50 хвилин про VR у геймдеві і не тільки. XR-cпешл GameDev DOU Подкасту

Привіт, спільното! В коментарях до нашого першого епізоду у відеоформаті був запит на випуск про VR. Ми не змогли проігнорувати таку можливість, оскільки один з ведучих GameDev DOU Подкасту — XR Architect в компанії SoftServe Андрій Яворський. Саме тому ми посадили Андрія перед нами і майже годину ставили йому найрізноманітніші питання про цю технологію в геймдеві і не тільки.

Яка зараз ситуація на ринку VR-пристроїв? Що зупиняє інвесторів вкладати більше грошей в ігри цієї категорії? Які жанри краще працюють у віртуальній реальності, а що буде складно адаптувати? У новому випуску GameDev DOU Подкасту розповідаємо про все це, а також про ігри для дорослих на VR, ситуацію з Apple Vision Pro та імерсивність.

Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Ведучі GameDev DOU подкасту:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

⏩ Навігація:

01:41Стан ринку VR-пристроїв

11:11 Ігровий VR-ринок та що зупиняє інвесторів вливати в нього більше

17:05 Які ігрові жанри на VR працюють найкраще, а які складні в адаптації

22:32 Що по іграх для дорослих у VR

25:47 Про metaverse від Meta та чи стало це фейлом

30:25 Про Apple Vision Pro

35:50 Про імерсивність у віртуальній реальності

43:34 Про VR та motion sickness

Слухайте також на подкаст-платформах:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

У людини, не знайомої з ВР після перегляду може скластись враження, наче у ВР окрім Half-life: Alyx практично не має великих ігор і для нього потрібно ще бігову доріжку купувати інакше лишається тільки переміщуватись телепортацією. Я коли почув про телепортацію у HL: Alyx я такий «що?», ну там можна переміщуватись виключно телепортацією, але більшість людей у цій грі переміщуються стіком як у звичайній грі, телепортація тут слугує більше заміною стрибка. А для прикладу є гра Hubris, де можна стрибати кнопкою як в інших іграх і своїми руками чіплятися за уступи і підтягуватись, що працює дуже добре, і це теж велика гра, яка у якості не уступає HL: Alyx. Інтерактивних ігор від першої особи типу HL: Alyx не багато, проте достатньо, щоб затягнути на кілька сот годи. А щоб не втомлюватись є достатньо ігор сидячого формату, всілякі флайт сіми, рейсінги або щось типу Subnautica чи Alien: Isolation з ВР модом, які чудово граються з клава-мишею сидячі.
Категорично не згоден з твердженням, що шолом PSVR 2 не вартий, бо на ПК відсутні такі фічі як трекінг очей, HDR, хаптікс. Але ж у більшості сучасних шоломів цих фіч теж не має, як от Quest 3, Big screen beyond, Pico 4, Pimax Crystal Light (у звичайного Pimax Crystal є трекінг очей, проте він коштує 1600$, він дуже важкий та й всеодно мало які ігри підтримують трекінг очей). PSVR 2 для ПК — це чудовий недорогий шолом, з яскравим ОЛЕД екраном з хорошим комфортом бо він дуже легкий і його вага збалансована.

Підписатись на коментарі