Elden Ring — сміливо, масштабно, складно. GameDev DOU Подкаст про один з найбільших релізів останніх років
Elden Ring — одна з найуспішніших ігор останніх років. Отримавши статус «Most Anticipated Game» два роки підряд, souls-like від японської студії FromSoftware зрештою став тріумфатором 2022 року. Загалом Elden Ring отримала понад 330 нагород «Гра року», а з моменту релізу вона розійшлася накладом у 25 млн копій.
У п’ятницю, 21 червня, виходить масштабне доповнення Shadow of the Erdtree, яке має стати найбільшим в історії японських розробників. Варто зазначити, що це вже найвище оцінений реліз 2024 року. Спеціально під цю подію зібралися GameDev DOU подкастом і обговорили, що нам подобається в Elden Ring, за що її можна посварити та в чому полягає сміливість FromSoftware.
Вмикайте, слухайте й коментуйте літній спешл разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Анна Караваєва, Game Producer та Product Manager;
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Undervault, Farlanders);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
01:21 Враження від Elden Ring
17:39 Претензії до гри
22:41 Сміливий підхід до DLC, доступного не для всіх гравців
26:31 Ще трошки про недоліки гри
43:25 Про доповнення Elden Ring Shadow of the Erdtree
Слухайте також на подкаст-платформах:
🔊 Google Podcasts: dou.ua/goto/google-podcasts
🔊 Deezer: dou.ua/goto/deezer-gamedev-dou
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів