Технічна досконалість ігор проти їх фану. GameDev DOU Подкаст
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і наша весела розмова про зв’язок технічної досконалості ігор та рівня задоволення від них. В класичному складі визначили, що ми маємо на увазі, коли говоримо про «технічний аспект ігор» та трошки дослідили тему фану в проєктах різних жанрів. Також згадали, що його може зіпсувати. Окрім того, не обійшли стороною власні смаки ведучих подкасту.
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Анна Караваєва, Game Producer, Product Manager та інді-розробниця
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Farlanders, Super Loco World);
- Андрій Яворський, XR Architect в SoftServe;
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
- 02:02 Що таке технічна досконалість гри та що можна віднести до її технічної складової;
- 22:13 Що таке фановість гри, як її досягнути та чи можна універсалізувати;
- 48:58 Що є фаном в іграх на думку ведучих подкасту;
- 01:09:09 Що може вбити чи зіпсувати фановість гри окрім технічної складової;
- 01:31:05 Підбиваємо підсумки випуску.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів