Горори, фобії та спектр жаху в іграх. Гелловінський випуск GameDev DOU Подкасту
Привіт, спільното! На вулиці осінь, за вікном дощить і дотліває жовтень, а це значить прийшов час для розмови про горори на GameDev DOU Подкасті. Цього разу занурилися в історію жанру і спробували зрозуміти, чому старі представники цього напряму лякають вже не так сильно та наскільки важливий зв’язок гравця з персонажем. Чи можна зробити безособовий горор? Чому жахи це спектр? Що ховав туман в оригінальному Сайлент Гілл? У новому випуску ведучі подкасту шукають відповіді на ці питання, а також згадують улюблені горори, розповідають про свої страхи та діляться враженнями від реймейку Silent Hill 2.
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Андрій Яворський, XR Architect в SoftServe;
- Анна Караваєва, Game Producer та Product Manager;
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Undervault, Farlanders);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
- 01:22 Історична довідка: про перші ігри-горори та чому нас з часом все важче лякати;
- 21:37 Про спектр жаху та важливість зв’язку гравця з персонажем;
- 31:36 Про туман у першому Silent Hill;
- 33:15 Як відеоігри допомагали боротися зі страхами та слайдер для арахнофобів;
- 36:19 Про наші фобії;
- 40:53 Про улюблені горори;
- 54:45 Про ремейк Silent Hill 2;
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів