Досвідчений геймдизайнер проти ведучих подкасту GameDev DOU. Поле битви — ігрові механіки
Покликали досвідченого геймдизайнера поговорити про улюблені ігрові механіки з ведучими GameDev DOU Подкасту! Говоримо про метапрогресію в rogue-like іграх, захоплюємося Disco Elysium та розмовляємо про розломи четвертих стін в іграх. А ще міркуємо про те, чому важливо плекати сеньйорних геймдизайнерів, розбираємося з самоідентифікацією себе, як гравців, та багато іншого!
Слухайте та обов’язково коментуйте, адже нам дуже цікаво дізнатися й про ваші улюблені ігрові механіки, спільното!
Ведучі нашого подкасту:
- Андрій Яворський, XR Expert & Consultant в SoftServe;
- Анна Караваєва, Game Producer та Product Manager;
- Андрій Бичковський, Indie Game Developer (ігри Undervault, Farlanders);
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU;
Гість — Даніїл В’юков, Associate Game Director в Solid Bash (Room 8 Group).
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏩ Навігація:
01:35 Що таке ігрова механіка
05:58 Еволюція метапрогресії в rogue-like та rogule-lite іграх
15:03 Про злам четвертих стін в іграх, Disco Elysium, Doki Doki
30:05 Мультиплеєри для гри на одному дивані
36:25 Остання гра, яка дуже розчарувала Сашка
39:58 Механіки Crash Team Racing
46:00 Улюблені ігрові механіки гостя-геймдизайнера
58:47 Про цінову політику Nintendo
01:03:26 Самоідентифікуємо себе за класифікацією гравців
Слухайте також на подкаст-платформах:
🔊 Google Podcasts: dou.ua/goto/google-podcasts
🔊 Deezer: dou.ua/goto/deezer-gamedev-dou
Які ваші улюблені ігрові механіки? До якого типу гравців ви себе відносите? І чи були б від Disco Elysium сироти по шкірі так само, якби вона не мала візуального тексту, а лише озвучку? Пишіть у коментарях!
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів