Зарплати українських геймдев спеціалістів. Медіана встановила новий рекорд, а винагорода геймдизайнерів зросла на 25%
Нещодавно на DOU пройшло традиційне зарплатне опитування українських ІТ-фахівців. До нього долучилися понад чотирнадцять тисяч айтівців всіх спеціалізацій та тайтлів, що живуть в Україні, або ж тимчасово виїхали за кордон і планують повернутися. При цьому 713 з них працюють у геймдеві. Ми проаналізували, як змінилися зарплати українських розробників ігор за останні пів року.
Ключові моменти:
- Друге півріччя поспіль медіана зарплат в українському геймдеві збільшується на $200. Цього разу винагорода загалом по індустрії склала $2400.
- Зарплати софтвер інженерів все ще нижче, ніж у менеджерів. Винагорода останніх майже на 20% вища.
- Найвища винагорода у тих софтвер інженерів, що працюють з Java ($4915), TypeScript ($4100) та JavaScript ($4000). Якщо ж брати всі мови програмування, то лідерами є Kotlin ($9500) та Bash ($6000).
- Найпопулярнішими мовами програмування в геймдеві лишаються C#/.NET, С++ та TypeScript.
- Зарплати софтвер інженерів в геймдеві доганяють винагороду аналогічних спеціалістів в IT. Різниця — $325.
- Медіана зарплати тестувальників, які використовують мови програмування у своїй роботі на понад 78% вища — $1625 проти $2900. Найбільша винагорода у тих, хто працює з C++ ($4000).
- Винагорода фахівців в категорії «геймдизайн» після року падіння зросла на 25% до $2000.
- Медіанна зарплата 3D-художників загалом на $400 нижча, ніж у 2D-художників. Це, відповідно, $1600 та $1800. Рік тому винагорода 3D-художників була майже на 30% вищою.
Зміст
Хто брав участь в опитуванні?Медіана зарплати встановила новий рекорд
Медіанні зарплати софтвер інженерів
Медіанні зарплати QA-фахівців
Медіанні зарплати геймдизайнерів та напрямку арт
Дані цього опитування в CSV незабаром викладемо на GitHub. Усі зарплати вказано в доларах США після сплати податків («чистими»). Для аналізу рівнів зарплати ми використовуємо медіану.
Хто брав участь в опитуванні?
Серед геймдев-фахівців, які проходили опитування, 85% знаходяться в Україні. Цей показник трохи вище, ніж минулого разу. Нагадаємо, в лютому він складав 82%, у червні минулого року — 87%, а в лютому
Медіанний вік у фахівців в геймдеві — 30 років. Наймолодшому з тих, хто заповнював анкету, 17 років, а найстаршому — 53. Якщо ж говорити про окремі спеціалізації, то найвища медіана віку у Фінансів (44). За ними одразу йдуть DevOps (38) та системні адміністратори (35). «Наймолодшими» виявилися фахівці з Customer success (26) та дизайнери (27 років).
В опитуванні зменшилася частка жінок. У лютому їх було 34,6 %, а зараз — 32%. Найчастіше вони працюють у QA (21%), в art-напрямку (20%) та бренд‑фахівцями (8%). Спеціальності в геймдеві, серед яких жінок найменше: фінанси, DevOps та юридичний супровід.
Також цього разу ми проаналізували напрямки, за якими вчилися наші респонденти. Понад третина з них має освіту в «Комп’ютерних науках» (34%). Далі йдуть гуманітарні спеціальності (без суспільно-економічних наук) та інші технічні напрямки. Примітно, що не мають вищої освіти 5% тих, хто проходив опитування.
Традиційно більшість тих, хто заповнював нашу анкету, — софтвер-інженери. Їх загалом близько 30%. Далі йдуть тестувальники (17%), спеціалісти арт-напрямку (14%), геймдизайнери та менеджери (по 8%). Примітно, що кількість HR‑фахівців скоротилася вдвічі — з 6% до 3%. Частка розробників ігор рівня Middle майже не змінилася і становить 35%, а от сеньорів стало більше: 25% цього разу проти 23% у лютому. Початківців (трейні та інтерн) навіть менше, ніж минулого разу — лише 0,2%.
Ситуація з мовами програмування в геймдеві стала — двома найпопулярнішими лишаються C#/.NET та C++. Частка тих, хто працює з C# знизилася з 54% до 51%. При цьому збільшився відсоток тих, хто основною мовою вказав TypeScript (з 7% до 11%).
Окремо звернемо увагу, що зросли показники тестувальників. Минулого разу 80% зазначили, що не використовують у роботі мови програмування, а зараз їх 70%. Серед найпопулярніших: C#/.NET (9%), TypeScript та Python (по 5%). Цікаво, що найрідкісніші мови програмування спеціалізації: C++, PHP та Ruby. Загалом варто зазначити, що понад 47% респондентів використовують у роботі ту чи іншу мову програмування.
Також цього року ми вирішили проаналізувати динаміку деяких факторів за останні три роки. Нижче ви можете порівняти, як мінявся розподіл наших респондентів за досвідом, тайтлами та спеціалізаціями.
Медіана зарплати встановила новий рекорд
Медіанна зарплата вже вдруге за рік суттєво змінюється — з лютого вона збільшилася на $200. Якщо ж порівнювати з літом
Медіанна зарплата софтвер-інженерів все ще нижче, ніж у менеджерів. Вперше така ситуація склалася влітку
Примітно, що QA, арт-напрямок та геймдизайн вирівнялися в контексті показника — в усіх трьох категоріях медіанна зарплата складає $2000. Щоправда, відсоткове зростання для кожної різне: для QA показник зріс на майже 16 %, для арт-напрямку — на 18 %, а для геймдизайну — на 25 %. У підсумку, кожна з категорій за останні пів року продемонструвала зростання винагороди.
Медіана зарплат за спеціалізаціями
Якщо вам цікаво дізнатися більше про те, яка ж ситуація з зарплатами в геймдеві, закликаємо активно заповнювати анкету наступного разу. Це дасть більше даних для аналізу і, відповідно, дозволить нам досягти більшої точності в показниках. Давайте разом зробимо улюблену індустрію створення ігор прозорішою!
Медіанні зарплати софтвер інженерів
Медіанна зарплата софтвер інженерів в геймдеві зросла до $3075. Для порівняння — загалом в IT цей показник складає $3400 . Розрив зменшується, хоча останнім часом і не дуже високими темпами. Наприклад, у червні
- медіана для сеньйорів в IT складає $4700, в геймдеві — $4200;
- медіана для мідлів в IT складає $2400, в геймдеві — $2100;
- медіана для джуніорів в IT складає $930, в геймдеві — $800.
Як мінялася медіана зарплат софтвер інженерів за останні три роки
Змінився розподіл зарплат і в контексті мов програмування. Зокрема, на перше місце знову вийшла Java, яка продемонструвала шалену динаміку — ще взимку медіанна винагорода для знавців цієї мови складала $3650, а зараз показник сягнув $4915. Минулого разу найбільша медіана була у тих, чия основна мова програмування TypeScript. Зараз ці спеціалісти на другому місті і мають $4100. Замикає трійку лідерів JavaScript ($4000). Примітно, що найбільше анкет у C#/.NET та C++, однак тут медіани зарплат найнижчі.
Також порівняємо зарплату за мовами програмування та тайтлами. Якщо дивитися в бік сеньйорів, то лідерами є Kotlin ($9500), Bash ($6000) та Python ($4375). У рівня мідл ситуація схожа: найвищі зарплати у Java ($2950), Bash ($2800) та Python ($2700). Серед джунів найбільша медіана у тих, хто працює з JavaScript ($2500), Bash ($1700) та С++ ($1300).
Медіана зарплат софтвер інженерів за мовами програмування
Спеціалісти, що займаються Back-end розробкою в геймдеві все ще отримують найбільше. Втім, за пів року медіанна зарплата цих фахівців впала з $5000 до $4050. А от розробників для мобільних платформ обійшла категорія Full Stack, де винагорода зросла з $3500 до $4000. Для Mobile зарплата залишилася без змін — тут, як і минулого разу, $3750. Якщо ж говорити про Unity та Unreal Engine, то у них цифри найменші, хоч таких анкет і найбільше. Та варто зазначити, що медіанна зарплата розробників на Unity вища на 42%.
Медіана зарплат софтвер інженерів за напрямками
Медіанні зарплати QA-фахівців
Традиційно тестувальники, які не використовують мови програмування, заробляють менше тих, хто використовує. Винагорода у перших складає $1625, а у других цей показник загалом — $2900. Можна подивитися і трошки глибше. В такому разі найвищі медіанні зарплати у тестувальників, які використовують C++ ($4000), TypeScript ($3800) та Ruby ($3080). В контексті тайтлів медіана виглядає так:
Медіана зарплат QA за тайтлами
Якщо ж порівнювати по тайтлах QA в геймдеві та IT загалом, то отримаємо таку ситуацію:
- медіана для сеньйорів в IT складає $3200, в геймдеві — $3000;
- медіана для мідлів в IT складає $1800, в геймдеві — $1800;
- медіана для джуніорів в IT складає $800, в геймдеві — $815.
Медіанні зарплати геймдизайнерів та напрямку арт
Минулого разу медіана зарплат в категорії «геймдизайн» знизилась з $1625 до $1600. Однак цього разу маємо неабияке зростання у спеціалістів, що формують ігровий досвід. Як вже зазначалося вище, за останні пів року винагорода в цій категорії збільшилася на 25%. В контексті окремих тайтлів ситуація вже не така позитивна.
Медіана зарплат геймдизайнерів за тайтлами
І знову закликаємо вас активно заповнювати зарплатну анкету наступного разу. Це дасть більше даних для аналізу і, відповідно, дозволить нам досягти більшої точності в показниках.
Наостанок проаналізуємо ситуацію з зарплатами в категорії «Artist/Animator». Як і в решті ключових спеціалізацій, тут медіана збільшилася — з $1700 до $2000. Нижче можна оцінити значення для кожного грейду:
Медіана зарплат в art-напрямку за тайтлами
Цікаво, що рік тому медіанна зарплата у 3D-художників була помітно вищою, ніж у 2D — $1400 проти $1000. Однак вже цієї зими ситуація змінилася: для 3D винагорода все ще складала $1400, а для 2D — $1500. Пів року потому ситуація схожа, хоча обидва напрямки показали зростання: у 3D зарплата становить $1600, а у 2D — $1800. Нижче можна ознайомитися зі статистикою по тайтлах.
Медіана зарплат 3D за тайтлами
Медіана зарплат 2D за тайтлами
Також наведемо показники для решти спеціальностей в категорії «Artist/Animator». Як видно з графіків, медіана зарплати технічних аніматорів помітно вища за решту спеціалістів. Загалом, це найвище значення для всієї категорії. Також примітно, що 3D-аніматори мають майже на 30% більше винагороду за 2D-аніматорів. Втім, в кожному з цих напрямків було зібрано не дуже багато анкет, тому інформація може бути використана виключно для ознайомлення.
Медіана зарплат інших art-напрямків
Такою була ситуація с зарплатами в геймдеві влітку 2025 року. З детальною інформацією про зарплати відносно рівня освіти, типу компанії, грейдів чи досвіду можна ознайомитися в нашому віджеті за цим посиланням. Якщо у вас лишилися питання, є пропозиції чи зауваження — залишайте їх в коментарях, або ж пишіть на на [email protected].

10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів