Послідовник Severance: Blade of Darkness, інший Elden Ring і шутер року. У що пограти в травні

Квітень був відносно спокійним в плані масштабних ігрових релізів. Найбільшою новинкою стала Clair Obscur: Expedition 33, а наздогнати її намагалася South of Midnight. Однак в травні все зміниться. Кількість блокбастерів, які вийдуть протягом місяця буде майже такою ж, як у лютому.

Читайте також

На полицях магазину зʼявляться продовження DOOM, концептуально незвична гра від FromSoftware і китайський слешер, який видає Sony. Поруч з ними за аудиторію змагатимуться цікаві релізи менших масштабів, наприклад, послідовник Severance: Blade of Darkness. А для фанатів інді буде декілька проєктів з оригінальним ігроладом. Про всі найцікавіші релізи ми написали у свіжій добірці.

Shotgun Cop Man — 1 травня

Платформи: ПК

Розробник: DeadToast Entertainment, Швеція

Віктор Огрен — соло-розробник, який прославився завдяки My Friend Pedro. Гра стала доволі популярною серед фанатів інді, про що свідчать 23 тисячі відгуків в Steam і рейтинг 96%. В основі проєкту лежать динамічний екшен, акробатичні трюки та саркастичний гумор.

Ті ж підвалини закладено у наступний реліз від Огрена — Shotgun Cop Man. Сюжет у грі описується одним реченням: гравці в ролі копа відправляються у пекло заарештувати сатану. Комедійний тон історії передається через діалоги й поєднується із загальною стилістикою. Світ у грі, наче намальований семикласником на якомусь нудному уроці. І оточення, і герої виконані в дуже грубих нарисах.

Основа ігроладу в Shotgun Cop Man — це стрілянина. Можна використовувати різні види зброї, включно з дробовиком. Не дарма ж його згадали у назві. Рівні наповнені демонами з власними особливостями, а головним викликом стануть боси.

Зброя у проєкті також відповідає за пересування. Завдяки віддачі герой відлітає в різні сторони, що допоможе долати перешкоди та уникати ворожих атак. Деякі елементи оточення можна також руйнувати або чіплятися за них гаком-кішкою. Shotgun Cop Man, як і My Friend Pedro, кидатиме виклик гравцям, а якщо базового проходження буде мало, то у грі є додаткові челенджі та редактор рівнів.

Drop Duchy — 5 травня

Платформи: ПК

Розробник: Sleepy Mill Studio, Франція

Тут у нас доволі сильний претендент на звання інді-гри місяця. У Drop Duchy дуже цікаво побудований ігролад. На кожному з рівнів необхідно будувати світ у форматі вибору геометричних фігур. Ця частина нагадує класичний «Тетріс», але з декількома нюансами.

Всі конструкції мають певний ландшафт — ліси, рівнини, луги тощо. Користувачам потрібно будувати місцевість так, щоб отримувати максимальну кількість ресурсів. Вони тратяться на картки, які дозволяють сформувати армію, укріпити власний замок і здолати ворогів. Ціль на кожному з рівнів — захопити поселення противників.

Є також метапрогресія на глобальній карті, де користувачі рухатимуться між локаціями. Drop Duchy гарно обʼєднує класичну головоломку, стратегію в реальному часі, roguelite та елементи карткової гри. А доповнює оригінальну концепцію приємна графіка зі злегка казковим стилем.

The Midnight Walk — 8 травня

Платформи: ПК, PS5

Розробник: MoonHood, Швеція

Новий проєкт від творців Lost in Random відрізняється за жанром від попереднього. The Midnight Walk — це горор з елементами пригоди, а не екшен з механікою кидання кубика. Однак візуально ігри доволі схожі. Обоє відсилають до творчості Тіма Бертона й нагадують викривлену версію «Аліси в країні чудес». Тільки свіжа гра ще більш моторошна.

Однією з фішок The Midnight Walk стане світ, виліплений з глини. Його оцифрували й перенесли в гру, а всі анімації реалізували в покадровому форматі. Це дозволило створити оригінальну картинку з незвичайними образами.

Сюжет у грі доволі простий і розповідає, як головний герой знайомиться із загадковим Потбоєм. Полумʼя цієї істоти хочуть викрасти всі монстри у світі кошмарів, тож протагоніст його захищатиме. Гравцям разом зі своїм супутником потрібно пройти через пʼять випробувань, щоб зберегти вогонь і не дозволити темряві перемогти.

Проходження The Midnight Walk значною мірою базується на протистоянні монстрам. Для цього головний герой застосовуватиме зброю, вогонь та свого вірного напарника. Кожна зустріч з місцевою почварою стане головоломкою, яка доповнюватиметься погонями та грою в хованки. А ще протагоніст зустрічатиме дивакуватих персонажів, і через діалоги з ними розкриватиметься всесвіт проєкту.

Revenge of the Savage Planet — 8 травня

Платформи: ПК, PS5, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Series S

Розробник: Raccoon Logic Studios, США

Сиквел Journey to the Savage Planet став ще більше нагадувати сатиричну версію No Man’s Sky, тільки в менших масштабах. У грі тепер можна досліджувати одразу декілька планет. Плюс додали динамічний кооператив, який дозволяє займатися різними кумедними справами з другом під боком.

Основна ціль у Revenge of the Savage Planet — повернутися назад на Землю. Гравцям підготували роль дослідників, який власна ж корпорація залишила помирати на далекій планеті. Щоб вибратися, доведеться побудувати базу, створити різноманітне спорядження й навчитися протистояти місцевим небезпекам. На кожній з планет розробники підготували випробування та задачі, з якими повинні впоратися користувачі.

Головна особливість проєкту — можливість по-різному взаємодіяти зі відкритим світом. Інструменти дозволяють ловити місцевих тварин, трансформувати ландшафт, змінювати рослинність і обороняти себе. Замість зброї тут бластери з унікальними ефектами, які впливають на поведінку звірів. Супроводжується дослідження світів багатим платформингом із застосуванням джетпака та можливістю кататися на лазерному монорельсі.

The Precinct — 13 травня

Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S

Розробник: Fallen Tree Games, Велика Британія

Якщо коротко, то це перші частини GTA, але навиворіт. The Precinct пропонує зануритися у кримінальний світ з іншого боку. Гра підготувала роль копа, який бореться зі злочинністю. А замість камери зверху реалізовано класичний ізометричний формат.

Події гри розгортаються у 1983 році. Місто Аверно знаходиться в хаосі через війну між бандами. Протагоніст Нік Корделл-молодший щойно випустився з академії й одразу був відправлений на передову цієї боротьби. Він повинен протистояти злочинцям, а паралельно розслідувати обставини смерті свого батька.

The Precinct реалізована у форматі пісочниці. В грі є відкритий світ, де постійно щось трапляється — пограбування, торгівля наркотиками, вбивства тощо. Щоб покарати винних, доведеться брати участь в перестрілках, погонях на автомобілях та польотах на гелікоптерах.

Особливістю ігроладу стане можливість викликати підкріплення. Блокпости, додаткові патрульні машини, смуги шипів — все це та інше зможуть організувати союзники-правоохоронці. Високу динаміку підкреслюватимуть руйнація оточення та стилістика великого міста, яка вночі стає близькою до нуару.

DOOM: The Dark Ages — 15 травня

Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S

Розробник: id Software, США

А ось і найочікуваніший шутер року. Гадаю, нікому, хто хоч трішки знайомий з іграми, не варто пояснювати, що таке DOOM. Серія пройшла через еволюційне переродження, і зараз розробники експериментують з підходами в кожній новій частині. За темпом The Dark Ages буде ближчою до перезапуску 2016 року, але з багатьма нюансами.

Брутальність та епічність у новій грі підкреслюватимуться масштабами. Арени стали значно просторішими, однак акробатика з Eternal у спадок не перейшла. Думслеєр тепер відчуватиметься як скала зі своїм щитом-бензопилою. Це нова зброя протагоніста, якою він може блокувати удари й стинати голови кидками. Арсенал загалом переглянули, змінивши застосування багатьох видів вогнепала.

В режисуру місій додали більше різноманіття. Думслеєр зможе кермувати кібердраконом та битися проти демона титанічних розмірів в кабіні гігантського робота. Такі епізоди викручують епічність DOOM на максимум. А щодо сюжету, то тут стандартна боротьба зі злом, але в епоху Середньовіччя. Розробники обіцяли приділити більше уваги історії, та навіть якщо вона лишиться на рівні Eternal, для серії цього достатньо.

Monster Train 2 — 21 травня

Платформи: ПК, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Series S, Nintendo Switch

Розробник: Shiny Shoe, США

Першу частину Monster Train деякі користувачі називають одним з найкращих карткових rogulike. А все завдяки незвичній концепції. В проєкті реалізовані битви на потязі, де кожна арена вертикально ділиться на три рівні. І всюди необхідно вести бій, тримаючи в голові безліч деталей та ходів.

У сиквелі комплексний ігролад не змінився. На нього просто накинули трохи мʼязів. Розробники реалізували нові види карт, які задають умови битви на арені, змінюють оточення та розширюють можливості героїв. Зʼявився хаб, де між сесіями розвиватиметься сюжет. Звідси ж здійснюватиметься доступ до різних функцій, доданих в сиквелі, наприклад, щоденних квестів і челенджів.

А ще у Monster Train 2 зросла кількість бійців завдяки новим кланам. Їхня поява обґрунтована сюжетом, в якому розповідається про тимчасовий союз сил пекла та раю. Демони та ангели обʼєдналися для боротьби з новою загрозою — титанами. Користувачам необхідно буде сформувати власну армію і перемогти ворогів, щоб звільнити небеса.

Blades of Fire — 22 травня

Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S

Розробник: MercurySteam, Іспанія

Концептуально Blades of Fire виглядає як один з найцікавіших екшенів року. А все завдяки оригінальній механіці ковальства. Гравці знаходитимуть спеціальні сувої для відкриття нових варіацій крафту. Вся зброя ділиться на сім типів зі своїми характеристиками. Під час її створення потрібно обрати вагу, довжину, гостроту, пробивання броні, точність і так далі. Ці показники дозволять кожному користувачеві реалізувати власний унікальний арсенал.

Ковальство створює широкий простір для експериментів. А бойова система мотивує створювати та випробовувати різну зброю. Ось тут і проявляється схожість Blades of Fire та Severance: Blade of Darkness. Головний герой може завдавати різні типи ударів в окремі частини тіл ворогів. І саме під особливості противників та їхню броню потрібно підбирати арсенал. А щоб гравець не фокусувався на декількох одиницях зброї, розробники реалізували 50 типів недругів, включно з босами. Тож бити буде кого.

Сюжет у Blades of Fire теж є. Роль протагоніста дісталася Арану де Лірі, який наважився кинути виклик королеві Нереї. За допомогою магії вона перетворила всю сталь на камінь, а клинки — на попіл. Тепер зброю має тільки гвардія тиранки, і лише головний герой здатен відновити справедливість. А допомагатиме Арану у цій справі надійний компаньйон, який даватиме корисні поради в бою.

Elden Ring Nightreign — 29 травня

Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S

Розробник: FromSoftware, Японія

Не люблю теорії змови, але дуже схоже, що на створенні цього проєкту наполягав саме видавець Bandai Namco. Ставка на онлайн, погоня одразу за кількома трендами, відсутність Міядзакі серед керівного складу розробників — все це викликає підозри. Але клеймити Nightreign спробою швидко зібрати гроші з вірних фанатів все ж рано.

Проєкт буде кооперативним екшеном з елементами roguelike. Користувачі обʼєднуватимуться в групи до трьох осіб, щоб перемогти повзучу Ніч. Перед матчем потрібно обрати одного з восьми заготовлених героїв, які мають власні унікальні вміння. У цьому полягає перша відмінність від основної Elden Ring. Персонажі прокачуються тільки за допомогою підняття рівня та реліквій — артефактів, які дозволяють частково скорегувати бойовий стиль.

Кожен матч триває три ігрові доби. Вдень користувачі намагатимуться максимально посилити себе, зачищаючи карту. А вночі відбувається битва з босом. Серед головгадів будуть як нові, так і взяті з попередніх проєктів FromSoftware, наприклад, Безіменний король з Dark Souls III. Завдяки навичкам битви у Nightreign будуть більш динамічними, ніж в Elden Ring та доповненні. Однак варто враховувати, що баланс налаштовано під кооператив. У сесіях можна брати участь і соло, проте кількість ворогів та їхня сила не змінюються.

Lost Soul Aside — 30 травня

Платформи: ПК, PS5

Розробник: Ultizero Games, Китай

Закриває місяць слешер в традиціях Devil May Cry та Bayonetta, який видає Sony. У грі демонструється фентезійний світ, де головний герой Касер входить до складу повстанців. Вони борються проти імперського режиму й готувалися покласти кінець тиранії правителя. Проте план провалився через вторгнення істот з іншого виміру. В результаті сестра Касера Луїза, яка теж входила до складу бунтівників, втратила душу. Головний герой прагне повернути її, заручившись підтримкою загадкового союзника.

Під час проходження гравці подорожуватимуть кількома вимірами, де стикатимуться з різноманітними ворогами. Серед них є й гігантські боси, які можуть конкурувати зі своїми колегами з Final Fantasy XVI. Бойова система не зовсім проактивна. Протагоністу доведеться часто ухилятися, блокувати випади й контратакувати. І все це відбувається в боях з дуже швидким темпом.

Ключ до перемоги — пошук слабких місць противників та правильне застосування навичок. У Lost Soul Aside реалізовано комплексне прокачування. Активні вміння Касера, здібності його союзника та особливості зброї дозволяють сформувати свій стиль проходження. Однак вороги завжди змушуватимуть коригувати підходи до битв та адаптовуватися.

UPD. Гру перенесли на серпень для додаткового полірування.


У травні вийдуть ще декілька цікавих інді-ігор. Сюди входять симулятор управління королівством Yes, Your Grace: Snowfall, наративна пригода Spirit of the North 2, екшен-RPG Empyreal, комедійна гра про курʼєра Deliver At All Costs та новий проєкт від творця Katamari під назвою to a T. Фанатам підлітків-мутантів варто звернути увагу на Teenage Mutant Ninja Turtles: Tactical Takedown, а любителям японської культури — на ремастер Onimusha 2: Samurai’s Destiny.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі