Про скіли ігрових продюсерів, кар’єрний шлях інді-розробника та майбутнє VR-ігор. Розпитуємо про цікаве з ігробуду в GameDev DOU Подкасті!
За яких обставин можна вважати професію геймдизайнера справжньою? Які хардскіли потрібні продюсеру під час роботи над грою? На що з ігор у віртуальної реальності радить звернути увагу XR-експерт та якими можуть бути VR-девайси майбутнього?
У п’ятому випуску ведучі GameDev DOU Подкасту розпитують один одного про цікаве в ігровій індустрії, діляться секретами та мріють про свою ідеальну гру.
Ведучі нашого подкасту:
- Андрій Яворський, XR Expert & Consultant в SoftServe;
- Анна Караваєва, Game Producer та Product Manager;
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Undervault, Farlanders);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU;
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
00:50 Які хардскіли мають бути в ігрового продюсера та що вони роблять
05:58 Чи дійсно геймдизайну потрібно вчитися
09:27 Який роадмап розвитку геймпродюсера
12:08 За яким принципом GameDev DOU обирає новини на сайт з безлічі інформації
16:02 Вся правда про заголовки
23:13 Чи матиме Apple Vision Pro вплив на VR-геймдев
29:43 Уявляємо, якими можуть бути VR-девайси майбутнього для ігор
37:56 Улюблені приклади застосування VR для ігор у XR-експерта
45:19 Які у Андрія Бичковського плани на майбутнє інді-розробника
49:10 Чому ігри роблять довго та в чому підступність перфекціонізму
58:17 Про шлях до соло інді-розробки
01:01:27 Фантазуємо про ігри наших мрій, яких нам не вистачає
01:05:41 Сашко розкриває свій потаємний секрет
Слухайте також на подкаст-платформах:
🔊 Google Podcasts: dou.ua/goto/google-podcasts
🔊 Deezer: dou.ua/goto/deezer-gamedev-dou
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів