Які ігри в ритейлі українці найбільше купували за півтора роки війни: домінування спортивних симуляторів та жодної української cтудії серед лідерів
На честь Дня Незалежності ми зібрали ігри на фізичних носіях, які українці купували частіше всього після початку повномасштабної війни. У матеріалі ми спираємося на дані щомісячних рейтингів ігор в українському ритейлі, які базуються на інформації компанії ERC (офіційний дистриб’ютор PlayStation та консольних ігор в Україні). Нашу увагу привернули п’ять перших місць кожного топу у період з лютого 2022 року по серпень
Загалом зібралося двадцять найуспішніших в Україні тайтлів. Оскільки це надзвичайно різні ігри, то перш за все ми проаналізували їх жанри. Найчастіше до топ-5 потрапляли action-adventure та action role-playing.
Також ми звертали увагу на географію розробників. Частіше за все лідерами ставали продукти з США, а друге місце з величезним відривом займають канадські студії. Жодного разу за 18 місяців у п’ятірці не було нічого від українських компаній. Насправді за цей час до рейтингів потрапила лише одна гра від наших розробників — Metro Exodus. У загальному топі вона була присутня з березня по травень цього року, а найкращий її показник — 16 місце у квітні.
Також зазначимо, що з точки зору платформ у нас майже повністю гомогенний рейтинг — більшість ігор українці купили для PlayStation, а тайтли для Nintendo Switch чи Xbox були надзвичайно рідкими. Найвище дісталася The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Вона посіла восьму сходинку у травні. Найкращий результат для Xbox показав Hitman 3, який у липні
Якщо говорити про абсолютного лідера, який тримався в топ-5 довше за всіх, то це Grand Theft Auto V. Вона була присутня серед лідерів 17 місяців з 18 на самих різних місцях. Цікаво, що на першій сходинці вона була лише одного разу, а частіше за все опинялася на третій чи четвертій.
Другою стала FIFA 23 — 13 місяців у першій топ-5. З них п’ять вона протрималася на першому місці і це найкращий показник серед усіх тайтлів нашого рейтингу. Франшизу FIFA можна вважати найуспішнішою за ці півтора року. По-перше, дві гри (FIFA 23 та FIFA 22) загалом у топі були 23 місяці, а по-друге — вони частіше за всіх опинялися на першому місці (8 разів).
Третьою грою за кількістю лідерських місяців став Minecraft, який частіше за інші ігри опинявся на п’ятому місці. При цьому жодного разу гра від Mojang Studios не займала першого місця.
Нижче можна ознайомитися з розподіленням ігор по місцях. Серед двадцяти тайтлів є те, що ми назвали артефактами — ситуації, коли ігри наче випадково потрапляли до топ-5. Так, наприклад, сталося з Sackboy: A Big Adventure у червні 2023 року — платформер від Sumo Digital опинився на першому місці, завдяки надзвичайно низькій ціні (349 грн). Втім, як зазначили в ERC, постачань дисків з цією грою більше не планується і повторити цю аномалію найближчим часом буде неможливо.
Та сама ситуація з батьком усіх соулслайків Demons Souls — минулої осени ремейк гри, завдяки суттєвим знижкам, тримався два місяці на другому місці.
Ігрові смаки українців лишаються сталими вже не перший рік. Наприклад, абсолютний лідер цього матеріалу FIFA була найпопулярнішою грою і восени
Потім цей показник трошки вирівнявся, але загалом за минулий рік в українському ритейлі було продано 124 тисячі копій, що на 40% менше, ніж у
16 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів