Про складність в іграх. GameDev DOU Подкаст
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і це випуск про складні ігри. Зібралися класичним складом і посперечалися, чи є складність в іграх об’єктивною, якими інструментами вона досягається та поміркували, чим відрізняються «difficulty» від «complexity». А ще з усіх сил намагалися не фокусуватися на соулслайках, але все ж таки трохи пройшлися по цій слизькій стежці.
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Анна Караваєва, Game Producer, Product Manager та інді-розробниця
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Farlanders, Super Loco World);
- Андрій Яворський, XR Architect в SoftServe;
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів