Повернення Commandos, роботи від українців і потенційний хіт від французів. У що пограти в квітні
Лютий та березень були насичені очікуваними ігровими новинками. Вийшов десяток проєктів, які боролися за увагу користувачів — від нової Assassin’s Creed до Kingdom Come: Deliverance 2. А от у квітні активність на календарі релізів трішки знизилася.
Найбільша увага в межах місяця дістанеться двом проєктам під патронажем Microsoft. Йдеться про South of Midnight та Clair Obscur: Expedition 33, якій пощастило отримати маркетингову підтримку від корпорації.
Реклама спрацювала доволі непогано. Новинка вже прописалася серед найочікуваніших релізів року, а за її мотивами створюється фільм. Очікується також повернення Commandos, спадкоємець Command & Conquer і декілька інших примітних новинок. Найцікавіші квітневі ігри ми зібрали в традиційній добірці.
Steel Hunters — 2 квітня
Платформи: ПК (дочасний доступ)
Розробник: Wargaming, Кіпр
Навряд чи творці World of Tanks потребують додаткового представлення. Розробники вирішили відійти від реалістичних ігор в сторону наукової фантастики й випустити mech-шутер. До його реалізації залучений і київський офіс Wargaming. А в проєкті одразу на релізі в дочасному доступі буде українська мова.
Steel Hunters дотримується класичного сесійного формату онлайн-екшенів. Перед матчами гравці обирають собі Мисливців — гігантських керованих роботів, які у світі далекого майбутнього використовуються фракціями для війни за ресурси. Мехи діляться на класи з власними особливостями та стилем бою. Одні швидкі, другі мають потужні атаки з великою площею враження, треті підходять для підтримки команди тощо.
Сутички відбуваються на великих картах, де реалізована руйнація оточення. Роботи можуть проходити крізь будівлі, лишаючи після себе груду уламків. Використання рельєфу та ігрової фізики стане важливою частиною тактики.
Steel Hunters планують активно розвивати на шляху до релізу, і Wargaming вже опублікувала дорожню карту. А ми мали нагоду спробувати гру й готуємося поділитися першим поглядом. Тож стежте за оновленнями.
South of Midnight — 8 квітня
Платформи: ПК, Xbox Series X, Series S
Розробник: Compulsion Games, Канада
Новий проєкт від творців Contrast та We Happy Few першочергово приваблює незвичайним антуражем. Розробники занурять користувачів у міфологію глибокого півдня США. Болота Луїзіани, магія вуду, відьомство, гігантські водяні істоти — все це частина світу South of Midnight.
Головна героїня гри — дівчина Хейзел, яка повинна врятувати матір та дізнатися про минуле сімʼї. На містечко Просперо, де проживала дівчина, налетів ураган. В результаті катастрофи реальність змішалася з потойбічним світом памʼяті. Міфологічні істоти вдерлися на землі людей, а Хейзел стала ткалею. Вона отримала особливі магічні здібності й використовуватиме їх для пошуку матері.
Протягом проходження героїня познайомиться з багатьма істотами, які мають власні внутрішні рани. Допомагаючи їм, Хейзел краще пізнаватиме себе та сімейну спадщину. При цьому всі події South of Midnight розвиваються в межах одного дня. А гротескний візуальний стиль і заставки у покадровому форматі будуть супроводжувати сюжет.
Що ж до ігроладу, то тут сплітаються головоломки та екшен. Гравці в ролі Хейзел досліджуватимуть відносно лінійні локації, використовуючи акробатичні навички. Героїня вміє виконувати подвійний стрибок, створювати глайдер з магічних ниток і літати за допомогою потоків вітру. А в битвах вона застосовує удари на ближній дистанції в комбінації з магічними навичками.
Commandos: Origins — 9 квітня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Claymore Game Studios, Німеччина
Після декількох перенесень легендарна серія тактик готується повернутися з новою частиною. В Commandos: Origins розробники продемонструють історію зародження елітного загону спецпризначенців в часи Другої світової війни. Гравці візьмуть під управління Джека О’Хару та п’ятьох його побратимів, щоб виконати завдання надзвичайної складності.
У проєкті реалізують більш як десять місій, які розгортатимуться в різних частинах світу. Команда побуває на західному узбережжі Європи, загляне в Арктику, діятиме в африканських пустелях й доєднається до боротьби на Східному фронті. Серед доручень для спецпризначенців — диверсії, шпіонаж, вбивства, порятунок союзників тощо.
Кожна місія розгортається на окремій карті. У всіх шести персонажів є своя роль та унікальні навички. Користувачам в реальному часі потрібно буде аналізувати оточення та варіанти, як досягти цілі. Розробники пообіцяли реалізувати взаємодію між героями, різні способи виконання завдань та високу інтерактивність на мапах.
Blue Prince — 10 квітня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Dogubomb, США
Перший претендент на звання головоломки року. Тому що один лиш концепт Blue Prince одразу ж викликає бажання спробувати гру. Весь сюжет проєкту розгортається у маєтку Маунт-Голлі. Гравці візьмуть на себе роль спадкоємця будинку, який повинен дістатися до таємничої кімнати під номером 46. З кожним кроком протагоніст дізнаватиметься більше деталей про свою сімʼю та її спадок. Він зрозуміє, чому стіни маєтку так ретельно приховували родові секрети.
