмі поки нема сенсу. Тому рішенням було вийти на ринок NFT раніше планованого, щоб отримати моральний поштовх у разі якщо відгуки будуть схвальними», — заявили ігротворці.
Сайд-скроллер про пошуки мами та жахастик про клоунів
Розробник Віталій Бартко поділився одразу двома створеними іграми. Перша має назву Fear Corporation. Це гра про страх героя перед його фобіями, герой боїться клоунів, статуй і ляльок. Прокинувшись від кошмару вночі, герой починає усвідомлювати що він все ще уві сні, адже спостерігає всі свої найжахливіші кошмари.
Другий проєкт має назву Where is my mom. Це сайд-скроллер про дівчинку, яку вкрали. Прокинувшись у будинку, вона не розуміє, як там опинилася. Все, що вона зараз бажає, це втекти з полону та знайти свою сім’ю.
Обидві гри розробник створював самотужки, і вони вже вийшли в Steam.
Voxelia Defenders — тактичній геній на захисті від ворожих істот
Voxelia Defenders — це гра у жанрі Tower Defense, де треба використовувати свій тактичній геній, щоб захистити мирних жителів Вокселії від несподіваного вторгнення ворожих істот. Засновник і єдиний розробник — Євген Грішенко, вдень він Продакт Менеджер, а вночі — інді-розробник, що намагається створювати ігри за допомогою асетів з Unity Asset Store, не вміючи кодити або малювати.
«Створення цієї гри висуває багато досить нетривіальних челенджів, але не дивлячись на це хочеться довести гру до фінального вигляду та викласти її на Steam. Велика мета — заробити якусь копійчину з цього, та мати змогу найняти програміста та гейм-дизайнера для створення наступної частини гри, але вже з набагато більшим функціоналом, розвитком системи героїв та персонажів, зробити більше варіативності. А найбільша мета — створити свою інді-студію, яка буде працювати над різноманітними проектами», — зазнаєчає Євген.
Гра ще не вийшла, але у неї вже є своя сторінка в Steam.
Big Byz Wars — науково-фантастичний run’n’gun
Big Byz Wars -це стильний 2.5D сайд-скролер в антиутопічному науково-фантастичному сетингу і в жанрі run’n’gun. За сюжетом у найближчому майбутньому людство створило літаючі міста як надійний притулок від вірусів, екологічних катастроф та тероризму. Грати доведеться за найманця, оснащеного спеціальним бойовим костюмом із вбудованим штучним інтелектом. Захищаючи інтереси найбільшого і найвпливовішого з літаючих міст Землі — Бізантіума, так само відомого як «Біг Біз», героєві доведеться виконати кілька делікатних завдань і місій.
Гру створює команда з п’яти розробників. Двоє з них, наративний дизайнер та левел дизайнер працюють парт-тайм.
Hidden structure — браузерний 2D-шутер на JavaScript
Hidden structure — це браузерний 2D хорор шутер із сюжетом, монстрами, зброєю та секретами. Гра заснована виключно на html, css та JavaScript, тому її можна запустити на будь-якому пристрої де є браузер (також можливе сенсорне керування для смартфонів).
«Ми граємо за військового кореспондента, який прямував на зустріч зі своєю дівчиною, яка працює у науково-виробничій корпорації. Саме будівлею цієї корпорації нам треба просуватись поверх за поверхом, аби її відшукати та з`ясувати, що ж сталось. На нашому шляху будуть заблоковані двері, до яких буде треба знайти карти доступу або коди, працівники корпорації, яких буде потрібно врятувати, системи автоматичної охорони, портали, зброя, боєприпаси, броня... ну і нарешті монстри!», — говорить розробник.
Штучний інтелект монстрів у грі зроблено так, що їх дії ніколи не будуть повторюватися, а отже кожне проходження гри буде унікальним. Для Ігора Шиманського Hidden structure є першим геймдев-проєктом, над яким він працює самотужки. Проєкт створюється без використання сторонніх бібліотек або рушіїв.
На сьогодні у Hidden structure можна зіграти за посиланням. Зараз розробник працює над перенесенням гри на Android.
Нагадуємо, що це не всі проєкти, якими поділилися з нами українські розробники. У наступних випусках добірки ми продовжимо знайомити вас з україніськими інді-розробниками та їхніми іграми. А якщо ви також розробляєте власну гру, то розкажіть нам про неї у анкеті.
А в коментарях, поділіться, яка гра з цього випуску вас зацікавила найбільше.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів