Технічна досконалість ігор проти їх фану. GameDev DOU Подкаст

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і наша весела розмова про зв’язок технічної досконалості ігор та рівня задоволення від них. В класичному складі визначили, що ми маємо на увазі, коли говоримо про «технічний аспект ігор» та трошки дослідили тему фану в проєктах різних жанрів. Також згадали, що його може зіпсувати. Окрім того, не обійшли стороною власні смаки ведучих подкасту.

Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Ведучі GameDev DOU подкасту:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

⏩ Навігація:

  • 02:02 Що таке технічна досконалість гри та що можна віднести до її технічної складової;
  • 22:13 Що таке фановість гри, як її досягнути та чи можна універсалізувати;
  • 48:58 Що є фаном в іграх на думку ведучих подкасту;
  • 01:09:09 Що може вбити чи зіпсувати фановість гри окрім технічної складової;
  • 01:31:05 Підбиваємо підсумки випуску.

Слухайте також на подкаст-платформах:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі