Сумні підсумки січня: за перший місяць 2024-го в ігровій індустрії скоротили близько шести тисяч людей

Минулий рік був складним для світового геймдеву — роботу втратили понад десять тисяч людей. Та схоже, що 2024-й буде ще суворішим. За перший місяць року ігрові компанії звільнили близько шести тисяч спеціалістів і, схоже, зупинятися не планують. Оскільки сьогодні це доволі серйозний тренд в індустрії, ми вирішили щомісяця робити огляд найпомітніших звільнень ігрових розробників. Цього разу, підбиваємо сумні підсумки січня.

Archiact — близько 20 людей

Ігри: Doom 3 VR, Journey To Foundation

Першою ластівкою поточного року стала компанія Archiact, яка спеціалізується на VR-іграх. Як зазначається в офіційному акаунті студії у Х, звільнили аніматорів, художників, інженерів, геймдизайнерів, тестувальників тощо. У дописі зазначається, що це була не та розмова, що пройшла легко. При цьому студія готова допомагати звільненим співробітникам знайти нову роботу.

Unity — 1800 людей

Керівництво одного з найпопулярніших у світі рушіїв подало до Комісії з цінних паперів та бірж заяву щодо звільнення 1800 працівників, або ж близько 25% від всього штату. У Unity зазначають, що чергове скорочення провели «у зв’язку з реструктуризацією та переорієнтацією основного бізнесу, а також з метою позиціювання себе для довгострокового і прибуткового зростання». Нагадаємо, минулого року компанія звільнила понад 1100 фахівців.

PlayTika — близько 350 людей

Ігри: Caesars Slots, Slotomania

За останні роки це вже не перше звільнення у PlayTika. Наприклад, у 2022-му роботу втратили 900 її співробітників. При цьому останній раунд скорочень не зачепив її офіси в Ізраїлі, де працюють приблизно 1100 осіб.

Lost Boys Interactive — 125 людей

Ігри: The Quiet Man, Diablo IV

Черговий раунд скорочень в Embracer Group зачепив Lost Boys Interactive. Співробітники у соцмережах зазначають, що звільнили «значну» частину компанії, і описують те, що сталося, як «масові» звільнення. При цьому звільнення відбулися на всіх напрямках та рівнях.

PTW (Pole To Win) — 45 людей

PTW спеціалізується на тестуванні, локалізації та підтримці і співпрацювала з такими компаніями, як Blizzard та Capcom. Скорочення торкнулося здебільшого QA-спеціалістів, що мешкають за межами США.

«PTW прийняли важке рішення скоротити нашу робочу силу в кількох країнах, де ми працюємо. Це рішення було нелегким: основні пропозиції нашої компанії походять від людей, які дозволяють нам надавати продукти та послуги світового рівня. Ми хочемо подякувати членам нашої команди, що залишилися, за час і зусилля, які вони приділили компанії», — зазначило керівництво.

Pixelberry

Ігри: Choices, High School Story

Кількість співробітників, яку звільнила компанія Pixelberry наразі невідома, але працівники активно про це пишуть у соцмережах. Зокрема, звільнення вплинуло на продюсерів, художників та розробників.

«Дізналася, що мене разом із багатьма чудовими людьми в Pixelberry звільнять. Буду шукати можливості роботи для менеджера з розробки, але також буду ділитися деякими з їхніх публікацій. Незалежно від того, чи шукаєте ви програмістів, менеджерів, художників, продюсерів чи щось середнє, незабаром на ринку з’явиться багато чудових працівників», — зазначила менеджер з розробки Пейдж Лоу.

Thunderful Group — близько 75 людей

Ігри: Planet of Lana, SteamWorld Build

Компанія з видавництва ігор оголосила про запуск програми з реструктуризації для зменшення витрат і вона передбачає «значне скорочення персоналу» та потенційне відчуження інвестицій. Загалом, скорочення вплинуло близько на 20% працівників. При цьому Thunderful планує щороку скорочувати витрати на суму від $8,6 до $10,5 млн.

Netspeak Games — 25 людей

Ігри: Sunshine Days

Генеральний директор Netspeak Games Каллум Купер-Брайтинг у своєму блозі зазначив, що скорочення допоможе адаптувати структуру компанії, щоб вона могла і далі «ефективно орієнтуватися» в дедалі складнішому ландшафті ігрової індустрії. Він також підкреслив, що спробував усе, щоб уникнути цих звільнень.

Wimo Games — 35 людей

Ігри: Battle Bows, Micro Machines: Mini Challenge Mayhem

Компанію заснували у 2021 році і за цей час вони встигла випустити три гри, а останнім її релізом стала Micro Machines: Mini Challenge Mayhem. Генеральний директор Wimo Games Дейв Розен зазначив, що «пристрасні та неймовірно талановиті члени команди шукатимуть нову роботу» та закликав зв’язуватися з ними тих, у кого є вільні вакансії.

Behaviour Interactive — 45 людей

Ігри: Dead by Daylight, Meet Your Maker

Загалом, канадська студія звільнила приблизно 3% своїх працівників, а торкнулося скорочення виключно персоналу у Монреалі. Керівництво Behaviour Interactive пояснює це мінливим ринковими умовами.

CI Games — близько 30 людей

Ігри: Sniper, Code of Honor 3

Зазначається, що в цій компанії скорочення торкнулося 10% всього колективу. При цьому було звільнено більшість маркетингової команди. Генеральний директор CI Games Марек Тимінський підкреслив — це важке, але необхідне рішення вони прийняли, щоб «зберегти міцність і стабільність бізнесу». При цьому він наголосив, що проводиться «подальша оптимізація бізнес-процесів».

Ntreev Soft — 70 людей

Ігри: Lineage, PangYa

Ntreev Soft належить південнокорейській компанії NCSoft, яка займається розробкою та видавництвом ігор. При цьому з Ntreev у січні звільнили всіх її співробітників. Також зазначимо, що у грудні NCSoft скоротила цілий підрозділ фінансового штучного інтелекту в компанії.

Riot Games — 530 людей

Ігри: Bandle Tale: A League of Legends Story

Компанія повідомила, що скоротить близько 11% фахівців. Під звільнення переважно потрапили фахівці, які не займаються безпосередньо розробкою проєктів Riot Games. Винятком стане команда карткової колекційної гри Legends of Runeterra.

«Сьогодні ми — компанія без достатньо чіткого фокуса, і, простіше кажучи, у нас занадто багато справ. Деякі зі значних інвестицій, які ми зробили, не окупаються так, як ми очікували. Наші витрати зросли до такої міри, що стали непосильними», — сказано в листі генерального директора Ділана Жадеї до працівників.

People Can Fly Studios — понад 30 людей

Ігри: Gears of War, Outriders

Зазначається, що скорочення у польській студії торкнулося здебільшого тих, хто працював над ще неанонсованою грою під кодовою назвою Project Gemini, яку публікує Square Enix. Директор з розвитку People Can Fly Адам Алкер пояснив, що через бюджетні обмеження та скорочення масштабів компанія звільняє «понад 30 людей». Через деталі контракту звільненим працівникам у Польщі було надано тримісячний перехідний період і вони продовжуватимуть працювати протягом цього часу. Ті, хто за межами Польщі постраждав від скорочень, залишилися без роботи до кінця того тижня.

Black Forest Games — близько 50 людей

Ігри: Titan Quest, Destroy All Humans!

Ще одна жертва менеджерів з Embracer Group — у 2023 році Black Forest Games налічувала 110 співробітників. Таким чином, компанія скоротила приблизно 50% працівників. При цьому креативні директори та більшість менеджерів збережуть свої робочі місця.

Microsoft — 1900 людей

Найбільшим скороченням цього року можна вважати звільнення, до яких вдалася Microsoft. Воно зачепило людей у різних ігрових компаніях — Xbox, Activision Blizzard та ZeniMax. Роботу втратили понад 8,5% «ігрової робочої сили» Microsoft. Водночас корпорація стала третьою компанією в історії, вартість якої перевищує 3 трильйони доларів.

Eidos Montreal — 97 людей

Ігри: Deus Ex, Marvel’s Guardians of the Galaxy

Можливо, найстрашніша втрата січня. Разом зі скороченнями, материнська компанія Embracer Group, якій і належала Eidos Montreal, скасувала нову частину Deus Ex. Без роботи залишилися люди з команди розробників, адміністрування та служби підтримки. Сама Embracer пояснює своє рішення «глобальною економічною ситуацією, викликами галузі та комплексною реструктуризацією».

Sega of America — понад 60 людей

Фактично, це звільнення ще не відбулося — воно заплановане на 8 березня цього року. В профспілці The Allied Employees Guild Improving Sega зазначили, що скорочення пов’язане з оголошеним раніше планом «поступового зменшення» кількості тимчасових працівників. У профспілці заявили, що вони обговорювали цю ситуацію з листопада,

«Завдяки зусиллям профспілки ми змогли більш ніж вдвічі збільшити кількість збережених робочих місць і запропонувати вихідну допомогу нашим тимчасовим працівникам. Це, однак, не скасовує того факту, що багатьох наших колег звільняють. Це рішення, яке, на нашу думку, матиме негативний вплив на умови праці тих, хто залишається в компанії, і на якість нашого майбутніх ігор», — додали в організації.

Звісно, це не всі скорочення першого місяці 2024 року. Можна також згадати звільнення у Twitch, Discord чи зовсім невеличких студіях. Так, Little Red Dog Games недорахувалася майже тридцяти людей, а Airship Syndicate — 12. Якою далі буде ситуація в цьому році? Чи зупиняться негативні процеси? Будемо спостерігати разом з вами.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ще Discord скорочують дофіга.

Найсумніше за Eidos Montreal. Я обожнюю франшизу Deus Ex. Почав знайомство з HR та продовжив з MD та оригінальною грою 2000-го. Чекав продовження багатостраждальної MD, але схоже що не дочекаюсь ніколи. Новина дійсно дуже страшна, бо ігор такого типу завжди було мало, і Deus Ex був обличчям жанру в ігровій індрустрії, продовжував життя не дивлячись ні на що. Embracer пішли на цей злочин, і я ніколи їм цього не пробачу.

Є ідеї, чому так сильно скорочують? Люди перестали грати в ігри?

Інвестори перестали вливати гроші в розробку відеоігор бо в них самих закінчились гроші, через війну, через післяковідну кризу +кріптозима, складаємо разом отримуємо скорочення по усьому геймдев.

Багато хто пояснює це ковідними роками, коли люди сиділи дома і приділяли багато часу іграм. Це створило таку собі бульбашку.

Щодо Ейдос та конкретно Ембрейсер, то моя гіпотеза в тому, що тут винуваті жадібні менеджери, які не дуже розуміли ситуацію — шведська компанія у 2020 та 2021 скупали усе, що не так лежало. А потім виявилося, що так не працює і потрібно робити справді гарні і цікаві гравцям ігри, щоб на них зароблять.

От вони останнім часом активно і реструктурують свої активи.

Я теж думаю, що була бульбашка.

Мені здається , що ігри у час ковіду дуже переоцінюють ту бульбашку. Достатньо порахувати кількість хайрінгу в часи ковіду — їх було не так багато , як зараз скорочують.
Тож логіка трошки не збігається.
Хоча звісно, свій вплив воно дало. Але це не тільки ковід, щонайменше

Як мінімум є вплив ШІ на деякі моменти. Художники навіть страйки влаштовували після маджорні. Переклад теж. Геймдизайнери теж. +ковід. +війна і гроші інвестують в інші більш прибуткові і менш ризикові проекти. (

Цікаво, що зараз вважається неризикованими проектами.

Сервісні та франшизні ігри.

військові :зброя, дрони, та все інше, програми для цього /софт /тощо

Підписатись на коментарі