Про мобільний геймдев і запуск студії під час повномасштабної війни. Спецвипуск GameDev DOU Подкасту
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і сьогодні у нас спеціальний випуск. Цього разу наш редактор Сашко Перемот поспілкувався з CEO Burny Games Анатолієм Генісом. Поговорили про особистий досвід гостя, відкриття компанії через тиждень після початку повномасштабного вторгнення та специфіку мобільного геймдеву в Україні. Чому українські компанії можуть виступати R&D-придатками компаній з інших країн? Що робити, щоб гра стала успішною і показала потрібні результати? Які зараз тренди на мобільному ринку?
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Анатолй Геніс, CEO Burny Games;
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
- 00:43 Як Анатолій Геніс прийшов у геймдев і ким працював;
- 06:03 Про заснування Burny Games через тиждень після початку повномасштабного вторгнення;
- 10:10 Чому обрали саме нішу casual puzzles;
- 18:08 Про мобільний геймдев України до повномасштабної війни;
- 22:21 Україна, як «R&D-придаток» і чому це проблема;
- 29:42 Як Burny Games розвивалася, випускала проєкти і зросла за перші 3 роки;
- 39:52 Що робити, щоб гра стала успішною і показала потрібні результати?
- 44:47 Топ-3 мобільні студії у світі на думку Анатолія;
- 49:21 Як з’явилася Colorwood і стала одним з ключових продуктів студії;
- 52:58 Як почувається студія сьогодні, які має плани, настрої та місію;
- 01:02:15 Тренди мобільного ринку та конкуренцію в ньому;
- 01:09:55 Що Анатолій думає про вихід компаній з геймдеву.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів