Від Shattered Dimensions до Marvel’s Spider-Man 2. Еволюція ігор про головного супергероя. Частина 2
Зимові свята вже закінчилися, проте ми принесли вам ще один подарунок — другий ролик із циклу про еволюцію дизайну та ігроладу в іграх про Людину-павука. Тож хапайте смаколики та зручніше вмощуйтеся перед екранами.
У попередньому відео ми розглянули 25 років еволюції серії від її зародження. А у новому ролику розібрали шлях, який пройшла франшиза про Спайді з
А от далі почався етап посередніх та сірих ігор, який очолила дилогія The Amazing Spider-Man. Після цього навіть не вірилося, що може з’явитися якісна адаптація пригод Спайді. Однак прийшли Insomniac Games з Sony і показали, якими повинні бути сучасні проєкти про Людину-павука. Розробники замахнулися на створення найкращої супергеройської гри, й на думку багатьох фанатів, Marvel’s Spider-Man 2 вдалося досягнути цієї цілі.
Ми розібрали кожну гру з точки зору механік, дизайну відкритого світу, реалізації прокачування та унікальних особливостей. А ще спробували розібратися, які елементи одні проєкти запозичували в інших і покращували надалі.
⏩ Навігація
01:13 — Spider-Man: Friend or Foe як кивок в сторону Diablo;
03:01 — Останній вихід Treyarch зі Spider-Man: Web of Shadows;
06:55 — Spider-Man: Shattered Dimensions — найцікавіший експеримент в серії;
11:40 — Spider-Man: Edge of Time як початок занепаду;
14:05 — Суцільна посередність в The Amazing Spider-Man;
18:33 — The Amazing Spider-Man 2, або двічі в одну річку;
20:45 — Marvel’s Spider-Man як новий виток розвитку;
25:24 — Претендент на найкращу супергеройську гру всіх часів в особі Marvel’s Spider-Man 2.
Над відео працювали
- Монтаж — Дмитро Масюкевич;
- Озвучення — Артем Вільбік;
- Сценарій — Назар Степорук;
- Редактура — Сергій Коршунов;
- Звук та обкладинка — Анна Винниченко.
Сподіваємося, вам було цікаво. Отож, не забудьте лишити вподобайки та написати відгуки в коментарях. Ми це дуже цінуємо.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів