Змінні іспанською, критерії чистоти та генератор лайнокоду. GameDev DOU Подкаст про програмування
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і ми нарешті дісталися теми програмування. Поговорили про особистий досвід, а також критерії чистого і читабельного коду. Згадали одну з найважливіших парадигм програмування та розібралися, чим відрізняється підхід інді-розробника від роботи великої студії. Звісно, не оминули тему поганого коду і зібрали трошки корисних порад для тих, хто тільки починає свій шлях в геймдеві.
Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Ведучі GameDev DOU подкасту:
- Андрій Яворський, XR Architect в SoftServe;
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Farlanders, Super Loco World);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
- 01:04 Особисті стосунки з програмуванням;
- 20:15 Що таке якісний чи чистий код?;
- 26:46 Чи обов’язково код має бути чистим і гарним для якісного фінального продукту?;
- 36:43 Чим відрізняються критерії хорошого коду в комерційній студії та в інді-розробці?;
- 48:37 Про приклади найгіршого коду;
- 56:28 Корисні поради щодо програмування;
- 01:13:41 Про майбутнє програмування.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів