«Якщо ти смієшся з ворога, то він вже не такий страшний». Розробник єБайрактар випустив гру про український трактор

Один з розробників єБайрактару для Дії, Максим Матяш, Project Manager iLogos Game Studios, представив свій новий проєкт Steal Russian Tank — гру, в якій український трактор краде російські танки. Вона вже вийшла в App Store та Google Play. В інтерв’ю GameDev DOU Максим розкрив головну мету проєкту, а також розповів, і як за один тиждень вдалося самотужки створити готовий продукт.

«Думав над ідеєю і тут побачив новину про наших безстрашних сільських жителів на тракторах». Про початок війни і створення гри

На момент початку війни я жив у Харкові, але першого ж дня разом із близькими виїхав у передмістя Харкова. Оскільки селище в якому я був розташований з південної сторони міста, то там здавалося безпечніше.

Якогось дня касетна бомба вибухнула поруч із будинком, і ми вирішили переїхати до Дніпра. Їхав на власному авто, дістався без пригод.

Далі я взяв участь у розробці гри єБайрактар. Я був керівником (координатором) проєкту. Мене надихнуло те, що можна вигадати гру на тему, пов’язану з нашою визвольною війною.

Взагалі мені подобається займатися іграми. У мене є свої пет-проєкти, працюючи над якими я отримую задоволення.

Оскільки у мене було бажання і можливість, а у вільний від роботи час думки завжди були зайняті новинами про війну, то захотілося хоч ненадовго відволіктися. Тому вирішив зробити якусь простеньку гру.

Я пару днів думав над ідеєю і тут побачив чергову новину про наших
безстрашних сільських жителів на тракторах, що захопили російський танк. І мені миттєво прийшла ідея зробити гру про трактор, який має захоплювати техніку окупантів. Механіка будується на класичній грі у змійку. Тільки тут треба керувати трактором та збирати танки.

«Я звик робити одразу якісно та без багів». Про розробку і головну ідею проєкту

Чому за основу взяв саме Змійку? Бо, по-перше, хотілося використовувати просту і невигадливу ігрову механіку, яка знайома всім з дитинства, щоб вона була зрозуміла навіть людям далеким від ігор. По-друге, щоб її було просто реалізувати наодинці. Ну і по-третє, сама ідея захоплення та буксирування танків добре лягла на змійку.

Основна відмінність — графіка та трохи інша механіка. У класичній змійці з’являються елементи, які тобі треба поглинути, а в моїй грі виїжджають танки та глухнуть, або у них закінчується бензин. Тут залишається місце для фантазії :) Коли вони зупиняються, потрібно їх захоплювати, а якщо спробуєш захопити його, поки він їде, то трапляється вибух трактора. Я хотів зробити гру якнайшвидше, без глибокого сенсу.

Розробляв гру сам. Моя дівчина ще протестувала зовсім небагато, але я звик робити одразу якісно та без багів, то, можна сказати, робив соло. У Steal Russian Tank я вклав свою експертизу як розробника у вільний від роботи час.

Я ж не програміст, не дизайнер і не художник. Я проджект-менеджер, а в iLogos поступово переходжу в пре-сейл. Але я завжди любив ігри, і я вже мав невеликий досвід роботи продюсером, тестувальником і навіть дизайнером трошки, а також з дитинства захоплювався програмуванням. Кілька років тому почав вивчати рушій GameMaker. Він добрий тим, що він простіший за Unity і підходить людям, які не програмують. З нього легше розпочати. Мені він сподобався і пару своїх перших проєктів я зробив на цьому рушії, паралельно вивчаючи програмування. Після кількох таких проєктів у мене вже був досвід, і я вирішив, що можу швидко зробити гру. Тобто процес особливо ніяк не будувався — мені прийшла ідея, я хотів зробити проєкт швидко, але я не художник, тому я знайшов усілякі готові ассети на цю тематику, сам усе зібрав і запрограмував. Дещо підмалював — десь «зіги» на танках, десь українські прапори поставив. Арт був готовий, ідея у мене була, я на ходу все тестував, пробував різні варіанти, оптимізував та балансував.

Займався розробкою гри у вільний від роботи час. Близько тижня, вечорами та вихідними трошки, але навіть не кожен день. Моє завдання було зробити гру якнайшвидше, щоб не влаштовувати «довгобуд».

Загалом ідея Steal Russian Tank аналогічна єБайрактару — підняти бойовий дух народу, дати можливість людям відволіктися, підняти настрій, щоб вони хоч посміхнулися. Адже якщо ти смієшся з ворога, то він вже не такий страшний.

Для мене ідея проєкту працювала так само — я займався грою, щоб теж якось відволіктися, але ще для мене було важливо взяти участь, підтримати людей. Це свого роду цифрове волонтерство.

«Мені подобається робити такі маленькі проєкти та йти далі». Про подальший розвиток гри

Гра нещодавно в сторах, відгуків там поки що немає, але сподіваюся, що вони скоро будуть. Від друзів та колег відгуки позитивні.

Стосовно розвитку Steal Russian Tank — все залежатиме від інтересу до гри. Я ще щось придумав би цікаве. Мені подобається робити такі маленькі проєкти та йти далі. З початку війни було кілька тем, що підіймають бойовий дух, які стали свого роду мемами, з яких можна було створити гру — про байрактор, трактор або корабель. Якщо мені спаде на думку нова цікава ідея або хтось запропонує, то можна ще щось зробити. В iLogos готові підтримувати такі ініціативи, як ресурси для розвитку гри та нових релізів, так і підключити ще наших фахівців — художників чи розробників. Можуть допомогти з публікацією в сторах, і розповісти аудиторії про гру, просуваючи своїми каналами комунікації та в медіа.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось16
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі