«Спочатку була більш проста ідея — 2D стрілялка». Інтерв’ю з розробниками гри єБайрактар

Нещодавно у мобільному застосунку Дія запустили гру єБайрактар, де кожен користувач отримав змогу керувати віртуальним «Байрактаром». Ми поспілкувалися з розробниками гри Дмитром Гедзєм, Technical Lead, та Миколою Мінаєвим CEO, Board Member зі студії iLogos Game Studios, про те, яким єБайрактар задумувався спочатку, скільки часу було витратили на його створення, а також про мету проєкту.

Як з’явилася ідея створити гру про «Байрактар»? І чому саме про це?

Микола Мінаєв — CEO, Board Member, iLogos Game Studios

До команди iLogos Game Studios звернувся Євген Горбачов, Chief Product Officer у Diia Company, з проханням допомогти у розробці простої гри для підняття бойового духу з функціями підрахунку балів гравців і таблицею призерів та інтеграцією гри в iOS та Android.

Від представників Дії спочатку була більш проста ідея — 2D-стрілялка, а наша команда допрацювала її та запропонувала зробити 3D з модифікаціями. Проєкт розробляли дуже швидко, але ми були на постійному зв’язку з командою замовника для миттєвого реагування на виправлення.

Дмитро Гедзь — Technical Lead, iLogos Game Studios

Після першого дзвінка з клієнтом ми одразу почали game-design document, обрали візуально гарний та простий графічний стиль LowPoly. Прописали логіку проєкту і весь функціонал гри — переміщення прицілу супротивників, вибухи, знищення, розрахунок снарядів тощо.

Згодом зібрали все до купи, зверстали UI, а потім прилетіла перша велика правка. Потрібно було зробити UI схожим на консоль управління «Байрактаром» і те саме стосувалося environment (оточення), тобто усієї карти. Треба було швидко багато переробляти, оскільки «Байрактар» ​​має чорно-білу камеру.

Довелося перефарбувати всі текстури, вигадати схему UI і зібрати її з максимальною економією місця, тому що білд повинен бути маленьким. Коли завершили цей етап роботи, віддали на тестування, і виявилося, що оптимізації, які ми проводили, було недостатньо, і потім ще довелось вночі допрацьовувати тіні, щоб все мало гарний вигляд. Наступного ранку був уже новий білд, який прийняли й розпочали роботу з його інтеграції.


Микола Мінаєв — CEO, Board Member, iLogos Game Studios

Ініціатива з розробки гри про «Байрактар» була з боку Дії, їм надсилали багато запитів користувачі онлайн-сервісу. Також у соцмережах вже купа мемів та жартів про «Байрактар». Тобто він став уже одним з символів українського опору.

За створення гри ви отримали гроші?

Микола Мінаєв — CEO, Board Member, iLogos Game Studios

Команда iLogos Game Studios розробляла проєкт безкоштовно, це наш внесок у волонтерську діяльність. Ми хочемо бути прикладом та надихнути інші студії креативити і волонтерити для країни, підтримувати бойовий дух народу.

Скільки часу пішло на створення гри і скільки людей взяли участь у розробці?

Дмитро Гедзь — Technical Lead, iLogos Game Studios

Розробка гри зайняла 4-5 ночей з урахуванням усіх виправлень, а після цього ще майже стільки ж часу ми витратили, щоб допомогти команді Дія інтегрувати гру в їхній застосунок. Команда проєкту розробки складалася із шести спеціалістів з боку iLogos Game Studios, а також ми залучили одного спеціаліста з іншої компанії.

Усі ці таланти допомагали розробляти гру у вільний час від робочих проєктів:

  • Дмитро Гедзь — Technical Lead, iLogos Game Studios;
  • Сергій Харсун — Lead Unity Developer, iLogos Game Studios;
  • Артем Лисенко — Head of Game Design, iLogos Game Studios;
  • Наталія Близнюк — Concept Artist, iLogos Game Studios;
  • Дарина Дубицька — Producer/Game Designer, iLogos Game Studios;
  • Максим Матяш — PM, iLogos Game Studios;
  • Анатолій Шевчук — Senior Mobile Developer, Oracle.

Чи не думали додати у гру більше елементів жанру Tower Defense? Наприклад, можливість прокачувати блокпости, а також косметичні предмети, гроші за покупку яких підуть на підтримку ЗСУ?

Дмитро Гедзь — Technical Lead, iLogos Game Studios

Ми хотіли максимально швидко потішити народ і дати ще одну причину відволіктися на хвилину, щоб не думати про реальний жах війни.

У планах не було, але будемо раді співпрацювати з Дія і надалі.

Чи плануєте підтримувати гру й надалі? А також повноцінний реліз на смартфонах?

Дмитро Гедзь — Technical Lead, iLogos Game Studios

У планах не було, але буде залежати від аудиторії та команди Дії. Може бути таке, що потрібно буде підтримувати функціонування цієї гри чи розробити іншу. Або нічого не вдосконалювати, бо це одноразова гра проти стресу :)

На вашу думку, яка мета у цієї гри? Дати випустити пару громадянам чи ще щось?

Микола Мінаєв — CEO, Board Member, iLogos Game Studios

Так, переважно мета гри — це відволіктися, розслабитися і випустити накопичені всередині негативні емоції, щоб хоч трохи стало легше дихати.

Чи стикалися ви з критикою гри? Що саме критикували та за що хвалили?

Микола Мінаєв — CEO, Board Member, iLogos Game Studios

Безпосередньо ми — ні. Поки що лише отримуємо численні листи подяки з усіх куточків України, і це дуже заряджає!
Загалом про відгуки краще запитати у хлопців з Дії.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось23
До обраногоВ обраному2
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Игра Эндера

Підписатись на коментарі