Фінансові звіти ігрових компаній: в Activision Blizzard проблеми через Call of Duty, а Nintendo дісталася історичної позначки

Ми продовжуємо розповідати про фінансові результати ігрових компаній за період з 1 квітня по 30 червня. Минулого разу ми проаналізували звіти Sony, Microsoft, Ubisoft та Capcom. Цього тижня GameDev DOU знайомить читачів з показниками Activision Blizzard, Nintendo, Electronic Arts та Bandai Namco.

Activision Blizzard: найгірший квартал з 2019-го

Виторг американської компанії, яка вважається однією з найбільших у світі, за звітний період склав $1,644 млрд. Це майже на 30% нижче ніж роком раніше — за аналогічний період 2021-го виторг Activision Blizzard складав $2,296 млрд. Цього разу більшу частину принесли внутрішньоігрові купівлі та підписки ($1,34 млрд), тоді як продажі продуктів принесли лише $304 млн.

Операційний прибуток зменшився майже втричі — з $959 млн до $338 млн. Помітне падіння й у показників чистого прибутку — з $876 млн до $280 млн. Майже на 12% знизилася кількість активних гравців — з 408 млн до 361 млн осіб.

Якщо розглядати сегмент однієї тільки Activision (без King та Blizzard), то її кількість щомісячних активних гравців уперше з 2019 року впала нижче 100 мільйонів, склавши 94 мільйони. Єдиним сегментом, де в минулому кварталі спостерігалося зростання виторгу та операційного прибутку, став King (розробники Candy Crush Saga). Компанія заробила 82% чистого прибутку усієї Activision Blizzard. Найбільшим просіданням, у порівнянні з 2021 роком, спостерігається у виторгу на консолях. У самій Activision пов’язують це зі зниженням інтересу гравців до серії Call of Duty.

«Але червневий запуск Diablo Immortal ознаменував початок розгортання суттєвого контенту для ключових франшиз Blizzard. Diablo Immortal отримала високі оцінки гравців у магазинах мобільних програм по всьому світу. Більш ніж половина облікових записів гравців сьогодні є новими для Blizzard. Гра увійшла до десятки найкасовіших у магазинах додатків США за місяць», — зазначають у компанії.

Попри суттєвий спад, Activision Blizzard з оптимізмом дивиться на наступний період — її представники впевнені, що у другій половині 2022 року показники покращаться через нові релізи. Нагадаємо, що наприкінці року компанія відкриє ранній доступ до Overwatch 2, а також випустить Modern Warfare II, Warzone 2.0, Wrath of the Lich King Classic та World of Warcraft: Dragonflight.

Бобі Котік, CEO Activision Blizzard

«Ми очікуємо, що продовжимо надавати постійний контент для різних наших франшиз. Ми також продовжимо інвестувати у можливості, які, на нашу думку, можуть стимулювати наше зростання у довгостроковій перспективі, включаючи подальший розвиток наших рекламних ініціатив. та інвестиції в мобільні ігри».

Nintendo: третя консоль в історії, що досягла позначки 110 млн штук

Загальний виторг японської компанії склав $2,3 млрд. Це на 4,7% менше, ніж за аналогічний квартал минулого року. Операційний прибуток за перший квартал впав на 15% до $763 млн і це навіть нижче за те, що прогнозували аналітики. У самій компанії досі пов’язують це з впливом пандемії COVID-19. Цікаво, що чистий прибуток навпаки виріс на 28,3% до понад $891 млн. У Nintendo переконані — це частково пов’язано з прибутком від курсових різниць у розмірі $387 млн ​​через зниження курсу єни наприкінці першого кварталу у порівнянні з тим самим періодом минулого року.

Загалом було продано 3,43 млн консолей: 1,32 млн припало на базову модель, 590 тисяч на Nintendo Switch Lite і ще 1,52 млн на Nintendo Switch OLED. Показники у річному обчисленні впали на 22,9%. Загальні продажі Nintendo Switch станом на 3 серпня склали понад 111 млн консолей. Фактично Switch став третьою домашньою консоллю в історії, кількість відвантажень якої перевищила 110 млн штук. Раніше цієї позначки досягли PlayStation 2 та PlayStation 4.

Сукупні продажі ігор для Nintendo Switch досягли позначки 41,4 мільйона копій. Це на 8,6% менше ніж за квітень-червень 2021 року. При цьому 76,3% продажів у грошовому еквіваленті припали на ігри Nintendo. Частка цифрових продажів досягла 27,6%. Щодо мобільного бізнесу, то тут Nintendo також невеликий спад: дохід від контенту для смарт-пристроїв знизився у порівнянні з минулим роком на 16,8% до $81,75 млн.

Примітно, що продажі чотирьох ігор за квартал досягли позначки мільйон копій: Nintendo Switch Sports, Mario Strikers Battle League, Kirby і Forgotten Land, Mario Kart 8 Deluxe. В цілому відвантаження ігор для Switch на 30 червня 2022 року виглядало наступним чином:

  • Mario Kart 8 Deluxe — 46,8 мільйона копій;
  • Animal Crossing: New Horizons — 39,3 мільйона копій;
  • Super Smash Bros. Ultimate — 28,8 мільйона копій;
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild — 27,1 мільйона копій;
  • Pokémon Sword & Pokémon Shield — 24,5 мільйона копій;
  • Super Mario Odyssey — 23,9 мільйона копій;
  • Super Mario Party — 18 мільйонів копій;
  • Pokémon Brilliant Diamond & Shining Pearl — 14,7 мільйона копій;
  • Pokémon: Let’s Go, Pikachu! & Let’s Go, Eevee! — 14,6 мільйона копій;
  • Ring Fit Adventure — 14,5 мільйона копій;

Electronic Arts: багато хороших новин

Виторг EA за минулий квартал збільшився майже на 15%, склавши $1,775 млрд. При цьому за прогнозами аналітиків він мав скласти $1,3 млрд. Якщо ж брати продажі за останні дванадцять місяців, то цифра досягла $7,4 млрд. У цьому показнику зріст на 22%. Операційний прибуток зріс до $441 млн. Для порівняння, за той же період минулого року він склав $322 млн.

Ендрю Вілсон, CEO Electronic Arts

«EA досягла хороших результатів у першому кварталі завдяки нашій зростаючій мережі гравців, активно залучених у нові ігри та інтерактивні сервіси».

Справді, в іграх EA за цей період зареєстровано понад 600 млн активних акаунтів. Левова частка виторгу (81%) припадає на сервіси FIFA та Apex Legends, але в компанії запевняють — поодинокі ігри для них також важливі. Якщо ж говорити про прогнози, то за поточний фінансовий рік EA планує відвантажити ігор на $8,1 млрд. Це на $100 млн більше, ніж у попередньому консенсус-прогнозі.




Кріс Су, CFO Electronic Arts

«Наша франшиза FIFA та успішний запуск F1 призвели до того, що наші чисті замовлення перевершили всі очікування. У майбутньому наша увага прикута до виконання та дисциплінованого інвестування у наш широкий портфель ігор та онлайн-сервісів. Це сприятиме нашому довгостроковому зростанню».

Bandai Namco: успіх Elden Ring

Японський видавець і розробник ігор Bandai Namco — ще одна компанія, яка може похвалитися гарними фінансовими результатами у минулому кварталі. Чистий обсяг продажів склав $1,62 млрд. Це на 21,5% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Операційний прибуток досяг позначки у $334 млн — це вже на 64,3% більше.Чистий обсяг продажів у сегменті цифрових розваг зріс на 34% до $221 млн.

Продажі домашніх відеоігор склали $304 млн, а це на 54,5% більше, ніж у квітні-червні 2021-го. Що ж стосується ігор, то Bandai Namco продала 11,4 млн одиниць у чотирьох іграх, випущених протягом кварталу, проти 10 млн у тому ж кварталі минулого року в 14 іграх. Нагадаємо, що найбільшим релізом компанії у 2022 поки що лишається Elden Ring.

За весь фінансовий рік Bandai Namco очікує, що продажі всього бізнесу досягнуть $6,62 млрд. Це буде падінням на 1% у порівнянні з минулим роком. А ось операційний прибуток має досягти лише $752 млн — на 20% менше у порівнянні з 2022 фінансовим роком.

«Наші прибутки значно зросли завдяки сильним повторним продажам домашніх відеоігор, які мають високу норму прибутку. Очікується, що в результаті сильного першого кварталу (квітень-червень) чистий обсяг продажів протягом другого кварталу (липень-вересень) досягне $3,23 млрд замість $3 млрд», — зазначають у Bandai Namco.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

У Activision Blizzard проблемы далеко не из-за Call of Duty. Их проблемы из-за Бобби Котика.

Ну фактично вони падіння списують на те що Колда втрачає прихильників.
Але так, корінь зло — Котік

Підписатись на коментарі