Претендент на гру року, рятівний Assassin’s Creed і подорож на ЧАЕС. У що пограти в березні
Лютий цього року був перевантажений великим релізами. Одразу пʼять масштабних проєктів, про які ми писали в окремому матеріалі, змагалися за увагу користувачів. Та найдивніше, що березень в плані новинок теж не відстає.
Ubisoft готується випустити продовження Assassin’s Creed, яке або врятує компанію, або стане лебединою піснею. Фанати постапокаліпсису зможуть вчергове поринути в атмосферу зони відчуження навколо Чорнобильської АЕС. А Hazelight Studios намагатиметься знову поборотися за звання гри року. З It Takes Two у розробників все вийшло, тож очікування від нового релізу такі ж високі.
Ще вийде цікавинка для фанатів Souls та британський шутер, натхненний серією Metro. Про всі ігри, які варті уваги в березні, ми розповіли у добірці.
Two Point Museum — 4 березня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Two Point Studios, Велика Британія
SEGA чудово осідлала нішу симуляторів менеджменту із серією Two Point. Компанія навіть створила окрему студію, яка займається виключно цією франшизою. І ось до релізу готується вже третя частина. У перших двох користувачі опікувалися клінікою та студентським містечком, а тепер настала черга музею.
Ключова риса Two Point Museum — наявність глибокого ігроладу. Користувачі завідуватимуть пʼятьма музеями зі своєю специфікою. Потрібно буде продумати дизайн споруд, розставити експонати, спланувати виставки, потурбуватися про бажання відвідувачів, організувати експедиції для поповнення музею артефактами тощо. Управлінська компонента в грі доволі масивна, але розкривається поступово. Тому й поріг входу у Two Point відносно невисокий.
При цьому акцент у серії завжди робиться на веселощах, а не реалістичності. У новій частині теж є багато кумедних випробувань та складнощів. То злодії захочуть викрасти експонат, то діти лізуть до стародавніх кісток руками, то привиди заведуться вночі. Турбот вистачатиме, а якщо захочеться добавки, то окрім кампанії, в проєкті є режим пісочниці.
FragPunk — 6 березня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Bad Guitar Studio, Китай
Комусь не вистачало сесійних шутерів? Будь ласка, ось ще один від китайських розробників. Чи стане він успішним, велике питання. Хоча он Marvel Rivals вдалося завоювати аудиторію, а вона теж розроблялася під крилом NetEase.
Найближчий орієнтир для FragPunk — це Valorant. Тобто на користувачів очікує черговий героїчний шутер з командними боями формату 5 на 5. Перед матчем потрібно обрати персонажа зі своїми особливостями, зброю та картки. Останні будуть головною особливістю проєкту. Вони виступають в ролі активних або пасивних навичок, які змінюють ігролад. Картки дозволяють вище пригати, наділяють кулі стихійними ефектами й навіть можуть воскрешати союзників.
А друга особливість гри — низький ТТК. Раунди у FragPunk тривають 2,5 хвилини, і в такій концепції герої повинні помирати швидко. Вся ставка робиться на високу динаміку та реакцію користувачів.
Split Fiction — 6 березня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Hazelight Studios, Швеція
Ця гра не дарма вважається одним з претендентів на звання найкращої. Hazelight стала лідером у створенні кооперативних сюжетних пригод. І у своєму попередньому проєкті, It Takes Two, розробники задали височенну планку якості та різноманіття. Тож багатьом користувачам хочеться дізнатися, що придумали майстри розділеного екрана цього разу.
Структурно Split Fiction повторює попередню гру Hazelight. Двоє головних героїнь — сестри Міо та Зої — працюють письменницями. Вони погодилися взяти участь в експерименті, через який потрапили у пастку власних історій. Тепер дівчата повинні знайти вихід, подорожуючи різними світами.
Основні локації у Split Fiction виконано у науково-фантастичному та фентезійному антуражах. Бо саме з цими жанрами працюють письменниці. Однак будуть і додаткові світи, які відрізнятимуться від сюжетних. Сетинг впливатиме на механіки, доступні користувачам. У проєкті очікується ще більший вінегрет, ніж в It Takes Two. Файтинги, перегони, шутери, платформери й ще купа жанрів змішаються воєдино.
Та головне, що всі ці механіки інтегровані в кооператив. Гравцям потрібно буде постійно взаємодіяти між собою різними методами, координуватися і вчитися бути командою. Якщо Split Fiction виведе свій ігролад на щабель вище, ніж в It Takes Two, проєкту гарантована слава та успіх.
Chernobylite 2: Exclusion Zone — 6 березня
Платформи: ПК (дочасний доступ)
Розробник: The Farm 51, Польща
В один день зі Split Fiction та FragPunk вийде третя гра варта уваги. Це Chernobylite 2, події якої розгортаються на території зони навколо ЧАЕС. За масштабами проєкт значно відстає від S.T.A.L.K.E.R. 2, та все ж привертає увагу знайомою естетикою. Плюс автори додали українську локалізацію, за що їм окрема подяка.
Сиквел Chernobylite тяжіє до класичних симуляторів виживання та RPG. У грі є сюжет про головного героя, який подорожує паралельними світами в пошуках цінного ресурсу. В історію також вплетені фракції та побудова відносин з ними. Заявлена і нелінійність оповіді, однак значно більше уваги в проєкті приділено ігроладу.
Польські розробники реалізували багато систем. Створення персонажу та розподіл атрибутів напряму впливає на стиль проходження та доступні можливості. У битвах від першої або третьої особи можна застосовувати холодну та вогнепальну зброю. А швидка зміна спорядження дозволить миттєво адаптовуватися до ситуацій.
Окремо йде розвиток власної бази. Тут користувачі створюватимуть корисні предмети з найдених ресурсів та взаємодіятимуть з компаньйонами. Останні можуть навчити цінних навичок, але спочатку необхідно заслужити їхню довіру.
Wanderstop — 11 березня
Платформи: ПК, PS5
Розробник: Ivy Road, США/Канада
Єдиний проєкт у списку, який тяжіє до інді. За створення гри відповідає команда під керівництвом Дейві Вредена, творця The Stanley Parable, і Карли Зімоня, однієї з розробниць Gone Home. Проте за жанром Wanderstop відрізняється від попередніх проєктів співзасновників. Це буде затишна наративна гра про управління чайною крамницею.
Головна героїня Альта була войовницею і переможницею чемпіонату серед бійців. Та після смерті вона потрапила у чарівний ліс, де повинна керувати невеличким чайним закладом та обслуговувати клієнтів. Протагоністці доведеться вирощувати інгредієнти та готувати напої за смаками відвідувачів. З мандрівниками також можна спілкуватися, щоб дізнатися різну інформацію.
А в перервах необхідно прибирати навколишні галявини, прикрашати крамницю і готувати чай для себе. Або ж взагалі нічого не робити. Вибір за гравцем, тому що Альта не хоче знаходитися в чарівному лісі. Героїня шукає спосіб повернутися, і користувачі можуть їй в цьому допомогти. Концепція звучить доволі цікаво, тож Wanderstop може стати приємним відкриттям березня.
Assassin’s Creed Shadows — 20 березня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Ubisoft Quebec, Канада
Головний блокбастер березня та найважливіша частина серії. Принаймні, для Ubisoft. Компанія переживає складні часи, проходить через реструктуризацію та звільняє людей. Аналітики сходяться на думці, що Assassin’s Creed Shadows — останній шанс врятуватися для французького видавництва. Тож надії на гру покладаються великі.
Якщо абстрагуватися від всіх скандалів, які вирують навколо проєкту, то на користувачів очікує щось середнє між Valhalla та Odyssey з приправою у вигляді антуражу феодальної Японії. Основна фішка проєкту — двоє головних героїв. Наое буде класичним асасином з прихованим клинком, а Ясуке надає перевагу відкритим бійкам з важкою зброєю. Їхня історія переплітається в сюжеті, який присвячено помсті та боротьбі за справедливість.
Серед механік заявлено декілька нововведень. Сюди входить поглиблений стелс з можливістю ховатися в тінях та гасити джерела світла. У поселеннях герої вербуватимуть шпигунів, щоб шукати цілі. А розбудова власної бази тепер не поступається механікам з симуляторів менеджменту. Розробники також пообіцяли покращений паркур, детальний світ, реактивне оточення, відсутність позначок на карті та багато іншого.
Однак фундамент Shadows отримала від «міфічних» частин. На користувачів чекають традиційні активності, серед яких основна — це зачистка аванпостів. Ще й систему рівнів прямо з Odyssey підвезли. Чи вистачить нововведень та японського сетингу, щоб переважити всі скандали та скепсис, стане ясно зовсім скоро.
Killing Floor 3 — 25 березня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Tripwire Interactive, США
Орди зомбі-мутантів — є. Купа зброї — теж. Кров і розчленування — галочка. Невеликі локації, кооператив і прокачування — все на місці. Концепція Killing Floor готова, причому для кожної нової гри в серії.
«Трійка» переносить події у 2091 рік. Мегакорпорація Horzine заснувала приватну армію Nightfall, яка стала останнім рубежем оборони від зомбі-мутантів. Гравцям в командах до шести людей потрібно висаджуватися в гарячих точках та стримувати розповсюдження Спалаху.
За цією передісторією сховано ігролад з протистоянням хвилям ворогів в компанії товаришів. Висаджуєтеся на локацію і влаштовуєте криваву баню. Звучить примітивно, та насправді Killing Floor тримається на декількох стовпах. Перший — вже згаданий кооператив, другий — різноманіття арсеналу, а третій — глибоке прокачування.
У Killing Floor 3 реалізовано десятки видів зброї, включно з вогнеметами та катанами. Їх доповнюють сотні модифікацій і гаджетів, а зверху накладаються навички персонажів. Сукупно утворюється неймовірно широкий набір, як дірявити, кришити та палити зомбі. Такий спинномозковий ігролад цілком здатен принести задоволення, особливо якщо є гарна компанія.
Atomfall — 27 березня
Платформи: ПК, PS5, PS4, Xbox Series X, Series S, Xbox One
Розробник: Rebellion, Велика Британія
Ще один представник середньобюджетної когорти, цього разу — від розробників серії Sniper Elite. Atomfall інтригує завдяки атмосфері, яка натхненна українською Metro та Fallout. В подіях гри за основу береться реальна катастрофа на АЕС Windscale у Північній Англії.
За сюжетом навколо станції утворилася зона відчуження, в якій діють різні угрупування. Основна ціль в проєкті — розплутати таємницю вибуху на АЕС. Для цього знадобиться активно взаємодіяти з персонажами, дізнаватися їхні історії та робити нелегкий вибір. За словами творців, кожне рішення гравців матиме значення.
Щодо ігроладу, то він близький до S.T.A.L.K.E.R., зокрема, нещодавнього сиквелу. В основі Atomfall лежать шутерні елементи, а зверху додаються механіки виживання. Патронів та інших ресурсів в зоні мало, тож ретельне дослідження оточення буде обовʼязковим. Важливим аспектом також стане крафт різних предметів.
Окрім стрілянини, є можливість дати на горіхи кулаками чи якоюсь дубинкою. Ближній бій стане альтернативою на випадок, коли не хочеться витрачати дорогоцінні набої. Якщо виживання та антураж зеленого постапокаліпсису гарно пропрацюють, то Atomfall може знайти своє місце серед насиченого березневого календаря.
The First Berserker: Khazan — 27 березня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Neople Game, Південна Корея
А ось і проєкт для любителів Souls-like. The First Berserker: Khazan — це сюжетна RPG у всесвіті MMO Dungeon Fighter Online. Події проєкту розгортаються на континенті Арад за 800 років до основної історії. Оповідь присвячена Хазану — великому полководцю та першому берсерку. Його підставили та звинуватили в зраді, заславши до засніжених гір. Однак головний герой не зламався і ступив на шлях помсти.
Взагалі Khazan — це не класичний Souls-like. У ньому є елементи з ігор FromSoftware, як от «багаття», виснажливі битви з босами та висока ціна смерті. Проте бойова система значно швидша й побудована навколо комбінацій навичок головного героя. При цьому ухилятися, блокувати та контратакувати теж доведеться часто.
Наріжним каменем боївки буде зброя. Саме від неї залежать вміння, які Хазан може застосовувати в битвах. Арсенал у грі доволі широкий — шаблі, дворучні мечі, списи тощо. Зброю можна посилювати та модифікувати за допомогою спеціальних предметів та наборів оснащення. Як заявили розробники, The First Berserker: Khazan дозволить сформувати власний бойовий стиль і заохочуватиме стратегічне мислення в битвах.
inZOI — 28 березня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: inZOI Studio, Південна Корея
Під кінець місяця вийде «The Sims на стероїдах». Інакше описати inZOI неможливо, тому що це буквально послідовник знаменитої серії від студії Maxis. Відповідно, ігролад в проєкті буде максимально наближеним до життя.
Користувачам знадобиться створити персонажа, знайти роботу та друзів, облаштувати власний дім і побут, обрати хобі, гуляти, розважатися і так далі. Механік багато, і вони добре відомі фанатам The Sims. Але головна ставка в inZOI робиться на сучасну графіку та технології. При цьому деякі аспекти значно доопрацювали у порівнянні з ідейним першоджерелом.
Сюди відноситься детальний редактор персонажів, як і заведено у корейських розробників. Гравці також зможуть вести сторінку в соцмережі, яка нагадує Instagram. Буде багато опцій взаємодії з іншими персонажами та різних занять у світі на кшталт спорту, засмагання на пляжі, атракціонів тощо.
Загалом в inZOI є високі шанси переманити до себе аудиторію фанатів симуляторів життя. Хоча до дистрибуції гри поки є питання. Розробники заявляють, що в кінці березня вийдуть в дочасному доступі, але сторінка в Steam оформлена під повноцінний реліз. Тож варто мати на увазі.
Інші релізи. Протягом місяця у дочасному доступі вийдуть бойові перегони Wreckfest 2. Очікується також запуск симулятора реслінгу WWE 2K25 та декількох потенційно цікавих інді-проєктів — Dollhouse: Behind The Broken Mirror, Beyond the Ice Palace 2 та Eldrador Creatures: Shadowfall.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів