Від Лавкрафта до свідомості шамана та послідовника Silent Hill. Голосуємо за найкращу українську інді-гру 2024 року
Кращою грою 2024 року, за версією спільноти GameDev DOU, стала S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Результат цілком очікуваний. Гучних конкурентів було мало, а тут настільки важливий реліз від українських розробників, та ще й чудової якості.
Проте у
Загалом ми відібрали двадцять новинок. Вони боротимуться за звання найкращої української інді-гри у 2024 році. І так, S.T.A.L.K.E.R. 2 в цьому списку немає, хоча GSC самостійно видавала сиквел. Але це проєкт зовсім іншого рівня, який ще й отримав підтримку Microsoft. Тож тут голосуємо тільки за маленькі інді.
Plastomorphosis — 24 січня
Платформи: ПК (Steam), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Series S Nintendo Switch
Реліз цього горору пройшов майже непомітно, а дарма. Я ще в межах Indie Cup грав у демо Plastomorphosis і запевняю: у грі чудова атмосфера. Концептуально проєкт нагадує перший Silent Hill — моторошні локації, таємничі вороги, багато загадок, які зводяться до пошуку та застосування предметів. Але замість туману тут VHS-фільтр та ефекти постобробки для створення відчуття сюрреалізму.
За сюжетом головний герой прибув у Модерн-Сіті — найнебезпечніше місто на Континенті. Він евакуювався з рідного поселення, де зафіксували сплески небезпечної темної енергії. Та після переїзду протагоніст зіткнувся зі ще більшими випробуваннями. Тепер він повинен виживати, відбиваючись від монстрів.
Ігролад у Plastomorphosis класичний для свого жанру. На рівнях потрібно шукати зброю та корисні предмети, ресурсів постійно не вистачає, а кожен ворог — це велика небезпека. Бойову систему розбавляють загадки, які потрібно розв’язувати, щоб прокласти шлях вперед. Попри проблеми з балансом, Plastomorphosis може стати відкриттям для любителів горорів з елементами виживання.
The Cable Guy — 29 лютого
Платформи: ПК (Steam)
Потенційний фаворит в рейтингу для любителів головоломок. Назва проєкту від студії 4sandwiches повністю відображає його суть. Користувачі приміряють роль кабельника у великій корпорації. Задача гравця — підʼєднати всіх працівників до їхніх серверів у мережі компанії. Звучить просто, але цю концепцію доповнюють дві важливі деталі.
Перша — це процедурна генерація локацій. Рівні у The Cable Guy створюються у форматі лабіринтів. До того ж вони доволі масштабні, тому розібратися, куди й кого під’єднувати, не так вже й просто. А друга деталь — мінливе середовище. Працівники часто змінюють свої робочі місця і змушують оперативно перемикати підключення.
Чим швидше гравець зможе аналізувати локації та реагувати на ротації людей, тим вище підійметься в таблиці лідерів. А приємний ігролад в The Cable Guy доповнюється мінімалістичною стилістикою.
Puzzles For Clef — 6 березня
Платформи: ПК (Steam), Nintendo Switch
Один з найпомітніших українських релізів першої половини року. Дует Weasel Token ставив за ціль створити платформер з атмосферою легкої пригоди. Події гри відбуваються на небесному острові, куди кроленя Клеф прибула на запрошення сестри Крес. Головна героїня вирішила доєднатися до полювання за скарбами на землях своїх предків.
Загадки — основа ігроладу в Puzzles For Clef. Розробники намагалися зробити їх максимально різноманітними й водночас зрозумілими, щоб пошук розвʼязання не призводив до фрустрації. Ретельне дослідження оточення теж важлива частина ігрового процесу. На дев’яти локаціях сховано багато секретів, тож потрібно бути максимально уважним, щоб не пропустити таємні тунелі та кімнати.
Розбавляють ігролад додаткові доручення. На небесному острові Клеф зустріне багато персонажів, які мають свої прохання. Якщо виконувати ці квести, можна краще дізнатися історії місцевих жителів. А от боїв в проєкті взагалі немає — це свідоме авторське рішення.
«Не хвилюйтеся про монстрів та якісь небезпеки. Крес ніколи б не ризикувала життям своєї сестри», — сказано в описі гри.
Stunt Paradise — 25 березня
Платформи: ПК (Steam), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Series S, Nintendo Switch
Найближчий орієнтир для опису гри від інді-команди Brinemedia — це серія Trials від Ubisoft. Її останню частину робили українські офіси французького видавця. Основа ігроладу у проєктах франшизи — виконання трюків на мотоциклах з 2D перспективною. Адреналіну додають рівні з карколомними перешкодами та випробуваннями.
Все це актуально і для Stunt Paradise, де реалізована аналогічна концепція. Єдина різниця — управляти потрібно машинами, а не байками. На вибір доступно двадцять автомобілів — від спортивних до пікапів та монстер-траків.
Розробники реалізували п’ятдесят рівнів, на яких потрібно стрибати з трамплінів, долати прірви, виконувати петлі тощо. Мапи розташовані на різних локаціях. Сюди відносяться промисловий район, пустеля, порт, крижана печера та багато іншого. Довершує ансамбль вивірена низькополігональна графіка, яка формує оригінальний стиль. Прочитати історію про те, як розробники стикнулися з неочікуваними складнощами перед релізом, можна у нас на форумі.
Argumentum ad culpam — 30 квітня
Платформи: ПК (Steam)
Виразний стиль — основа для будь-якої візуальної новели. Це один з найважливіших елементів жанру, який повинен підтримувати увагу користувачів. Тому не дивно, що творці Argumentum ad culpam ретельно попрацювали на зовнішнім виглядом.
Проєкт має готичну стилістику, поєднану з настроєм декадансу. Користувачі зануряться у світ, який чекає на свого ката. А фортепіанні треки підкреслюють цей настрій. Події гри відбуваються у всесвіті, де вищі сили можуть прийняти форму з плоті й крові. Вони пропонують людям контракти, які дарують неймовірно могутню магію. Однак ціна за таке надбання може бути надто високою.
Головний герой — чаклун, який уклав угоду з могутнім герцогом Лютедором. Протагоніст відчуває, що отримані сили згасають, а тіло його патрона стає все більше схожим на пусту оболонку. Як діяти у цьому випадку, вирішуватимуть гравці. В Argumentum ad culpam реалізовано розгалужений сюжет з рішеннями, які приводять до одного з 13 фіналів.
«Система гри базується на битвах розуму. Це битви аргументів, де чаклун може підтримати одну зі сторін, надаючи власні аргументи, таким чином, маніпулюючи ходом боїв задля власної користі», — розповіли автори про важливість вибору в грі на нашому форумі.
Dragon Ruins — 30 квітня
Платформи: ПК (Steam, GOG), PS4
Команда Graverobber Foundation вже давно зробила собі ім’я в українському інді-геймдеві. В останні роки вона зосередилася на жанрі RPG, до якого іноді додає елементи dungeon crawler. Ця суміш якраз і лежить в основі Dragon Ruins — першої з двох ігор команди в нашому сьогоднішньому списку.
Сюжетна завʼязка в грі дуже проста. Біля Фаселяю, столиці королівства Ісіґвер, знайшли древні руїни. Всередині них зачаївся древній дракон, якого необхідно вбити. Королева закликає всіх охочих спробувати здійснити цей подвиг та отримати винагороду.
Гравцям необхідно зібрати групу з чотирьох бійців. На вибір доступні персонажі восьми класів, у кожного з яких є свої особливості. Під час проходження необхідно шукати краще спорядження, прокачувати героїв та купувати зілля для посилення ватаги.
А от битви проходять в автоматичному режимі. Користувач лиш обирає: група буде битися, чи краще втекти з сутички. Таке рішення продиктоване загальною концепцією Dragon Ruins. За словами розробників, вони створили «мікро-dungeon crawler для втомлених людей».
Heralds of the Avirentes — Ch. 1 Wings of Change — 30 травня
Платформи: ПК (дочасний доступ в Steam)
Соло-розробник Tellery Spyro вирішив реалізувати під капотом своєї візуальної новели ледь не масштабну RPG. Вже в першому розділі він доклав багато зусиль до пропрацювання всесвіту. Користувачі зануряться у фентезійну історію про драконів та дізнаються секрет головної героїні Азаріс. Вона має унікальні фіолетові очі й може активувати древні механізми війни.
На відміну від багатьох інших візуальних новел, у Heralds of the Avirentes є бойова система. Вона виконана у покроковому форматі із застосуванням навичок героїв. Під час своєї пригоди Азаріс познайомиться з різними союзниками. В грі навіть є соціальна система з можливістю виконувати додаткові доручення та заробляти репутацію.
«Якщо ви любите фентезі, драконів та пригоди в незвичайному світі, ця новела не залишить вас байдужими. А якщо вас відлякує формат новели, де треба лише читати, спішимо вас заспокоїти — в нас є покрокова бойова система та інші jrpg-елементи! Вони гарно контрастують із читанням й постійно підтримують увагу гравця.
Команда Melvoice озвучила для вас більш як десять годин сюжетних діалогів! Тобто вам навіть не доведеться читати, адже можна слухати. Ви закохаєтесь в чарівні голоси акторів й зануритесь в Нанрас значно швидше», — описав свою гру Tellery Spyro.
Bureau of Contacts — 20 червня
Платформи: ПК (дочасний доступ в Steam)
Кооперативний горор від студії MiroWin явно натхненний успіхом Phasmophobia. Проєкт Kinetic Games у 2020 році здійснив мікрореволюцію в жанрі інтерактивних жахів, тож орієнтир цілком пристойний. В Bureau of Contacts користувачі відправляться боротися з паранормальними явищами та привидами в таємничому маєтку.
Головною фішкою проєкту стало застосування нейромережі. Штучний інтелект відповідає за поведінку противників. Розробники навчили ШІ реагувати на вчинки та слова користувачів. Залежно від цього, нейромережа змінює тактику дій привидів.
«У грі також реалізована концепція „локація — це ворог“. Вона означає, що до й так розумного привида ми додали ще й помічника. То ж сам маєток грає проти вас, розставляючи різні пастки — зверху, знизу і збоку, статичні та динамічні. Тому вам вирішувати, чи боротися проти їхнього тандему поодинці, чи у кооперативі з друзями», — розповів Алекс Іващук, Chief Business Development Officer у MiroWin.
Щоб здолати потойбічних істот, користувачі можуть застосувати широкий спектр заклинань та обрядів екзорцизму. Здобути перемогу набагато легше, якщо діяти в команді. Проте ніхто не забороняє зрадити товаришів для отримання вигоди. Між матчами гравці можуть розвивати своїх персонажів — прокачувати їх завдяки заробленому досвіду, використовувати нагороди за перемоги та купувати корисні предмети.
Shapik: The Quest — 20 червня
Платформи: ПК (Steam), iOS, Android
Це ремастер однойменної гри, яка була випущена ще у
Гра виконана у жанрі квесту. Всі механіки зводяться до формату point-and-click, коли необхідно взаємодіяти з об’єктами за допомогою курсора мишки. Історія подається виключно через візуальну компоненту. У проєкті розповідається, як головний герой Шапік вирушив на пошуки своєї сестри. В новині ми писали, як розробник працював над грою в Adobe Photoshop.
«Я малюю стандартним круглим пензлем та одним самостійно створеним для текстур. Починаю з ескізу. Основний колір, [далі] — другорядні, світло, тінь і додаткові елементи. Наприкінці я додаю штрихи, щоб завершити малюнок», — поділився Павло.
Ocean Keeper: Dome Survival — 19 липня
Платформи: ПК (дочасний доступ в Steam), iOS, Android
Цього року RetroStyle Games виступила з незвичним для себе проєктом — ізометричним екшеном з елементами roguelike та bullet hell. В Ocean Keeper: Dome Survival користувачі повинні досліджувати океанічне дно за кермом бойового робота. Історії в проєкті поки немає, але вона знаходиться в розробці, про що нам розповіли творці.
«У нас є багато намірів і напрацювань, але поки що на сюжет банально не вистачає часу. При цьому історією займається один з художників, Тарас Савченко. Він проводить в нашому офісі сесії ДнД, робить свої комікси. Від нас з геймдизайнерами був запит того, що ми хочемо, а він вже все це змішав з персонажами. Нам дуже пощастило, що він був поряд, бо в іншому випадку ми б навіть не дивилися в бік сюжету, або максимально його спростили б», — поділилися представники RetroStyle.
Ігролад в проєкті ділиться на дві компоненти. Перша — це битви проти хвиль ворогів. В Ocean Keeper реалізовано пряме управління, тож необхідно ухилятися та вести вогонь з доступного озброєння. Періодично гравців атакуватимуть особливо сильні морські створіння, яким відведена роль босів.
А другий пласт — збір ресурсів та прокачування. Між сутичками необхідно покидати каюту робота, бурити землю, досліджувати підводні печери та накопичувати кристали. Останні витрачаються на різноманітні апгрейди для більш ефективного ведення бою. Гру продовжують розвивати з моменту релізу в дочасному доступі. RetroStyle виклала дорожню карту, яку поступово виконує в оновленнях.
Operation: Polygon Storm — 12 серпня
Платформи: ПК (Steam), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Series S, Nintendo Switch.
Харківʼян з Toxic Studio можна вважати досвідченими розробниками. Вони раніше вже випустили дві гри, а Operation: Polygon Storm стала третьою і найбільш амбітною. Це стратегія в реальному часі з поділом на місії. Ціль в кожному завданні — розгромити ворога.
Розробники вирішили прибрати з ігроладу традиційний менеджмент. Вони сконцентрувалися виключно на боях та тактичній компоненті. Користувачі отримують у своє розпорядження ресурси, які повинні витратити на формування армії. Поєднання різних юнітів та бронетехніки — це ключ до перемоги.
Гра мотивує експериментувати з комбінаціями військ, щоб знаходити найкращу синергію. Бойові одиниці також мають унікальні додаткові здібності. А апгрейди здатні покращити їхні найсильніші сторони. Динамічний ігровий процес підкреслюється руйнацією оточення ragdoll-фізикою та ефектами бризок крові. Завдяки цьому краще передається відчуття командування в запеклій битві.
«Наша невелика команда складається з чотирьох людей. Студія була сформована ще сім років тому, тож це наша не перша гра. Засновники родом з Харкова. Ми почали робити гри для Steam, ще коли були студентами. Operation: Polygon Storm створювали впродовж двох років на Unity», — розповіли нам розробники.
Ringlorn Saga Gaiden — 15 серпня
Платформи: ПК (Steam, GOG)
А ось і друга гра від Graverobber Foundation. Цей проєкт від працьовитого дуету українських розробників відрізняється від Dragon Ruins. Ringlorn Saga Gaiden ретельно наслідує ретро-RPG завдяки графіці та звуку з
Сюжет традиційно для ігор Graverobber доволі простий: загублену душу головного героя призвали з потойбіччя. Він повинен звільнити світ від тиранії Темного Лорда і завдяки цьому повернути собі памʼять. Під час проходження користувачі дізнаються, як людство боролося проти сил зла і зазнало поразки.
Ігролад теж відповідає духу ретро. Гра не веде за руку, а пропонує досліджувати світ, говорити з NPC та шукати підказки, щоб просуватися до цілі. Якщо користувач заблукає, то доведеться самому шукати правильний шлях.
Бойова система виконана в класичному форматі для олдскульних RPG: герой бʼє в напрямку, куди дивиться. Проте розробники додали декілька цікавих механік. Протагоніст під час проходження отримуватиме силу Пʼяти Духів і ставатиме все могутнішим. А ще він вміє перетворюватися на різноманітних монстрів.
Arcane Blast — 9 вересня
Платформи: ПК (Steam)
Черговий недооцінений реліз від української геймдев-спільноти. Campfire Studio випустила roguelite з пропрацьованою бойовою системою, заснованою на застосуванні магії. У гравців є сім стихій — від вогню та води до землі й блискавки. Кожна має стандартне застосування, а також включає набір різноманітних заклинань. Сюди входять чорна діра, метеоритний дощ, вихор вогню тощо.
Стихії можна поєднувати між собою для більшого ефекту. Arcane Blast спонукає гравців шукати незвичайні комбінації під час проходження. В битвах користувачі також зароблятимуть модифікатори та досвід, який витрачається на прокачування головного героя. Ворогів у Arcane Blast достатньо — зустрічаються як стандартні недруги, так і боси. За перемогу над останніми видаються нові заклинання.
Що ж до сюжету, то на головній ролі — кіт-чаклун Адріан. У протагоніста був найстарший учень Фелікс, який знайшов стародавній артефакт. Він скористався реліквією, щоб ув’язнити учителя в іншому світі під назвою ShadowVillie. Тепер Адріан повинен відновити свої сили, знайти шлях назад та покарати зрадника.
Hunt and Fight — 19 вересня
Платформи: ПК (Steam), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Series S, Nintendo Switch, Android
Безіменний герой опинився на далекому острові. Чи зможе він колись вибратися звідси та повернутися додому? Якщо ви подумали про опис Gothic, то так, схожість є. Але насправді це сюжет ізометричної RPG Hunt and Fight від соло-розробника Євгена Бєліка.
Проєкт робить ставку виключно на ігролад, вплітаючи в нього невеличкі наративні елементи. Користувачам потрібно досліджувати територію острова, боротися з ворогами та прокачувати свого героя. Для посилення необхідно підіймати рівень та купувати нові навички, а також шукати потужніше екіпірування. Ігровий процес Hunt and Fight закутаний в обгортку з мінімалістичної графіки, яка не відбирає надто багато уваги.
«Розробка зайняла близько півтора-двох років. Основний час зайняла творча частина (квести, лор, вибір стилю тощо), і це при тому, що треба було ще навчитися все це технічно реалізовувати.
Коли почалося повномасштабне російське вторгнення, я зберіг проєкт на зовнішній жорсткий диск. Як виявилося пізніше, я записав лише близько 70% файлів, тому довелося відновлювати решту заново», — розповів Євген про тернистий шлях розробки.
Railroad Corporation 2 — 21 жовтня
Платформи: ПК (дочасний доступ в Steam)
Справжній «єдиноріг» серед кандидатів. Студія Corbie Games представила симулятор розбудови власної залізничної імперії. Причому за комплексністю ігрового процесу проєкт точно посідає перші позиції в сьогоднішньому рейтингу.
Шлях до успіху в Railroad Corporation 2 починається з прокладання залізної дороги для торгівлі. Далі навколо своїх шляхів можна будувати та розширювати міста, де будуть банки, лікарні, промислові потужності та багато іншого. Паралельно необхідно проводити геологічну розвідку, щоб першим знайти родовища корисних ресурсів. І все це поєднується з фінансовою частиною ігроладу, адже накопичені кошти потрібно правильно інвестувати.
Без вивчення ринкових інструментів для накопичення капіталів в Railroad Corporation 2 не вдасться досягти успіху. Гра загалом приділяє велику увагу нюансам, які повинні враховувати користувачі. Кого найняти на важливі посади у своєму офісі, як правильно організувати рух не перехрестях, де найкраща позиція для розбудови міста — на всі ці питання доведеться шукати відповіді. Але саме за глибину аудиторія поважає такі проєкти як Railroad Corporation 2.
Unmasked: An Inner Journey — 31 жовтня
Платформи: ПК (Steam, EGS)
Цей платформер орієнтувався на Limbo та Inside в стилі подачі сюжету. У грі взагалі відсутній текст, а весь наратив транслюється безпосередньо через візуальну компоненту та окремі образи. За сюжетом користувачі потраплять у свідомість шамана Теслі. В процесі медитації він стикається з внутрішніми страхами та неприємними спогадами у спробі прийняти минуле.
Ігролад — це метафора на стан центрального персонажа. Гравці повинні пройти через пʼять рівнів, долаючи різноманітні випробування. Просторові головоломки повʼязані з рухомими перешкодами та необхідністю правильно обирати момент для стрибка. Є й динамічні моменти, де доводиться швидко оцінювати ситуацію та приймати рішення.
Бойова система у проєкті теж реалізована. Розробники підготували різні види ворогів та декілька босів. Під час проходження у користувачів зʼявлятиметься більше можливостей для протистояння місцевим недругам, що забезпечує відчуття прогресу.
Menace from the Deep — 11 листопада
Платформи: ПК (Steam)
Один з фаворитів рейтингу — картковий roguelike з атмосферою в дусі творів Говарда Лавкрафта. Гра чудово стартувала в Steam, досягнувши максимального онлайну в 1,5 тисячі осіб. На релізі вона потрапила під критику від української спільноти за продажі у рф, але інді-творець під псевдонімом Flatcoon швидко відреагував на це. Він зняв проєкт з дистрибуції на території держави-терориста та пояснив свою позицію.
Сюжет у Menace from the Deep розгортається у США
Під час проходження користувачі досліджуватимуть мапу та відвідуватимуть різноманітні локації. За словами розробника, пересування ігровим світом виконано в унікальній манері завдяки картам подорожі. В межах кожного забігу виникають випадкові події. А між вилазками можна купувати постійні покращення, на які тратяться знайдені будівельні матеріали.
Проте все це додаткові елементи ігроладу. Основою виступає формування колоди та битви. Flatcoon реалізував карти трьох видів, з яких можна скомбінувати десятки унікальних варіацій. Простору для створення власної тактики бою у Menace from the Deep більш ніж достатньо.
PockeDate! — 27 листопада
Платформи: ПК (Steam)
Добре відомий в українських інді-колах Руслан Саліков, він же TERNOX, випустив доволі незвичайний проєкт. Під назвою PockeDate! прихована візуальна новела, в якій потрібно будувати відносини з милою дівчиною Акарі. Вона безмежно закохана у гравця, але це почуття потрібно підтримувати.
Користувачі повинні ходити на побачення з героїнею, обирати, як себе поводити й що сказати. Від відповідей залежить ставлення Акарі, адже її можна розчарувати. Розробник називає весь процес проходження PockeDate! «тренуванням перед справжніми побаченнями».
У проєкті передбачено багато сценаріїв розвитку подій та декілька фіналів. Яким буде кінець, залежить від рішень користувача. На додаток у PockeDate! реалізована приємна піксельна графіка. Гра повністю безплатна й доступна всім охочим, а якщо є бажання підтримати автора, то можна придбати саундтрек.
Project Hover — 6 грудня
Платформи: ПК (дочасний доступ в Steam)
Ближче до кінця матеріалу розташувався перший власний проєкт від аутсорсингової студії Ulysses Graphics. Над грою працює невеличка команда в складі компанії, тож це цілком собі інді. Project Hover пропонує поринути у світ ретрофутуристичних перегонів з клановими війнами. У кожної фракції є свій стиль та особливості кермування.
Змагання в проєкті відбуваються на ховерах. Це антигравітаційні автомобілі, які розвивають високі швидкості. Розробники розповіли, що приділили багато уваги налаштуванню фізики та поведінки машин на трасах.
У грі вже доступна кампанія, де можна протистояти ботам, а також мультиплеєр. В багатокористувацькому режимі проходять матчі з високими ставками: переможець забирає ховер переможеного. Завдяки цьому підіймається мотивація першим дістатися до фінішу.
Зараз у Project Hover реалізовано шість автомобілів та чотири мапи. Проте протягом наступних шести-девʼяти місяців розробники додаватимуть контент. Вони реалізують більше авто, карт та режимів в мультиплеєрі, систему помсти, ліги в онлайні та ринок ховерів. Проте варто зазначити, що це єдиний проєкт в списку, де наразі немає української локалізації.
Invisible Flow — 13 грудня
Платформи: ПК (Steam)
Замикає рейтинг ізометричний шутер від команди DOGHADHOUSE. І хоча гра вийшла останньою, вона має високі шанси поборотися за перші місця. Тому що виступає в популярному жанрі й демонструє доволі цілісну концепцію.
Invisible Flow закине гравців на острів «Буйні Пальми». У цій місцині розташована лабораторія, де працює сестра головного героя Джона. Від неї давно не було звістки, а тим часом зʼявилися чутки про масову втечу жителів. Ще й острів окутав загадковий газ. Протагоніст вирішив розібратися у всій цій дивині та зʼясувати, що трапилося з сестрою.
Звісно ж, на «Буйних Пальмах» не все гаразд. Гравці протистоятимуть зараженим солдатам, які обʼєднані єдиною свідомістю. Хто її контролює, та що таке «невидимій потік» — головні загадки в сюжеті. Розслідування під час завдань дозволять розплутати клубок таємниць.
А в ігроладі перестрілки з видом зверху межують з елементами виживання. Користувачам знадобиться шукати та покращувати зброю за допомогою модифікацій, збирати ресурси й майструвати різні корисні інструменти.
Були також інді, які не увійшли в список претендентів, однак заслуговують на увагу. Сюди входять:
- Twenty-second: Stories of Underground Kharkiv;
- Raven Tear;
- «Барабан: Майстер-торгаш»;
- Infinity Castle Dungeon;
- Ultimate General: American Revolution;
- ZOMBIE RAID: No One Survives;
- Hazy Mind;
- Light de Deux;
- Charming Blood;
- Death From The Darkness;
- Bird Feather: Aquamarine World;
- Oberty;
- Z.O.N.A: Origin.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів