Моральний світлофор монетизації ігор | GameDev DOU Подкаст #10
Монетизація ігор — те, що так люблять покритикувати гравці, і те, що необхідно робити розробникам, щоб заробляти. Ми вирішили поринути в цю неоднозначну тему в новому епізоді GameDev DOU Подкасту!
Згадали теорію — які моделі взагалі існують та що започаткувало монетизацію ігор загалом. Обговорили внутрішньоігрову рекламу та чи доречна вона в преміальних іграх, а ще поміркували про те, чи мають зараз AAA-ігри коштувати по $70. Окрім того, розібралися в сортах етичності ігрової монетизації та згадали неприємні приклади її застосування.
Вмикайте, слухайте та долучайтеся до обговорення теми у коментарях!
Ведучі цього епізоду:
- Андрій Яворський, XR Expert & Consultant в SoftServe;
- Анна Караваєва, Game Producer та Product Manager;
- Сашко Перемот, редактор GameDev DOU.
❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.
⏭ Навігація:
00:09 Вітання та дисклеймер
01:25 Які типи монетизації ігор існують і з чого все почалося
08:11 Про внутрішньоігрову рекламу
17:40 Нестандартні приклади монетизації
24:30 Чи коштують сьогодні преміальні ігри по $70 та як умовно-безкоштовні ігри стали відповіддю на піратство
34:39 Неетична та етична монетизація
46:33 Чи можливо змінити монетизацію у грі через пару років після її виходу
52:03 Найбільш неприємні приклади ігрової монетизації
01:01:25 Прощаємося
Слухайте також на подкаст-платформах
🔊 Google Podcasts: dou.ua/goto/google-podcasts
🔊 Deezer: dou.ua/goto/deezer-gamedev-dou
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів