Про маркетинг, мобільні ігри та алхімію геймдеву. GameDev DOU Подкаст

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми говоримо про мобільні ігри, а якщо конкретніше — метрики, системний User Aquisition та маркетингові стратегії. До нас в гості завітав Дмитро Кустов, який має понад п’ятнадцять років досвіду у B2C-маркетингу і останні роки працює в сегменті casual gaming. Разом ми поговорили про LTV і його проблеми, страхування від помилок прогнозу, «китів» та «дельфінів», а також роботу з прототипами.

Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Ведучий GameDev DOU подкасту:

Гість GameDev DOU подкасту:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

⏩ Навігація:

  • 00:34 Знайомство з гостем;
  • 02:00 Про ухвалення рішень до повного LTV: що це, чому важливе і чому не завжди можна на нього спиратися;
  • 05:51 Що впливає на метрики та задає їх, на чому будують прогностичні моделі в QS Games;
  • 09:34 Який горизонт ретеншену вважають безпечним для рішень про масштабування;
  • 13:13 Про обчислення прогностичного та реального LTV;
  • 16:23 Про страхування від помилок прогнозу;
  • 19:04 В чому полягає роль Дмитра у вирії метрик;
  • 21:06 Про планування User Acquisition під нестабільні аукціони;
  • 26:44 Про сигнали, які свідчать що час перемикатися між каналами;
  • 33:20 Хто такі «кити» та «дельфіни» для ігрової економіки;
  • 40:08 Що говорить про те, що гра буде «whale-driven»;
  • 43:55 Чи наявність «китів» впливає на балансування проєктів;
  • 53:05 Про роботу з прототипами;
  • 01:01:10 Скільки ітерацій живе прототипу до рішення «вбити» його.

Слухайте також на подкаст-платформах:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сумно що мало ігор роблять з рубедо перетворенням. Тільки альбедо і альбедо.

Підписатись на коментарі