Про складність в іграх. GameDev DOU Подкаст

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і це випуск про складні ігри. Зібралися класичним складом і посперечалися, чи є складність в іграх об’єктивною, якими інструментами вона досягається та поміркували, чим відрізняються «difficulty» від «complexity». А ще з усіх сил намагалися не фокусуватися на соулслайках, але все ж таки трохи пройшлися по цій слизькій стежці.

Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Ведучі GameDev DOU подкасту:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

Слухайте також на подкаст-платформах:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі