За місяць закрилися щонайменше три студії, а творці EvilVEvil відмовляються від офісів у Стокгольмі, Вісбю та Осло. Сумні підсумки серпня

Звільнення в ігровій індустрії вже певний час є сумним фоновим процесом. Навіть якщо немає гучних новин про скорочення персоналу на шалену кількість фахівців, кожного місяця роботу втрачають кілька сотень людей. Останній місяць літа не став виключенням. Ба більше, щонайменше три студії оголосили про закриття в серпні. Підбиваємо його сумні підсумки.

Com2uS — понад 100 людей

Ігри: Summoners War, The Walking Dead: All-Stars

В рамках фінансового звіту за другий квартал 2024 року південнокорейська компанія Com2uS, відома своїми мобільними іграми, повідомила про масштабні скорочення. За словами генерального директора компанії Нам Джеквана, вони були «змушені розлучилася з понад 100 членами команди». Вони займалися метаверс-платформою Com2Verse, яка зрештою виявилася збитковою. При цьому саму платформу поки що не будуть закривати, а серйозно перероблять.

Окрім того, компанія звільнила «невелику частину» співробітників головного офісу компанії. Зазначається, що штат Com2uS у 2023 році налічував понад 1,5 тисячі осіб. Також у фінансовому звіті компанія доповіла про зниження продажів на 21,5%. Третину виторгу прийшлося на Південну Корею, а другим за обсягом ринком стала Північна Америка.

Archiact — весь персонал

Ігри: The Doom 3: VR Edition, Journey To Foundation

Після понад десяти років роботи закрилася канадська VR-студія Archiact. Ще у січні цього року стало відомо про суттєві скорочення в компанії. Тоді її представники не назвали точку кількість співробітників, що лишилися без роботи, однак відомо, що це були фахівці з контролю якості, аудіо та ігрового дизайну. На початку серпня Archiact випустили заяву, що їх подорож закінчено.

«Подорож Archiact добігає кінця. 12 серпня ми повідомили колектив, що студія закривається через два тижні. І яка це була дивовижна подорож! Заснована у 2013 році як піонер у VR, Archiact займається створенням ігор реальності з ефектом занурення. Студія опублікувала понад 35 ігор, співпрацювала з найважливішими компаніями галузі та розширювала можливості VR та MR. Найважливіше, що протягом багатьох років ми були домом для сотень талановитих розробників. Вони вірили в силу ігор. Вони вірили один в одного і в усіх гравців», — йдеться у повідомленні.

На початку року в Archiact працювало понад 100 співробітників.

Ubisoft — 45 людей

Ігри: Assassin’s Creed Nexus VR, xDefiant

У серпні Ubisoft звільнила 45 співробітників. Вони працювали в офісах, що розташовані у Північній Кароліні та Каліфорнії. Як зазначив представник компанії у коментарі для Bloomberg, скорочення відбулися, щоб «привести організації до майбутніх цілей бізнесу та розвитку».

Зокрема, команда Ubisoft Cary (зазвичай відома як Red Storm Entertainment) була провідним розробником кількох ігор Tom Clancy протягом багатьох років. Зовсім недавно вона випустила Assassin’s Creed Nexus VR і скасував The Division Heartland. Своєю чергою працівники Ubisoft San Francisco були провідними розробниками серії Rocksmith. Також вони працювали над South Park: The Fractured But Whole та xDefiant.

Це вже не вперше Ubisoft скорочує персонал в 2024-му. Так, у квітні компанія звільнила 45 співробітників у глобальній видавничій команді та командах Азійсько-Тихоокеанського регіону. У червні роботу втратили 33 співробітники Ubisoft Toronto.

Toadman Interactive — близько 100 людей

Ігри: Immortal Unchained, EvilVEvil

Студія Toadman Interactive у серпні оголосила про закриття своїх офісів у Стокгольмі, Вісбю та Осло. Окрім того, частина фахівців в берлінському офісі також опинилася під загрозою.

«Як і багато інших ігрових компаній, ми пройшли через важкий період за останні 12 місяців. На жаль, це означає, що ми закриваємо наші офіси в Стокгольмі, Вісбю та Осло, а також маємо кілька скорочень у нашій берлінській студії. Якщо ви наймаєте в ігровому просторі ми будемо раді познайомити вас з нашими талановитими співробітниками», — йдеться у заяві студії.

У нещодавньому фінансовому звіті материнська компанія Enad Global (EG7) заявила, що гру Toadman EvilVEvil, реліз якої відбувся в липні цього року, слабко прийняли і вона мала не дуже високі продажі.

Ouka Studios — майже весь персонал

Ігри: Visions of Mana

Китайська компанія NetEase закриває японську студію Ouka Studios, що працювала над рольовим бойовиком Visions of Mana. Гра вийшла 29 серпня цього року. У репортажі Bloomberg зазначається, що скорочено «всі, крім кількох робочих місць». Ті, хто залишився «контролюватимуть розгортання ігор» до повного закриття студії. Нагадаємо, Ouka Studios з помпою відкрили у 2020 році для фокусу на консольних іграх. За цей час студія наймала ветеранів з таких гігантів, як Capcom та Bandai Namco.

У самій NetEase зазначають, що їм нічого додати.

«Підтримуючи студії за межами Китаю, ми розробляємо нашу стратегію, що базується на меті забезпечити кращий ігровий досвід для місцевих і глобальних гравців. Ми завжди вносимо необхідні коригування, щоб відповідати ринковим умовам», — зазначив представник компанії.

Ballistic Moon

Ігри: Until Dawn Remake

Студія Ballistic Moon, що працює над римейком Until Dawn, скоротила персонал, щоб «забезпечити» майбутнє студії.

«Оскільки ігрова індустрія продовжує стикатися зі складними викликами, ми в Ballistic Moon також стикаємося з цими реаліями. З важким серцем ми повинні прийняти рішення значно скоротити нашу команду, щоб забезпечити майбутнє нашої студії. Ми глибоко шкодуємо про вплив, який ця реструктуризація матиме на наших співробітників та їхні сім’ї. Поки йде цей перехід, Ballistic Moon зосереджена на підтримці запуску Until Dawn», — повідомили в компанії.

Зазначимо, що раніше технічний дизайнер Гаррі Вільямс написав у своїх соцмережах, що «після двох років роботи над чудовим Until Dawn» його звільняють. Кількість скороченого персоналу невідома, однак західні ЗМІ говорять, що мова йде про понад десятьох працівників.

Lightneer — весь персонал

Ігри: Good Slice, Hammer Jump

У серпні закрилася фінська студія Lightneer, що спеціалізувалася на мобільних іграх. Її у 2015 році заснувала група колишніх працівників іншої фінської мобільної компанії — Rovio. На початку Lightneer створювала навчальні ігри, а у 2018 році переорієнтувалася на розробку гіперказуальних ігор.

Про закриття повідомив генеральний директор Генрі Ліндгрен, хоча він і не назвав причин, чому було прийняте таке рішення. За майже десять років Lightneer випустила понад 150 ігор. Студія стала щонайменше третьою ігровою компанією, що припинила своє існування у серпні 2024 року.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Студії дуже довго та дорого роблять лайно, в яке ніхто не грає. Дивно, чого б їх закривати...

Світу зараз не до ігор?

Світу зараз не до ігор?

Світу?

Hopoo (Risk of Rain series) вроді як теж

Так, у ще творців Загіну самогубців теж порізали.
Але ж то вже вересневі

Підписатись на коментарі