Unity скоротила художників та дизайнерів, WB закрила одразу три студії, а Concord отримав нову жертву. Сумні підсумки лютого

Лютий був складним місяцем для ігрової індустрії — роботу втратили понад 550 фахівців по всьому світу. Зокрема, Warner Bros. Games закрила одразу три внутрішні студії, щоб «направити інвестиції на ключові франшизи». При цьому проблеми переживали як успішні студії, так і команди з невдалими проєктами. Наприклад, більшість розробників звільнила Striking Distance Studios, що випустила провальну The Callisto Protocol. З іншого боку, NetEase розпустила частину команди, яка працювала над успішним геройським шутером Marvel Rivals. Підбиваємо сумні підсумки лютого.

Sumo Digital

Ігри: LittleBigPlanet 3, Team Sonic Racing

В лютому британська студія Sumo Digital повідомила співробітникам, що тепер її орієнтир — послуги з розробки для партнерів, замість створення власних IP. Керівництво компанії зазначило, що таке рішення «неминуче матиме вплив» на кількість працівників.

«Ми прагнемо мінімізувати цей вплив, наскільки це можливо. Ми вивчаємо всі варіанти утримання талантів і підтримки тих, хто постраждав з прозорістю, турботою та співчуттям», — додали в компанії.

Нагадаємо, що у 2021 році китайська корпорація Tencent придбала материнську компанію Sumo Group за 919 млн фунтів стерлінгів. У червні 2024-го Sumo Group вже скорочувала 15% свого штату.

Room 8 Group — 135 людей

Ігри: Diablo IV, Battlefield 2042

Читайте також:

В лютому стало відомо, що в найбільшій сервісній геймдев-компанії нашої країни Room 8 Group кількість фахівців в Україні за пів року зменшилася на 135 людей (або ж на 17%). Про це свідчить рейтинг 50 найбільших ІТ-компаній України, який відображає динаміку сектору за друге півріччя 2024 року. Влітку минулого року Room 8 Group була другою серед найбільших українських геймдев-компаній — в Україні вона співпрацювала з 815 спеціалістами. В самій Room 8 Group зменшення пояснюють скороченням проєктів, переїздом спеціалістів за кордон та їх вступом до лав ЗСУ.

ProbablyMonsters

Ігри: Concord

Про скорочення в лютому повідомило керівництво студії ProbablyMonsters. Це стало наслідком згортання деяких проєктів, однак точну кількість звільнених працівників в компанії не назвали.

«ProbablyMonsters прагне сприяти інноваціям через різноманітні інкубаційні проєкти, які досліджують нові ігрові концепції від наших команд розробників. Деякі з них можуть не рухатися вперед, тоді як інші знаходяться в розробці. Попри те, що останні зміни були важкими, ми зосереджені на створенні сталого середовища, де наші розробники можуть процвітати. Ми як і раніше віддані нашій місії побудови позитивної та довготривалої культури розробки ігор», — зазначили в компанії.

Зазначимо, що ProbablyMonsters була заснована колишнім генеральним директором Bungie Гарольдом Райаном. Минулого року компанія звільнила близько 50 працівників після скасування проєкту Battle Barge. Примітно, що студія працювала над геройським шутером Concord від команди Firewalk Studios, яку закрили минулого року.

Iron Galaxy — 66 людей

Ігри: Rumbleverse

Хвиля скорочень зачепила також американську Iron Galaxy Studios, яка створювала власні проєкти та займалася портуванням, зокрема The Last of Us Part I. В компанії зазначили, що сподівалися запобігти цьому, однак команда «вичерпала можливості для маневру» в умовах сучасного геймдеву.

«Iron Galaxy розлучається з деякими нашими розробниками та персоналом служби підтримки. Загалом ми скоротили базу працівників на 66 осіб. Для нас це був крайній засіб. Це не легковажне рішення і воно потрібно для забезпечення довгострокове виживання. Ми продовжуємо працювати з нашими партнерами над створенням ігор. Наші можливості залишаються незмінними», — розповіли в команді.

HiRez Studios — 69 людей

Ігри: SMITE, Paladins

В останній місяць зими від скорочень постраждала компанія HiRez Studios, відома завдяки SMITE, Paladins та Rogue Company. Скорочення торкнулися її дочірніх студій — Rally Here, Evil Mojo Games та Titan Forge Games. Через поточні умови на ринку, компанія зосередиться на Smite 2, який зараз перебуває в ранньому доступі. Оновлення для першої частини, а також Paladins і Rogue Company призупинять, хоча сервери поки залишать онлайн. В ком’юніті Smite зазначають, що це вже третій раунд звільнень в студії. Він виявився наймасштабнішим — скорочення торкнулися близько 50% співробітників всіх відділів, включно з маркетингом, геймдизайном, розробкою тощо.

Unity

Знову скоротила свою команду компанія Unity Technologies, якій належить рушій Unity. Це вплинуло на команду, яка створила візуальний інструмент Behavior, а також дизайнерів та художників. У листі до співробітників, CRO компанії Метью Бромберг назвав це «важливими організаційними змінами». Точна кількість фахівців, що втратили роботу цього разу, невідома.

«Сьогодні мене звільнили в Unity разом із багатьма талановитими та працьовитими колегами. Хоча ця новина важка, я неймовірно вдячний за три роки, які я провів у компанії. Я працював разом із блискучими художниками та інженерами, отримав можливість далі розвивати свої навички графічного програмування та Houdini», — зазначив у себе в соцмережах старший технічний художник Пітер Роу.

Crytek — 60 людей

Ігри: Crysis, Hunt: Showdown

Також в лютому стало відомо, що студія Crytek звільнила близько 15% свого персоналу та зупинила роботу над Crysis 4. В компанії це пояснили бажанням зосередитися на мережевому ретро-шутері Hunt: Showdown 1896.

«Як і багато інших наших колег, ми не захищені від складної, несприятливої ​​ринкової динаміки, що вразила нашу галузь. Нам дуже боляче повідомляти, що ми змушені звільнити близько 15% наших співробітників. Звільнення впливають на команди розробників та сервіси. Ми твердо віримо у майбутнє Crytek. Завдяки Hunt: Showdown 1896 ми маємо потужний ігровий сервіс і залишаємось повністю відданими його роботі. Ми продовжуватимемо розширювати і розвивати Hunt: Showdown 1896 з відмінним контентом і розвивати стратегію нашого двигуна CRYENGINE», — зазначили в компанії.

NetEase — близько 10 людей

Ігри: Marvel Rivals

Одне з найдивовижніших скорочень минулого місяця — закриття китайською компанією NetEase Games своєї американської студії підтримки Marvel Rivals. Скорочення команди дизайнерів у Сіетлі компанія пояснила організаційними причинами.

«Ми прийняли складне рішення скоригувати структуру команди розробників Marvel Rivals і оптимізувати ефективність розробки гри. Ми цінуємо наполегливу роботу та відданість постраждалим і будемо конфіденційно та з повагою ставитися до них за їхній особистий внесок», — йдеться у повідомленні NetEase.

Компанія не уточнила, скільки співробітників було звільнено, але підтвердила, що більше немає розробників в Сіетлі. Парадоксальною ця ситуація виглядає в контексті успіху Marvel Rivals: за 72 після релізу гра зібрала 10 мільйонів гравців, а за два місяці — 40 млн. Примітно також, що у січні цього року NetEase відмовилася від студії Jar of Sparks. Остання скоротилася на 35 людей і зупинила роботу над неназваною грою.

Liquid Sword — 46 людей

Втім, не тільки команда розробників Marvel Rivals з Сіетлу постраждала. Шведська студія Liquid Swords, що також входить до складу NetEase, підтвердила скорочення. Там пояснили це рішення «частиною зусиль щодо скорочення операцій і адаптації до поточних умов бізнесу». Керівники Liquid Swords зазначили, що «повністю усвідомлюють складність ситуації для своєї команди» і заявили, що нададуть усім колегам «максимальну підтримку».

«Я пообіцяв нашим співробітникам і акціонерам успіх і побудувати студію, яка переосмислить розробку ігор з невеликою командою експертів і стабільною моделлю роботи. Хоча ми досягли значної частини цього, зміна ринкових умов завадила нам досягти успіху в заплановані терміни. Як наслідок, ми повинні розлучитися з талановитими людьми, які відіграли важливу роль у нашому шляху. Це неймовірно важко, але ми залишаємося відданими нашому баченню та продовжуватимемо працювати», — підкреслив співзасновник компанії Кристофер Сандберг.

Night School Studio

Ігри: Oxenfree

Неназвану кількість співробітників у лютому скоротила Night School Studio, яка відома завдяки грі Oxenfree. Нагадаємо, що студію придбав Netflix у 2021 році. При цьому Netflix відмовився публічно коментувати звільнення, а в Night School Studio запевнили, що скорочення не вплине на жодну з ігор в роботі. Звільнення відбулися після новин, що Netflix скасував шість ігор.

Striking Distance Studios — близько 30 людей

Ігри: The Callisto Protocol

Творці кінематографічного survival horror The Callisto Protocol, студія Striking Distance Studios звільнила більшість розробників. Як зазначили ексспівробітники компанії у своїх соцмережах, звільнення торкнулися працівників різних посад та відділів, включно з ветеранами студії, що пропрацювали там понад п’ять років. Материнська компанія Krafton підтвердила, що провела хвилю скорочень у Striking Distance, однак не уточнила, скільки саме розробників втратили свої робочі місця. В Krafton також наголосили, що студія продовжить свою роботу над підтримкою поточних проєктів.

Warner Bros. Games — понад 240 людей

Ігри: F.E.A.R, Middle-Earth: Shadow of War

Найгірша ситуація в лютому була у Warner Bros. Games, яка оголосила про закриття одразу трьох своїх ігрових студій: Monolith Productions, Player First Games та WB San Diego. При цьому ще на початку лютого оглядач Bloomberg Джейсон Шрайєр повідомив про реструктуризацію у компанії. Рішення провести реструктуризацію та закрити студії видавець прийняв після провалу Suicide Squad: Kill the Justice League та невдачі MultiVersus.

Також варто зазначити, що у 2021 році Monolith оголосила про старт роботи над грою Wonder Woman. Однак в Warner Bros. Games повідомили про закриття проєкту. В компанії додали, що планують направити інвестиції на створення ігор за ключовими франшизами (Mortal Kombat, Гаррі Поттер, DC та Гра престолів).

Шрайєр зазначає, що провал Suicide Squad: Kill the Justice League обійшовся Warner Bros. Games $200 млн. Інші проєкти, включно з Harry Potter: Quidditch Champions, також мали попиту у гравців. Про звільнення співробітників трьох студій в електронному листі повідомив генеральний директор Warner Bros. з глобального стримінгу та ігор Дж. Б. Перретта. За його словами, компанії потрібно «повернути собі довіру та розмах, створюючи відмінні ігри». Він додав, що відновлення репутації має вирішальне значення для забезпечення ще більших інвестицій в ігрову індустрію.

Space Ape — 30 людей

Ігри: Chrome Valley Customs, Fastlane

В лютому розформували студію зі створення мобільних ігор Space Ape, що належить фінській компанії Supercell. Під скорочення потрапили близько 30 людей, ще 70 співробітників перейшли в Supercell London, а решта продовжують працювати над Chrome Valley Customs, Fastlane та Transformers: Earth Wars у нових компаніях. Нагадаємо, що в Space Ape працювало близько 150 співробітників, перш ніж компанію придбала Supercell у листопаді 2024 року.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

В Україні зараз є вакансії або в мобільну розробку, або в сфері igaming (я можу тільки здогадуватися що це)

Але ж це не зовсім так... Чи ви кажете саме про джуніорські позиції?

Підписатись на коментарі