Горори, фобії та спектр жаху в іграх. Гелловінський випуск GameDev DOU Подкасту

Привіт, спільното! На вулиці осінь, за вікном дощить і дотліває жовтень, а це значить прийшов час для розмови про горори на GameDev DOU Подкасті. Цього разу занурилися в історію жанру і спробували зрозуміти, чому старі представники цього напряму лякають вже не так сильно та наскільки важливий зв’язок гравця з персонажем. Чи можна зробити безособовий горор? Чому жахи це спектр? Що ховав туман в оригінальному Сайлент Гілл? У новому випуску ведучі подкасту шукають відповіді на ці питання, а також згадують улюблені горори, розповідають про свої страхи та діляться враженнями від реймейку Silent Hill 2.

Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Ведучі GameDev DOU подкасту:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

⏩ Навігація:

  • 01:22 Історична довідка: про перші ігри-горори та чому нас з часом все важче лякати;
  • 21:37 Про спектр жаху та важливість зв’язку гравця з персонажем;
  • 31:36 Про туман у першому Silent Hill;
  • 33:15 Як відеоігри допомагали боротися зі страхами та слайдер для арахнофобів;
  • 36:19 Про наші фобії;
  • 40:53 Про улюблені горори;
  • 54:45 Про ремейк Silent Hill 2;

Слухайте також на подкаст-платформах:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі