Симулятор колонії на Марсі, мальовнича метроідванія та горор-шутер. Добірка українських інді-ігор

Український геймдев це не лише S.T.A.L.K.E.R., Metro та численні «казуалки» для смартфонів. Є ще барвиста палітра інді-ігор. Нещодавно ми відкрили анкету для того, щоб вітчизняні незалежні розробники могли ділитися своїми проєктами. А цим матеріалом ми розпочинаємо серію добірок про українське інді. Ми розповідатимемо, як про самі проєкти, так і про людей, що їх створюють. У першому випуску будуть і мобільні проби пера від студента-початківця, і амбітна ігрова платформа від невеликої команди, та навіть проєкт від досвідченого розробника, попередню гру якого привласнив видавець. Тож нудно не буде.

Syncope — метроідванія з дивовижним візуальним стилем

Syncope — це гра про хлопчика, який потрапив у дуже дивний ліс, який живе за своїми правилами. Хлопчика звуть Сол і він дуже хоче потрапити до себе додому — але зовсім не знає, як це зробити. У цьому полягає основне завдання гравця — вивести головного героя з цього лісу додому.

Гра розробляється як класична метроідванія з чудовим візуальним стилем, логічним, хоч і заплутаним світом, цікавими діалогами, потішними персонажами та загадковим сюжетом.







Над проєктом працює команда з 4-х осіб. Двоє художників з Одеси — один малює все, що стосується: оточення, персонажів, ефектів у грі, а інший — створює синематики, катсцени та арти. Саунд-дизайнер з Донецька створює звуки оточення, ефекти та основну музику, як для гри, так і для синематиків та катсцен. А багатозадачний програміст з Харкова робить усе інше для гри.

«Як всі інді розробники ми звертаємося по допомогу до ком’юніті з різних питань: від відкриття сторінки в Steam до тонкощів рушія Unity, на якому ми пишемо гру», — розповідають розробники.

Цього року інді-квартет планує випустити геймплейне демо Syncope на Windows.

Fog’N’Silence — незвичайна суміш жанрів roguelike, management та survival

Наступна гра у нашій добірці — Fog’N’Silence від геймдизайнера та інді-продюсера Влада з досвідом роботи в 4А Games, Dragon’s Lake та низці інших компаній. Нещодавно він вже випустив в Steam власну гру Undungeon. Однак ситуація з нею обернулася несподіваним чином.

«На жаль, за пару років до цього видавець tinyBuild зміг присвоїти собі права на проєкт, через що я залишив створену власноруч команду, а гру почали переробляти нові люди в зовсім іншому напрямку», — розповів розробник.

За словами розробника, ідея Fog’N’Silence народилася саме через біль, нереалізовані плани та амбіції від вищезгаданої ситуації. Жага робити ігри у розробника не зникла. Навпаки, цього разу він захотів використати минулий досвід і зробити дещо по-справжньому самобутнє. Тож оговтавшись від потрясіння, він почав збирати нову команду.

«Зі мною над проєктом також працює Ігор Вітковський — один з найбільш самобутніх художників, яких я зустрічав. Коли я випадково побачив його арт у фейсбуку, щось миттєво клацнуло в середині — це був саме той візуал, який я уявляв собі для нового проєкту. Я одразу ж прямо написав йому про те, що хотів би зробити гру з його артом. На диво, Ігор виявився також ідейною людиною, для якої всі медіа, включно з іграми — це в першу чергу мистецтво, а вже потім бізнес та все інше. На цьому ми й зійшлися. Я запітчив йому концепт Fog’N’Silence, ми знайшли спільну мову... і ось ми тут, вже понад рік розробляємо цей проєкт. Музику та саунд-дизайн для Fog’N’Silence створює Олексій Зінченко aka stonefromthesky. З Олексієм ми дружимо половину життя та й співпрацюємо вже не перший рік. Саме він створив всю музику та звуки для Undungeon», — поділився ігротворець.

Крім того, розробляти Fog’N’Silence допомагають й фрілансери з різних куточків України та Росії.

Отже, Fog’N’Silence — це суміш roguelike, management та survival. Гравець опиняється у дивному сюрреалістичному світі, що повністю вкритий густою білою мрякою. Він бере під свій прямий контроль групу ексцентричних персонажів, що намагаються знайти вихід та зрозуміти, чому і як вони всі тут опинилися. І звісно, кожен персонаж паралельно намагається втекти зі свого особистого пекла.

Fog’N’Silence робить великий акцент на дослідження світу, нарратив та менеджмент потреб команди. За словами розробників, геймплей у грі «повільний та в’язкий, як непрохідне болото», а на гравців чекають атмосфера безвиході та постійний страх, що сліпі потвори в тумані можуть почути команду героїв.

У грі 2D графіка та зроблені вручну frame-by-frame анімації. Проєкт розробляється на Unity, а випустити планують на ПК, хоч до релізу ще далеко.

«Гра ще на достатньо ранньому етапі розробки — сетапимо основні механіки та системи, вдосконалюємо арт та поступово вибудовуємо майбутній геймплей», — зазначають автори Fog’N’Silence.

Розробники створюють Fog’N’Silence власним коштом у вільний від основної роботи час.

Just Puzzle — мобільна головоломка

Єгор Мухін, студент 4 курсу Харківського радіотехнічного коледжу, з дитинства мріяв створювати ігри, власні світи та писати цікаві сюжети.

«Ігри для мене — це неймовірний вид мистецтва, який дозволяє використати уяву автора на повну», — зазначив Євген.

Мета молодого розробника — зібрати команду талановитих і творчих людей, щоб разом з ними створювати ігри. Однак над Just Puzzle він працює сам, за виключенням двох друзів, які допомагають йому з тестуванням.

Just Puzzle — це мобільна гра головоломка, у якій гравцеві треба за допомогою куба вирішувати завдання, щоб дійти до кінця рівня.

Згідно з сюжетом, компанія DTVGC (Developing and Testing Video Games Center) запрошує головного героя в якості одного з тестувальників нової гри під тимчасовою назвою «Just Puzzle». Задача героя — пройти всі рівні гри, та перевірити їх роботу (якщо гравець не хоче проходити сюжетну компанію, то він може відключити «Історичний режим» у головному меню).

На цей момент доступна версія Just Puzzle: Orange Update 0.25. У грі є навчання та перші два етапи. з виходом оновлень етапів ставатиме дедалі більше. А от сюжет може і змінитися.

Наразі Just Puzzle вийшла на Android у Google Play. А сама гра підтримує три мови: українську, російську та англійську.

[EVENT CLASSIFIED] — багатокористувацький горор-шутер

Над безплатним сесійним багатокористувацьким горор-шутером [EVENT CLASSIFIED] працює команда з 15 осіб з України та країн СНД. У грі гравцям належить взяти участь у наслідках масштабної катастрофи, що відбулася на Мілітаризованому Спеціальному сховищі — Ділянці утримання 02.





Користувачам в ролі оперативників служби безпеки треба буде виконувати операції в тісному оточенні чотирьох різних згенерованих зон і використовувати різноманітні тактики з усунення хаосу і SCP-об’єктів, або обравши гру за беззбройних співробітників дослідницького персоналу, спробувати втекти з небезпечної території. У будь-якому разі, на гравців чекають важкі випробування та різноманітні завдання, які додаватимуть нововведення у геймплей.

Шутер розробляється на Unity.

Miramixi Storyteller — амбітна ігрова RPG-платформа

Miramixi Storyteller — амбітний проєкт, який покликаний надати новий ігровий досвід та зручний функціонал для організації ігрового процесу. Це однокористувацька та кооперативна 3D RPG зі свободою дій, подібними до всесвітньо відомої Dungeons & Dragons. Платформа пропонує безліч інструментів для налаштування:

  • Ігрових локацій за допомогою зручного редактора;
  • Інтерактивності ігрових об’єктів;
  • Неігрових персонажів, примітивних діалогів.

Гравець може налаштовувати ігрові локації та об’єкти за допомогою зручного редактора, визначати поведінку та діалоги неігрових персонажів. Під час гри майстер може керувати світом за допомогою зручного інтерфейсу, а детальна та водночас зрозуміла бойова система, дозволить гравцям повною мірою насолодитися всіма перевагами бою, що існують в настільних рольових іграх

У Miramixi Storyteller можна створити свого персонажа, його історію та поринути у світ Адріосу. А ще ділитися власними світами, де інші гравці зможуть зануритись в захопливі пригоди з чудовим сюжетом.







У гри також буде маркетплейс — місце, де користувачі зможуть знайти різноманітні допоміжні матеріали для своїх пригод: ЗD моделі, текстури, звуки та інше, що може знадобитись гравцям для створення власних сетингів та історій.

Ідея створення Miramixi Storyteller з’явилась у Марини Колесніченко, Senior Full-Stack developer.

«Ідея платформи виникла в мене декілька років тому, з початку як маленький вебдодаток для настільних рольових ігор. Та з кожним поверненням до початкової ідеї, вона вбирала в себе нові елементи, з’явились перші описи світу Адріосу та почалась розробка повноцінної гри. Розробляти масштабний проєкт досить важко самотужки, є великий шанс що за full-time роботою та вирієм подій можна відкласти власний проєкт на „потім“. Адже ентузіазм має властивість з часом зникати, труднощі все частіше з’являються і романтика інді гейм-деву пропадає. Саме тому я вирішила почати стріми розробки Miramixi Storyteller на Twitch. На цих стрімах я мала можливість познайомитись з цікавим ком’юніті, чудовими людьми які мене підтримують та готові допомогти. Так і з’явився в команді Богдан Кашталярій, гейм-дизайнер та один з перших, хто активно підтримує проєкт. З під його пера вийшли перші описи рас світу та цікаві легенди які лягли в основу світу. Згодом до нас приєднались Тарас Дем’ян та Павло Наконечний, які взялись за тестування, детальну перевірку напрацювань та розширенням нашого Легендаріуму. Синхронізацією команди та вичиткою всіх напрацювань займається наш Жовтий Кардинал, і хоч він побажав залишитись не названим, я не можу не згадати його вклад», — розповіла розробниця.

Головною платформою для гри є ПК. Розробники використовуємо ігровий рушій Unity для втілення своїх задумів. Так, наприклад, в мобільному додатку та на вебсторінках користувачі продовжуватимуть насолоджуватись ігровими механіками, розвиваючи своїх персонажів. Творці Miramixi Storyteller зазначають, що спільнота дуже важлива цього проєкт, адже користувачі зможуть знаходити компанію для ігор, нові знайомства та друзів. Просто спілкуватися та ділитися ідеями й своїми досягненнями.

Jitter Sandbox — науково-фантастична гра про дослідження і виживання в космосі

Jitter Sandbox — це науково-фантастична гра про дослідження та виживання, в якій гравець виконує роль штучного інтелекту космічного корабля. Місія гравця — врятувати тих, хто вижив після випадкового вибуху величезної космічної станції.







Гравець починає гру з невеликого корабля та досліджує космічні сектори, додаючи вцілілих до екіпажу, перебудовуючи корабель за допомогою нових знайдених модулів і розв’язуючи різноманітні проблеми, що виникають на борту, а також стикаючись з випадковими подіями та битвами.

Гра знаходиться в активній розробці. Вже реалізовано багато різних частин: фізична попіксельна модель, редактор рівнів, діалогова система, звук і музика, структура меню та багато іншого.

Jitter Sandbox має унікальний графічний стиль, а також унікальну систему руйнування. Планується широка підтримка можливості модифікації гри. Для цього використовується потужний редактор рівнів.

Над проєктом працює лише одна людина — Сергій Кривошея.

«Я давно працюю в індустрії та цей проєкт починався як домашній, але переріс згодом в щось більше — зараз я витрачаю на нього основну частину часу поза основною роботою», — розповів автор Jitter Sandbox.

Farlanders — покрокова стратегія про колонізацію та терраформування Марсу

Симулятор колонії на Марсі під назвою Farlanders — це покрокова стратегія, унікальна риса якої в тому, що гравець може терраформувати поверхню навколо себе, що сильно впливає на розвиток колонії. Гру почав розробляти програміст та геймдизайнер Андрій Бичковський. Згодом до нього приєднався 2D-Artist Сергій Буряк та програміст Роман Янчишин. А минулого літа за допомогою видавця команда провела успішну Kickstarter-кампанію.

«Я вже давно інді (років 5, з перервами на фріланс), починав з роглайк данжен кравлера Undervault який зробив повністю сам. Часто роблю ігри на джемах. Великого комерційного успіху поки не досяг. Напевно більше інформації про мене можна знайти на моєму сайті. З Сергієм знайомий досить давно, знайшов його в інтернеті і ми невеликою командою почали працювати над інді грою Pixel Express (зараз проєкт заморожений). Роман приєднався цього літа (коли з’явилися гроші з кікстартера на розширення команди). Серед досягнень Романа відмічу дуже якісні кросворди українською які він зробив. Також у Романа є свої напрацювання ігор які поки що в розробці», — розповів Андрій Бичковський.

На цей момент стратегія Farlanders знаходиться на етапі переходу в закриту бету. Розробники обіцяють найближчим часом зробити відкритий плейтест на Steam та в Discord. А тим часом всі охочі можуть пройти безплатний пролог Farlanders в Steam.


Це далеко не всі проєкти, якими поділилися з нами українські розробники. У наступних випусках добірки ми продовжимо знайомити вас з україніськими інді-розробниками та їхніми іграми. А якщо ви також розробляєте власну гру, то розкажіть нам про неї у анкеті.


А в коментарях, поділіться, яка гра з цього випуску вас зацікавила найбільше.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось19
До обраногоВ обраному6
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дяку за контент українською!

і чому я не здивований, єдина гра що зацікавила — сценарій написав Таллер

Було б дуже круто, якби ця рубрика стала регулярною — хоча б раз на місяць.

Вона і буде регулярною.

Побачив рекламу, скачав і пограв демо Farlanders. Цікаво, готовий купити повну версію. Успіхів розробникам!

Класні проекти, але треба більше)

Буде більше. Це лише перший випуск.

Підписатись на коментарі