Український хардкор, Death Stranding 2 і конкурент GTA від продюсера серії. У що пограти в червні
Цього року літо буде особливо насичене ігровими блокбастерами. Зазвичай великі видавці орієнтуються на осінь і лиш зрідка — на кінець серпня. Проте до новин про перенесення очікувалося, що GTA 6 вийде десь у четвертому кварталі
Червень в плані новинок одразу задає високу планку. Тут у нас один з головних ексклюзивів Sony, перша масштабна ММО у всесвіті «Дюни» та Nintendo Switch 2 зі своїм флагманом — Mario Kart World. Підсумовує цю лінійку кіберпанкова пісочниця в дусі GTA від Леслі Бензіса — людини, якій Rockstar багато в чому завдячує своєю славою. Тож так, літом буде у що пограти, а найцікавіші проєкти червня ми відібрали у свіжій добірці.
Mario Kart World — 5 червня
Платформи: Nintendo Switch 2
Розробник: Nintendo, Японія
Початок місяця повністю за Nintendo, адже відбудеться реліз Switch 2. Консоль одразу отримає багато портів відомих ігор, але її флагманом буде саме Mario Kart World. Це нова частина аркадних перегонів у всесвіті італійського водопровідника. Попередня гра у франшизі продалася божевільним тиражем у понад 67 мільйонів копій. Тож і продовження має величезні шанси на успіх.
Найбільша зміна у Mario Kart World — це наявність відкритого світу. Користувачі зможуть подорожувати різними регіонами, щоб брати участь в заїздах та відкривати секрети. За словами розробників, у грі достатньо опціонального контенту. Мультиплеєр також покращили: реалізовано три нові режими перегонів з підтримкою до 24 користувачів. А кількість доступних персонажів зросла до 40.
Механіки теж спробували частково освіжити. Тепер в заїздах можна використовувати заряджений стрибок та відштовхуватися від стін. Траси включатимуть різні сегменти, наприклад, бездоріжжя, де кермування болідом буде ускладнене. Ну і про ціну варто сказати. Mario Kart World стане першою грою за $80 в «цифрі» і $90 на картриджі.
Dune: Awakening — 10 червня
Платформи: ПК (пізніше на PS5, Xbox Series X, Series S)
Розробник: Funcom, Норвегія
Перша ММО на виживання за мотивами знаменитого всесвіту Френка Герберта. Та ще й з українською локалізацією, за що Funcom окрема подяка. Розробники вже проводили бета-тестування проєкту, тому його концепція цілком зрозуміла.
Гру можна описати як суміш Rust, Conan Exiles і трішки Valheim. Користувачі намагатимуться вижити на Арракісі, і в це поняття входить все, що можна уявити. Збір ресурсів, крафт предметів, будівництво бази, суперництво з іншими людьми тощо. А на високих рівнях відкриватиметься спеціальна зона, де перманентно увімкнене PvP. Саме там здобуватимуться найкращі винагороди.
Будуть у грі й унікальні механіки, повʼязані зі всесвітом «Дюни». Першочергово — це можливість викликати гігантського піщаного хробака. Кермування орнітоптером теж є у списку, як і вживання прянощів для отримання бонусів. А щодо сюжету, то він подається у форматі альтернативної історії, в якій Атріди пережили напад Харконеннів. Гравці доєднаються до одного з домів і опиняться в центрі протистояння.
MindsEye — 10 червня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Build A Rocket Boy, Велика Британія
Не варто дивуватися, що MindsEye виглядає як GTA й намагається зіграти на полі великої серії. За створення проєкту відповідає нова студія Леслі Бензіса. Він був продюсером Rockstar і входить до числа людей, завдяки яким компанія здобула свої лаври. Тож вибір жанру для MindsEye доволі очевидний.
Розробники описують проєкт як пригодницький трилер в кіберпанковому світі. Події гри відбуваються у видуманому мегаполісі Редрок, де панує хайтек. Роботи виконують більшість ручної праці, а всі розумні механізми зʼєднані єдиним алгоритмом. Головний герой Джейкоб Діаз — колишній солдат спецвійськ, який приїхав у місто з власних причин. Однак особистий квест з часом перетвориться на місію з порятунку Редрока і всього людства.
У MindsEye велика ставка робиться саме на сюжет. Розробники представлять
Поїздки на машинах, польоти на дронах та гвинтокрилах, стрілянина від третьої особи з великим різноманіттям зброї — все це знайомо фанатам GTA. А за видовищність відповідатимуть зрежисовані сцени з високою динамікою. MindsEye має явно менший бюджет, ніж Grand Theft Auto, та навіть якщо вона частково наблизиться до джерела натхнення, це вже стане успіхом.
Примітка. Гра не продається на PlayStation в Україні. Це повʼязано з політикою данської студії IO Interactice, яка видає MindsEye. Раніше вона прибрала з продажу трилогію Hitman в PS Store. Ми вже надіслали запит, щоб отримати офіційний коментар. Ймовірно, це повʼязано з бажанням закрити доступ до придбання гри на тимчасово окупованих територіях.
The Alters — 13 червня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: 11 bit studios, Польща
Новий реліз від базованих розробників, які підтримують Україну ще з 2022 року. Вони додають локалізацію майже в кожен свій проєкт, і The Alters не стане виключенням. За це команді окрема дяка, тим паче що гра обіцяє бути дуже цікавою.
На користувачів чекає симулятор виживання, який розвиває ідеї This War of Mine. Тут також є база і вилазки за ресурсами — металами та органічними сполуками. За межами власного сховища необхідно враховувати вплив сонячної радіації та ризик потрапити в аномалію. Тому деякі операції краще планувати вночі. Ресурси потрібні для розбудови бази та створення важливих предметів.
Головною особливістю The Alters будуть якраз альтерси. Головний герой Ян Дольський став єдиним вцілілим з усієї експедиції після аварійної посадки на далекій планеті. Щоб створити собі нову команду, протагоніст скористався квантовим компʼютером та унікальним ресурсом рапідієм. Завдяки цьому вдалося розробити власних клонів.
Кожна альтернативна версія позначає доленосний вибір в житті Дольського, а її характер відштовхується від прийнятого рішення. Сюжет у The Alters зачепить філософські теми. Чи визначає доля людину? Що таке власне я? І як би повернулося життя, якщо змінити конкретний вибір? Гравці самостійно знайдуть відповіді на ці питання завдяки розгалуженій історії. Кожен користувач сформує власний шлях в ролі Дольського.
Five Nights at Freddy’s: Secret of the Mimic — 13 червня
Платформи: ПК, PS5
Розробник: Steel Wool Studios, США
Фанатам горорів не потрібно пояснювати, що таке Five Nights at Freddy’s. Франшиза давно стала однією з найвідоміших в жанрі й продовжує обростати новими частинами. Загальна кількість ігор в серії вже перевалила за другий десяток.
Secret of the Mimic буде звичним продовженням зі знайомим правилами. Гравці відправляться у маєток ексцентричного винахідника Едвіна Мюрея, щоб розгадати його таємниці. Проте в домі причаївся охоронець — механічний мімік, який може приймати форму будь-якого персонажа. Він переслідуватиме гравців, зʼявляючись у найбільш несподівані моменти.
При проходженні потрібно уникати головного ворога і поступово просуватися вперед в лабіринті кімнат та приміщень. На локаціях реалізовано багато загадок, для розвʼязання яких необхідно взаємодіяти з оточенням та шукати підказки. А захищатися від міміка допоможе арсенал гаджетів.
FBC: Firebreak — 17 червня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Remedy Entertainment, Фінляндія
Одна з найвідоміших фінських студій вирішила створити більш масовий продукт. Це й не дивно, враховуючи, що визнана критиками Alan Wake 2 почала приносити прибуток лиш через рік після релізу. З FBC: Firebreak така ситуація не повинна повторитися, адже кооперативні шутери мають широку аудиторію фанатів.
Події гри розгортаються у всесвіті ігор Remedy. Користувачі доєднаються до «пожежної команди» — спеціального відділу у Федеральному бюро контролю, який займається критичними проблемами. Коли активність паранормальних сил зашкалює, викликають цих спеціалістів. А саме така ситуація склалася у штаб-квартирі ФБК.
Гравці обʼєднаються у команди до трьох осіб і відбиватимуть натиск потойбічних істот у Найстарішому будинку, де відбувалися події Control. Перед вилазкою необхідно обрати зброю та інструменти. Спорядження визначатиме роль користувача в команді. FBC: Firebreak загалом просуває парадигму активної взаємодії між бійцями для досягнення цілі. А до інших особливостей гри відносяться пропрацьована фізика та незвичайний арсенал, характерний для всесвіту Remedy.
After Inc: Revival — 17 червня
Платформи: ПК (дочасний доступ), iOS, Android
Розробник: Ndemic Creations, Велика Британія
Памʼятаєте початок пандемії? Коли COVID-19 тільки почав поширюватися, в ігровому середовищі трапився локальний феномен. Стратегія Plague Inc. стала неймовірно популярною. В проєкті пропонувалося розповсюдити небезпечний вірус на Землі й знищити людство. А тепер розробники готуються представити повноцінне продовження.
У After Inc: Revival необхідно відновити цивілізацію на території постапокаліптичної Британії. Людство майже повністю знищено, а під управління гравців потраплять декілька вцілілих. Під час проходження необхідно будувати поселення, збирати ресурси та поступово розвивати свою спільноту. Головною небезпекою для жителів будуть зомбі, тож велику увагу знадобиться приділяти обороні.
Ще одна важлива механіка в After Inc: Revival — це прийняття рішень, як у Frostpunk. Гравці видаватимуть накази, які безпосередньо впливатимуть на розвиток своєї мікродержави. Наприклад, можна дозволити їсти хатніх тварин або ж заборонити народжувати більше однієї дитини. Загалом користувачі вирішуватимуть, куди вести поселення — до авторитаризму чи демократії. Вибір та випадкові події формуватимуть історію в After Inc: Revival.
Through the Nightmares — 19 червня
Платформи: ПК, PS4, Xbox One, Nintendo Switch
Розробник: Sandman Team, Україна
А ось і хардкорний платформер від наших земляків. Українська команда девʼять років створювала проєкт своєї мрії й нарешті дістанеться до релізу. У Through the Nightmares гравці в ролі Піщаної Людини відправляться у володіння Морфея. Бог сновидінь перетворив своє царство на жахливу вʼязницю для дітей. Їхнє звільнення стане головною метою при проходженні.
Розробники підготували 45 рівнів на шести масштабних локаціях. Кожен з них запропонує унікальні випробування: шипи, рухомі леза, лазери, вогні тощо. Є також зрежисовані сегменти, наприклад, втечі від гігантських чудовиськ або дорога, на якій потрібно постійно ухилятися від автівок.
Основна механіка у Through the Nightmares — зміна розмірів головного героя. Саме вона допоможе подолати більшість перешкод. Гравцям доведеться досконало опанувати кермування, щоб дістатися до фіналу — вивчити інерцію персонажа та напрацювати реакцію. На кожному з рівнів будуть лиш три контрольні точки, тож спочатку доведеться часто повертатися до старту.
Автор цього тексту встиг спробувати демо Through the Nightmares ще на Indie Cup. Проєкт чудово грається й прекрасно стилізований. Для фанатів Super Meat Boy та кусючих челенджів з Prince of Persia: The Lost Crown — рекомендовано.
Rematch — 19 червня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Sloclap, Франція
У червні будуть поминки за футболом від EA. Запрошені всі небайдужі. А якщо без жартів за гривню, то гра від творців Sifu має величезні шанси на успіх. Це підтверджує відкритий бета-тест у Steam з максимальним онлайном у 133 тисячі осіб. Інтерес є, відгуки схвальні, тож лишається очікувати релізу.
Загалом Rematch значно ближча до вуличного футболу. Тут немає аутів, офсайдів чи будь-яких інших пауз. Матчі проходять у форматі 5 на 5, де кожен користувач контролює окремого гравця. Основа ігроладу — це висока динаміка, помножена на вміння виконувати фінти та взаємодіяти з командою. Rematch не дарма порівнюють з Rocket League, адже проєкти схожі за акцентами.
Sloclap вже оголосила, що підтримуватиме новий проєкт за допомогою сезонного контенту. У гру додаватимуть різні режими та косметику. А для любителів жорсткого суперництва будуть рангові протистояння з лігами.
Death Stranding 2: On the Beach — 24 червня
Платформи: PS5
Розробник: Kojima Productions, Японія
Головний реліз місяця, один з найважливіших за весь рік і претендент на гру року — ціле комбо зібралося. Команда Коджіми розвиває свою епічну сагу про курʼєрів у дивному світі майбутнього. І якщо опиратися на маркетингові матеріали, то масштаби та видовищність у сиквелі лиш зростуть.
Історія в Death Stranding 2 стартує через девʼять місяців після першої частини та заснування Обʼєднаних Міст Америки. Головний герой — Сем Бріджес, який взявся за нову небезпечну місію. Під час її виконання протагоністу, а заодно і гравцям, знадобиться дати відповідь на питання: «А чи варто було взагалі обʼєднуватися?». В сюжеті також зʼявляться нові персонажі, включно зі стильним Лукою Марінеллі в ролі Ніла, та побільшає екшену.
Ігроладних змін теж вистачає, хоча вони переважно точкові. База перекочувала з першої частини — гравцям знадобиться доставляти вантажі, мандруючи відкритим світом. Розробники реалізували нові гаджети, транспортні засоби й навіть екзоскелети для спрощення курʼєрських буднів. Різноманіття ворогів на шляху Сема теж зросте, а їхню поведінку суттєво змінили. Штучний інтелект стане більш комплексним та змушуватиме гравців адаптовувати свою тактику бою або стелсу.
Серед інших цікавих нововведень — природні катаклізми, які виникають в режимі реального часу. Під час місій можна буде побачити затоплені локації, пожежі в лісах, землетруси та інше. Це змушуватиме міняти маршрути до цілі. А ще Death Stranding 2 просто неймовірно виглядає. Проєкт має всі шанси поборотися за звання найсучаснішого в плані графіки.
У червні також вийдуть оновлена версія багатокористувацького шутера Rainbow Six Siege та rogulite-екшен Lost in Random: The Eternal Die, події якого розгортаються у химерному світі Випадковості.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів