Моральний світлофор монетизації ігор | GameDev DOU Подкаст #10

Монетизація ігор — те, що так люблять покритикувати гравці, і те, що необхідно робити розробникам, щоб заробляти. Ми вирішили поринути в цю неоднозначну тему в новому епізоді GameDev DOU Подкасту!

Згадали теорію — які моделі взагалі існують та що започаткувало монетизацію ігор загалом. Обговорили внутрішньоігрову рекламу та чи доречна вона в преміальних іграх, а ще поміркували про те, чи мають зараз AAA-ігри коштувати по $70. Окрім того, розібралися в сортах етичності ігрової монетизації та згадали неприємні приклади її застосування.

Вмикайте, слухайте та долучайтеся до обговорення теми у коментарях!

Ведучі цього епізоду:

❗️ Дисклеймер: все, що сказано у подкасті, є особистою думкою його ведучих, а не позицією всієї редакції DOU, GameDev DOU або роботодавців спікерів.



🎧 Слухати на аудіоплатформах


⏭ Навігація:

00:09 Вітання та дисклеймер

01:25 Які типи монетизації ігор існують і з чого все почалося

08:11 Про внутрішньоігрову рекламу

17:40 Нестандартні приклади монетизації

24:30 Чи коштують сьогодні преміальні ігри по $70 та як умовно-безкоштовні ігри стали відповіддю на піратство

34:39 Неетична та етична монетизація

46:33 Чи можливо змінити монетизацію у грі через пару років після її виходу

52:03 Найбільш неприємні приклади ігрової монетизації

01:01:25 Прощаємося

Слухайте також на подкаст-платформах

🔊 Google Podcasts: dou.ua/goto/google-podcasts
🔊 Deezer:
dou.ua/goto/deezer-gamedev-dou

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі