Досвідчений геймдизайнер проти ведучих подкасту GameDev DOU. Поле битви — ігрові механіки

Покликали досвідченого геймдизайнера поговорити про улюблені ігрові механіки з ведучими GameDev DOU Подкасту! Говоримо про метапрогресію в rogue-like іграх, захоплюємося Disco Elysium та розмовляємо про розломи четвертих стін в іграх. А ще міркуємо про те, чому важливо плекати сеньйорних геймдизайнерів, розбираємося з самоідентифікацією себе, як гравців, та багато іншого!

Слухайте та обов’язково коментуйте, адже нам дуже цікаво дізнатися й про ваші улюблені ігрові механіки, спільното!

Ведучі нашого подкасту:

Гість — Даніїл В’юков, Associate Game Director в Solid Bash (Room 8 Group).

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.

⏩ Навігація:

01:35 Що таке ігрова механіка

05:58 Еволюція метапрогресії в rogue-like та rogule-lite іграх

15:03 Про злам четвертих стін в іграх, Disco Elysium, Doki Doki

30:05 Мультиплеєри для гри на одному дивані

36:25 Остання гра, яка дуже розчарувала Сашка

39:58 Механіки Crash Team Racing

46:00 Улюблені ігрові механіки гостя-геймдизайнера

58:47 Про цінову політику Nintendo

01:03:26 Самоідентифікуємо себе за класифікацією гравців

Слухайте також на подкаст-платформах:

🔊 Google Podcasts: dou.ua/goto/google-podcasts
🔊 Deezer: dou.ua/goto/deezer-gamedev-dou

Які ваші улюблені ігрові механіки? До якого типу гравців ви себе відносите? І чи були б від Disco Elysium сироти по шкірі так само, якби вона не мала візуального тексту, а лише озвучку? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякую, після згадки Disco Elysium маю довіру до поради Анни щодо Doki Doki, дякую за рекомендацію

До речі, стосовно наративу, стикаюсь з райтерами, які чомусь не знають та не читали ані Кемпбела, ані Воглера, ані Проппа, ніби всі такі генії, що ці здобутки, які тільки-но були отримані людством тільки у двадцятому сторіччі, їм відомі на підсвідомому рівні і вони можуть виїхати однією інтуіцією.

Мені здається, що без знайомства з Трубі, Кемпбелом, Воглером та Снайдером взагалі не варто лізти розповідати історії

Автор «The Anatomy of Story» та «The Anatomy of Genres»
він, звісно, скоріше Трабі, але я якось прочитав Трубі і тепер він до кінця мого життя Трубі)

Дякую за довіру! Doki doki дуже специфічний фрукт, якщо є бажання хорошого наративу і гри схожої до Disco Elysium то також дуже радитиму Planescape: Torment.

Дякую! До речі, самі розробники Disco Elysium згадували, що на них вплинула постмодерністська гра Kentucky Road Zero, яка десять років розроблялась молодими митцями з Чикаго

Підписатись на коментарі