Сумні підсумки березня. За місяць закрилися кілька інді-команд, а SEGA втратила понад 300 спеціалістів
Березень не став виключенням для ігрової індустрії і продовжив тренд на скорочення спеціалістів. В перший місяць весни роботу втратили фахівці зі студій, що подарували світу Borderlands, Crossfire, Disco Elysium та навіть Halo Infinite. Згадуємо найпомітніші скорочення місяця.
Frogsong Studios — весь колектив, 14 людей
Ігри:
Шведська інді-команда Frogsong Studios у березні відсвяткувала свою десяту річницю та... остаточно закрилася. Засновник та СЕО компанії Стефан Джонсон зазначив, що всі 14 співробітників студії, включно з її власниками, звільнено. Він пояснив, що після втрати контракту їм було дуже складно знайти новий проєкт, який би залучив всю команду.
«Хоча майбутнє студії залишається неясним, у нас ще є кілька можливостей для відновлення. Та, безсумнівно, схоже, що ми зачинимо свої двері на початку травня. День, коли ми вирішимо повністю поховати жабу, ще не настав, і коли прийде час, буде стільки людей, яким я хочу подякувати за їхню співпрацю, підтримку та турботу про нас», — додав він.
Torus Games — 8 людей
Ігри: Hotel Transylvania 3, Beast Quest
Австралійська компанія Torus Games після 30 років роботи закрила свій осередок у Мельбурні. Як зазначає ігровий журналіст Джек Райан, власник компанії Білл Макінтош поскаржився, що протягом минулого року Torus обговорювала низку проєктів, але так і не знайшла когось, хто б допоміг просунутися в роботі. Райан нагадав, що студія була заснована у 1994 році та зробила понад 140 ігор.
Radical Forge — 6 людей
Ігри: Sea of Thieves, Bright Paw
В Інді-студії Radical Forge почалася реструктуризація. Як зазначив представник компанії, «буде кілька людей, чиї ролі чи набір навичок більше не потрібні в поточних або майбутніх проєктах». Згодом вже експрацівник студії зазначив, що скорочення торкнулося шістьох осіб. Нагадаємо, у 2022 році компанія отримала фінансування від Take-Two Private Division’s Development Fund.
Eggnut Games — 15 людей
Ігри: Backbone, Tails Noir Preludes
Про зупинку роботи заявили в студії Eggnut Games. Команда зазначила, що вдалася до цього рішення через проблеми з фінансуванням — студія більше не може продовжувати розробку гри, над якою працювала останні два роки. Нагадаємо, що Eggnut була створена у 2017 році.
«Ми використаємо бюджет, що залишився, щоб дати нашій команді з 15 талановитих професіоналів деякий оплачуваний час, щоб перегрупуватися, знайти нову роботу та, сподіваюся, продовжити творчість», — підкреслили в команді.
ZA/UM — 24 людини
Ігри: Disco Elysium
Криза в колективі творців Disco Elysium почалася доволі давно, коли стало відомо про конфлікт всередині команди. У лютому цього року стало відомо, що з ZA/UM пішов останній сценарист культової рольової гри Арго Туулік. Він став одним з 24 людей, яких торкнулося скорочення. Про це стало відомо в останній місяць зими, але безпосередньо звільнення було заплановано на березень.
«Любі друзі! Попри спільні зусилля протягом останніх восьми місяців, я прийняв важке рішення скасувати X7 після консультації з нашою командою керівництва. Ми також пропонуємо змінити форму нашої команди, щоб підтримувати наші дві ігри, що залишилися. Це коригування майже напевно призведе до звільнення, що вплине здебільшого на команду X7», — зазначив СЕО ZA/UM Ільмар Компус.
Deviation Games — 50 людей
Компанію Deviation Games заснували у 2021 році ексрозробники Call of Duty Джейсон Бланделл і Дейв Ентоні, але за три роки студія так і не змогла випустити власну гру. Про її закриття повідомила голова відділу кадрів та операцій Крісте Сталл. Вона додала, що команда проведе окремий захід, на якому інші компанію зможуть найняти вже колишніх працівників.
SEGA — понад 300 людей
Корпорація Sega у березні загалом втратила 301 співробітника. Про першу хвилю скорочень стало відомо ще наприкінці січня і цю інформацію згодом підтвердила профспілка The Allied Employees Guild Improving Sega. Мова йшла про 61 співробітника двох офісів Sega of America, які втратили свої місця 8 березня.
«Завдяки зусиллям нашої профспілки ми змогли більш ніж удвічі збільшити кількість збережених робочих місць і запропонувати вихідну допомогу нашим тимчасовим працівникам. Це, однак, не скасовує того факту, що багатьох наших колег звільняють. Це рішення, яке, на нашу думку, матиме негативний вплив на умови праці тих, хто залишається в компанії», — додали у профспілці.
Вже наприкінці березня стало відомо про продаж студії Relic Entertainment та скорочення 240 працівників з Sega Europe, Creative Assembly та Sega HARDlight. Більшість скорочених робочих місць припадає на Creative Assembly та Sega Europe.
«Sega тісно співпрацює з Relic над цією зміною і ми бажаємо їм усього найкращого в майбутньому. Я хочу щиро попросити вибачення за занепокоєння та горе, яке ця новина спричинить. Особливо у тих, хто безпосередньо постраждав. Ці рішення було неймовірно важко прийняти і вони виникли після ретельного розгляду та обговорення з керівництвом всього бізнесу. Зміни необхідні для забезпечення майбутнього нашого ігрового бізнесу, а також для того, щоб у майбутньому ми могли надавати найкращий досвід нашим гравцям», — заявив керівник Sega Europe Юрген Пост.
Something Wicked Games — близько 40 людей
Ігри: Wyrdsong
Студія Something Wicked Games, яку у 2022 році заснували кілька ветеранів індустрії, звільняє більшість персоналу. Про це заявив старший аніматор команди Ерік Вебб, а згодом його слова підтвердили програміст Ендрю Волошин та письменниця Джессіка Слівінські.
Velan Studios — 46 людей
Ігри: Knockout City, Hot Wheels: Rift Rally
Загалом у Velan Studios працює 121 працівник, а значить, що через скорочення у березні команда втратила майже 40% персоналу. Компанія зазначила, що перебуває на ранніх стадіях реорганізації і частина людей залишить студію.
«Великий проєкт був раптово скасований зовнішнім партнером, а це означає, що ми можемо не мати змоги підтримувати весь розмір студії. Зі 121 поточного члена команди 46 отримали повідомлення про те, що через 60 днів на них може вплинути звільнення. Для тих співробітників, які зрештою можуть постраждати, ми зробимо все можливе, щоб підтримати їх у цьому складному процесі», — пояснили у Velan Studios.
Smilegate Barcelona — близько 45 людей
Ігри: Lost Ark, Crossfire
Південнокорейська компанія Smilegate закрила свій європейський осередок Smilegate Barcelona, що вплинуло близько на 45 людей. Студія у Барселоні буда заснована у 2020 році для роботи над неанонсованим ААА-проєктом для консолей. Про закриття студії та скорочення заявив голова Smilegate Barcelona Стефан Блейс.
«Оскільки наша індустрія починає все більше нагадувати гру „Морський бій“, настала наша черга бути підбитими. Smilegate Barcelona закривається. Усіх співробітників звільняють. Дуже ціную час, проведений у студії, роботу із чудовими людьми та можливість покращити свої навички. Настав час вирушати у наступну пригоду», — зазначив він.
Gearbox Software
Ігри: Borderlands, Tiny Tina’s Wonderlands
У березні стало відомо, що холдинг Embracer продав видавництва Take Two студію Gearbox Software за $460 млн. Але вже через кілька годин після новини про угоду стало відомо про звільнення в останній. Зокрема, старший фахівець із дослідження користувачів Джевелс Верн заявила, що «щойно втратила роботу». Згодом і PR-менеджер команди Дженніфер Локк розповіла, що її також звільнили разом із «незліченною кількістю інших».
Certain Affinity — 25 людей
Ігри: Halo Infinite, Doom
Керівництво студії Certain Affinity повідомило, що скорочують 25 співробітників у США. Це найбільше вплине на команди, що ведуть бізнес-операції студії. В Certain Affinity додали — існує кілька факторів, які лежать в основі цього рішення. Зокрема, сповільнення фінансування проєктів та небажання сторонніх інвесторів фінансувати ігри чи ігрові компанії.
Spearhead Games — 31 людина
Ігри: Unforetold: Witchstone
Співзасновники канадської студії Spearhead Games Атул Мехра та Малік Бухіра зазначили, що останні кілька тижнів видалися для команди дуже складними — фінансові прогнози студії не виправдалися і вона опинилася у скрутній ситуації. При цьому Spearhead Games вирішила не лише скоротити персонал, а й на невизначений термін призупинити роботу над своєю рольовою грою Unforetold: Witchstone. Нагадаємо, що Unforetold вийшла у ранньому доступі наприкінці січня цього року. Гра не змогла залучити велику аудиторію (максимальний онлайн ставить 109 людей) та лише 60% її оглядів були позитивними.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів