Генерація випадкових кімнат, інтегрування під смолоскипи та 200 балів на ЗНО у геймдеві. Великий випуск GameDev DOU Подкасту про математику

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст з першим випуском у 2025 році. І присвячений він математиці. Чи допомагає отримання 200 балів з математики на ЗНО в створенні ігор? Рівняння якої з «Проблем тисячоліття» можна використати для VR-проєктів? Загалом, що стане корисним при створенні ігор, чому у нас лишаються претензії до математичної освіти та чи є в математиці простір для творчості?

Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Ведучі GameDev DOU подкасту:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

⏩ Навігація:

  • 01:33 Особисте ставлення до математики;
  • 33:02 Застосування математики у геймдеві та VR;
  • 01:18:54 Про математичну освіту та її проблеми.

Слухайте також на подкаст-платформах:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі