Генерація випадкових кімнат, інтегрування під смолоскипи та 200 балів на ЗНО у геймдеві. Великий випуск GameDev DOU Подкасту про математику
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст з першим випуском у 2025 році. І присвячений він математиці. Чи допомагає отримання 200 балів з математики на ЗНО в створенні ігор? Рівняння якої з «Проблем тисячоліття» можна використати для VR-проєктів? Загалом, що стане корисним при створенні ігор, чому у нас лишаються претензії до математичної освіти та чи є в математиці простір для творчості?
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Андрій Яворський, XR Architect в SoftServe;
- Анна Караваєва, Game Producer, Product Manager та інді-розробниця
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Farlanders, Super Loco World);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
- 01:33 Особисте ставлення до математики;
- 33:02 Застосування математики у геймдеві та VR;
- 01:18:54 Про математичну освіту та її проблеми.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів