Кризові зміни в геймдеві, зарплати українських розробників ігор та оновлення від Valve. GameDev DOU Подкаст про новини лютого
Привіт, спільното! Лютий видався надзвичайно насиченим на новини в ігровій індустрії. Якісь були дуже гучні, інші лишилися майже непоміченими. Тому пропонуємо разом з GameDev DOU Подкастом пригадати головне, що сталося в останній місяць зими.
З інді-розробником Андрієм Бичковським обговорили скорочення в геймдеві та парадоксальні випадки, коли без роботи лишилися творці надзвичайно успішних ігор. А ще поговорили про ситуацію навколо українського шутера Level Zero: Extraction, підтримку якого зупинили через два тижні після релізу. Звісно ж, не оминули зменшення штату в найбільших українських компаніях, зарплати наших розробників ігор та студії, що опинилися в рейтингу найкращих геймдев-роботодавців України.
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Farlanders, Super Loco World);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
- 00:48 Про звільнення у геймдеві та кризові зміни в індустрії;
- 16:56 Порівняння кейсів Kingdom Come: Deliverance II та Avowed;
- 23:08 Як хайп по Unreal Engine переріс в його хейт;
- 26:35 Про скорочення в найбільших українських геймдев-компаніях;
- 31:15 Кейс провалу українського шутера Level Zero: Extraction;
- 41:40 Про зарплати в українському геймдеві;
- 56:51 Найкращі геймдев-роботодавці в Україні;
- 01:00:12 Про новини від Valve за лютий;
- 01:07:45 Ринок росії не потрібен.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів