50 хвилин про VR у геймдеві і не тільки. XR-cпешл GameDev DOU Подкасту
Привіт, спільното! В коментарях до нашого першого епізоду у відеоформаті був запит на випуск про VR. Ми не змогли проігнорувати таку можливість, оскільки один з ведучих GameDev DOU Подкасту — XR Architect в компанії SoftServe Андрій Яворський. Саме тому ми посадили Андрія перед нами і майже годину ставили йому найрізноманітніші питання про цю технологію в геймдеві і не тільки.
Яка зараз ситуація на ринку VR-пристроїв? Що зупиняє інвесторів вкладати більше грошей в ігри цієї категорії? Які жанри краще працюють у віртуальній реальності, а що буде складно адаптувати? У новому випуску GameDev DOU Подкасту розповідаємо про все це, а також про ігри для дорослих на VR, ситуацію з Apple Vision Pro та імерсивність.
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Андрій Яворський, XR Architect в SoftServe;
- Анна Караваєва, Game Producer та Product Manager;
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Undervault, Farlanders);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
01:41Стан ринку VR-пристроїв
11:11 Ігровий VR-ринок та що зупиняє інвесторів вливати в нього більше
17:05 Які ігрові жанри на VR працюють найкраще, а які складні в адаптації
22:32 Що по іграх для дорослих у VR
25:47 Про metaverse від Meta та чи стало це фейлом
30:25 Про Apple Vision Pro
35:50 Про імерсивність у віртуальній реальності
43:34 Про VR та motion sickness
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів