Змінні іспанською, критерії чистоти та генератор лайнокоду. GameDev DOU Подкаст про програмування

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і ми нарешті дісталися теми програмування. Поговорили про особистий досвід, а також критерії чистого і читабельного коду. Згадали одну з найважливіших парадигм програмування та розібралися, чим відрізняється підхід інді-розробника від роботи великої студії. Звісно, не оминули тему поганого коду і зібрали трошки корисних порад для тих, хто тільки починає свій шлях в геймдеві.

Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Ведучі GameDev DOU подкасту:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

⏩ Навігація:

  • 01:04 Особисті стосунки з програмуванням;
  • 20:15 Що таке якісний чи чистий код?;
  • 26:46 Чи обов’язково код має бути чистим і гарним для якісного фінального продукту?;
  • 36:43 Чим відрізняються критерії хорошого коду в комерційній студії та в інді-розробці?;
  • 48:37 Про приклади найгіршого коду;
  • 56:28 Корисні поради щодо програмування;
  • 01:13:41 Про майбутнє програмування.

Слухайте також на подкаст-платформах:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі