У пошуках визначення для візуальної новели. GameDev DOU Подкаст
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми спробували розібратися, а що ж воно таке — візуальна новела? Поговорили про особистий досвід в цьому жанрі та ігрові механіки візуальних новел. Згадали, з чого починався цей вид розваг та подискутували чи можна їх вважати повноцінними іграми. Окрім того, коротко торкнулися проблем рушія Ren’Py та згадали, яке взагалі можна дати визначення «грі».
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Анна Караваєва, Game Producer, Product Manager та інді-розробниця
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Farlanders, Super Loco World);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
- 01:46 Чому ми розмовляємо про візуальні новели;
- 08:28 Чим відрізняється досвід візуальних новел від інших розваг;
- 12:11 Коротка історія появи та розвитку візуальних новел;
- 22:51 Про механіки жанру;
- 25:33 Візуальні новели — це ігри?
- 34:49 Чи є виграш обов’язковою умовою гри?
- 38:40 Чи можна ігри вважати мистецтвом?
- 46:08 Візуальні новели та інші жанри, де ігровий процес не є ключовою метою;
- 50:06 Що не так з Ren’Py?
- 52:16 Чи не є візуальні новели графоманством?
- 01:03:11 Враження Андрія Бичковського від Slay the Princess;
- 01:11:03 Фаворити Сашка Перемота;
- 01:13:47 Топ візуальних новел від Анни Караваєвої;
- 01:20:38 Так що ж таке візуальна новела;
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів