Зарплати в українському геймдеві — зима 2023

У грудні 2022 року на DOU пройшло традиційне зарплатне опитування українських ІТ-фахівців. У ньому взяли участь зокрема й 802 фахівці, які працюють в геймдеві — як технічні, так і нетехнічні спеціалісти. Ми проаналізували, як змінилися їхні зарплати в порівнянні з червнем 2022 року.

Дивіться свіжу зарплатну аналітику геймдев-спеціалістів України за серпень 2023.

Медіанні зарплати в геймдеві, 2013–2023

В опитуванні брали участь як фахівці, які нині в Україні, так і ті, хто виїхав через війну за кордон, але планує повернутися. Дані тих, хто виїхав за кордон і вже не планує повертатися, ми не додавали в дослідження, адже ці фахівці вже не прив’язані до українського ринку праці.

Дані в CSV доступні на GitHub. Усі зарплати вказано в доларах США після сплати податків («чистими»). Для аналізу рівнів зарплати ми використовуємо медіану.

Портрет учасників опитування

71% опитаних складають технічні спеціалісти. Найчастіше це розробники (21%). Тут під розробниками маються на увазі технічні спеціалісти в геймдеві, як от фронтендери тощо, які не задіяні безпосередньо у розробці гри. За ними йдуть тестувальники та Game developers (по 18%), фахівці з менеджменту проєктів (7%). Зауважимо, що до категорії Game developers зараховуються спеціалісти з програмування та Rendering/Graphics. Серед нетехнічних фахівців найбільше дизайнерів (18%) та HR/рекрутерів (6%).

Більшість GameDev-фахівців перебувають в Києві та області (42% тих, хто зараз в Україні), далі — Львів та область (14%) і Дніпро та область (9%). По 5% працюють у Вінниці та Одесі; по 4% — в Харкові та Івано-Франківську.

87% фахівців, які відповіли на нашу анкету, зараз в Україні. За кордон найчастіше виїжджали РМ (28% з них зараз не в Україні, але планують повернутися), аналітики (21%) та HR/рекрутери (16%). Близько 90% розробників, тестувальників, Game developers та дизайнерів — в Україні.

27% фахівців в GameDev складають жінки. Найбільше жінок серед HR та рекрутерів (86%) та в маркетингу (58%). Найменше — серед розробників (6%) та Game developers (8%).

Фахівці, які працюють в GameDev, найчастіше оцінюють свій рівень англійської як Upper-Intermediate (37%) або Intermediate (32%). Найкраще англійську знають РМ (81% оцінили свій рівень як Upper-Intermediate або Advanced), аналітики (68%) та маркетологи (63%). Найгірше з англійською у дизайнерів — 39% знають мову на рівні Elementary та Pre-Intermediate.


Найпопулярніша мова розробки в GameDev — C# / .NET. Нею користуються 57% Game developers та 24% розробників. Ще 35% Game developers назвали основною С++. Серед розробників популярні JavaScript (17%), TypeScript (14%) та Java (11%).


81% тестувальників в GameDev фахівці з Manual QA, а частка Automation QA складає лише 10%. Загалом в українському ІТ Manual QA складають 62%, а Automation QA — 22%. 22% тестувальників в GameDev використовують в роботі мови програмування. Вони не відрізняються від тих, якими користуються QA в інших сферах: Java (7%), Python (4%), JavaScript (4%) та C# / .NET (3%).

Медіанні зарплати

За пів року найбільше зросли медіанні зарплати розробників та тестувальників. Дещо зросли і зарплати дизайнерів, але це зростання менше, ніж в інших сферах ІТ.


Зарплати Software Engineer: за тайтлами

Медіанна зарплата розробників в GameDev зросла з $3290 до $3950. Найбільше зростання в зарплатах фахівців рівня Middle: на $450 до $2950.

Зарплати фахівців рівня Junior ($1000) та Senior ($5000) — такі ж, як у розробників в інших ІТ-сферах. Зарплати Middle — дещо вищі ($2950 проти $2600 в ІТ загалом).


Зарплати Software Engineer: за мовами програмування

В грудні 2022 року медіанні зарплати досвідчених фахівців рівня Senior в JavaScript та TypeScript були дещо вищими, ніж у фахівців з C# / .NET.


Зарплати Software Engineer: за спеціалізацією

Медіанні зарплати фахівців з Mobile ($5000) та Full Stack ($4500) в другій половині 2022 року вищі, ніж в Front-end та Back-end ($3500), але тільки через вищу частку фахівців рівня Senior+, які взяли участь в опитуванні.

Як і в інших сферах ІТ, зарплати досвідчених Back-end фахіців дещо вищі, ніж у фахівців інших напрямків: медіанна зарплата у Senior — $5450 проти $5000 загалом в GameDev, Middle — $3000 проти $2950.


Зарплати Game Developers: за тайтлами

За останні півроку зросли медіанні зарплати досвідчених Game developers: у фахівців рівня Middle +$300 до $2500, у Senior +$200 до $3700. Але незважаючи на це зростання, їх зарплати залишаються нижчими, ніж у розробників.


Зарплати Game Developers: за мовами програмування

Медіанні зарплати Game developers, які переважно працюють з C++, вищі ніж у тих, хто працює з C# / .NET: $2400 проти $1600.


Зарплати QA-спеціалістів: за тайтлами

Зарплати тестувальників в GameDev дещо зросли за останні півроку: +$50 до $650 у фахівців рівня Junior та +$200 до $1500 у фахівців рівня Middle.


Зарплати QA-спеціалістів: за спеціалізаціями (manual vs automation)

Медіанні зарплати Manual QA-фахівців зростали (+$150 до $1200 за півроку), але все одно залишаються нижчими, ніж загалом в ІТ. Медіанні зарплата Manual QA рівня Junior в GameDev складає $655 проти $800 загалом в ІТ, Middle — $1500 проти $1700.


Зарплати Designers: за тайтлами

В другій половині 2022 року зросли медіанні зарплати досвідчених фахівців: +$300 у Middle, +$750 у Senior.

Початківці можуть розраховувати в GameDev на дещо вищі зарплати, ніж в інших сферах: медіанна зарплата рівня Junior тут $800 проти $710 загалом в ІТ, рівня Middle — $1700 проти $1500.


Зарплати Designers: за спеціалізаціями

За півроку зросли зарплати 3D Artist (+$200 до $1750). Медіанна зарплата 2D Artist, навпаки, зменшилась на $125 до $1200.

Медіанні зарплати за основними спеціалізаціями практично не відрізяються від зарплат в інших сферах ІТ: зарплати 3D Artist $1750 в GameDev проти $1700 загалом; у 2D Artist $1200 і в GameDev, і загалом в ІТ.


Зарплати інших спеціаліастів: HR, Management etc.

Зарплати фахівців з HR та рекрутингу в ігровій індустрії залишаються вищими, ніж загалом в ІТ: $1500 проти $1350.

Медіанні зарплати фахівців з менеджменту проєктів приблизно на одному рівні: $2740 в GameDev проти $2800 в ІТ загалом.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному3
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Game Producer включені в Project Manager чи ніхто не заповнював заявки/не включили цю роль в опитування?

Вітаю Вас шановні, підскажіть будь-ласка на які «тайтли» мені звертати увагу на «Game Developers» чи на «Software Engineer»? Через 1.5 — 2 місяці я буду починати шукати роботу, розсилати резюме, то мені на яку заробітню плату розраховувати? Я «Unity3D Developer with C#» зробив вже дві гри по мірі своїх можливостей, роблю третю та зроблю ще одну контрольну (4) із UI та із всім чого навчився. То на яку заробітню плату мені розраховувати? На які «тайтли» звертати увагу? Я і код пишу, і створюю все на сцені і по UI необхідний мінімім роблю.

Мені здається, другий рік поспіль ви ламаєте статистику відокремленням «Game Developer» у якусь окрему ланку. Ми всі гейм девелопери, шо б не робили, і пушить в мастєр, і писати пости, і наймати людей це все в широкому розумінні гейм девелопмент. Це як сказати «айтішнік», маючи на увазі якийсь уявний образ, соррі

Я думаю тут справа в тому що автор плутає терміни «Game designer» та «Game developer». Ймовірно ті хто тут названі девелоперами це дизайнери. Ну і звичайно автор уявлення про деймдев не має, бо так помилятися другий рік поспіль це треба вміти.

У блоці «Портрет учасників опитування» автор зазначає, що під категорією Game developers маються на увазі спеціалісти з програмування

ок, тоді не зрозуміло яка різниця між Software Engineer i Game Developer. Тут же мова про геймдев, одже інших Software Engineer крім Game Developer тут бути не повинно

Тут під розробниками маються на увазі технічні спеціалісти в геймдеві, як от фронтендери тощо, які не задіяні безпосередньо у розробці гри.

я думаю помилки немає. По моєму досвіду геймдеви отримаєть значно менше, ніж ті сами девелопери тільки, наприклад, на бекенді

Підписатись на коментарі