За доволі стандартною фабулою історії приховано нетривіальний ігролад. У Blue Prince гравець бродитиме маєтком із заплутаною архітектурою. Коли він стикатиметься із закритими дверима, то обиратиме, яка з кімнат повинна зʼявитися за ними. Завдяки цьому вдасться дізнатися нові деталі або знайти інструменти для розвʼязання наступних головоломок.
При цьому маєток мінливий. В грі реалізовано добовий цикл, і щоранку розташування кімнат у будинку скидається до початкового стану, за винятком постійних оновлень. Тобто користувачам потрібно буде експериментувати з маршрутами та планувати свої дії в межах дня. І поступово вони отримуватимуть більше можливостей для просування все далі й далі, аж доки не зможуть побудувати шлях до кімнати 46.
Lushfoil Photography Sim — 15 квітня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Метт Ньюелл, Австралія
Головна гра місяця для любителів віртуального відпочинку, або навіть туризму. Назва проєкту повністю відображає його наповнення. Це дійсно симулятор фотографа, який подорожує різними куточками Землі. У Lushfoil Photography Sim реалізовано багато красивих локацій, особливо з природними пейзажами. А за реалізм відповідають Unreal Engine 5 та текстури високої роздільної здатності.
Гра пропонує фотографувати ліси, річки, гори, японські храми та багато іншого. На кожному з умовних рівнів користувач отримає набір цілей. Окремо Lushfoil Photography Sim винагороджуватиме за креативність та дослідження оточення. За межами очевидних маршрутів можна знайти цікаві обʼєкти для знімків і додаткове спорядження. Сюди входить і FPV-дрон. Запустити його в пику росіянам не вийде, а от зробити гарні знімки — цілком.
Ігролад у Lushfoil Photography Sim загалом максимально наближений до реального процесу знімання. Розробник Метт Ньюелл переніс у проєкт багато налаштувань, які характерні для професійної дзеркальної камери — контрастність, експозиція, фокус, діафрагма тощо. Тому симулятор буде цікавим навіть фахівцям у сфері фото. А звичайні любителі зможуть як мінімум зробити собі гарні шпалери для робочого столу.
Bionic Bay — 17 квітня
Платформи: ПК, PS5
Розробник: Psychoflow Studio, Тайвань, і Mureena Oy, Фінляндія
Цей платформер потенційно може стати одним з приємних відкриттів року. В гру додали номінальний сюжет: вчений за допомогою інноваційної технології телепортації намагається втекти з дуже небезпечного біомеханічного світу. А історія всесвіту переважно розкриватиметься через оточення.
Користувачі стикатимуться з чужорідними технологіями та пристроями, вплетеними в науково-фантастичний антураж з нотками гігантизму. Гра виконана у піксельному форматі, але з доволі вишуканою стилізацією і високою деталізацією. Тому Bionic Bay має гарний вигляд і не відчувається ретро-проєктом.
Вивірена візуальна компонента супроводжує ігролад, який тут на першому місці. Гра відчувається, як біг лінією перешкод, де кожні декілька секунд щось намагається вбити головного героя — механізми, пастки, трансформація оточення тощо. Щоб вцілити, потрібно застосовувати вміння заміни.
Протагоніст може маркувати предмети та переміщатися на їхнє місце. Завдяки цьому герой здатен уникати більшості снарядів та вибухів. У момент застосування здібності час на мить сповільнюється, щоб гравцеві було простіше орієнтуватися. Bionic Bay також може похвалитися пропрацьованою фізичною моделлю, системою гравітації та інтерактивним оточенням. Протагоніст може по-різному взаємодіяти з більшістю предметів на локаціях.
Mandragora: Whispers of the Witch Tree — 17 квітня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S, Nintendo Switch
Розробник: Primal Game Studio, Угорщина
Фанатам Blasphemous, Moonscars і Dark Souls присвячується. Цей двомірний екшен має всі шанси стати одним з найкомплексніших у своєму жанрі. Гравці обиратимуть між шістьма класами, кожен з яких має розгалужену систему прокачування. Вона реалізована за канонами Path of Exile, коли потрібно обирати таланти в різних гілках загального дерева й таким чином формувати бойовий стиль.
Від спеціалізації героя залежать доступні навички та всілякі особливості. Битви у Mandragora проходять за правилами Soullike, тож гравці відчуватимуть виклик протягом всього
Сюжет Mandragora теж може стати сильною частиною гри, адже за його написання відповідав Браян Міцода — сценарист Vampire: The Masquerade — Bloodlines. Події розгортатимуться на землях Фельдууму, куди крізь розриви реальності просочуються темні сили. Король-священник відправив на боротьбу з потойбічними істотами свого інквізитора, роль якого візьмуть на себе гравці. Однак протагоніст відмовився виконувати наказ повелителя, і тепер доля Фельдууму залежить від його рішень.
Clair Obscur: Expedition 33 — 24 квітня
Платформи: ПК, PS5, Xbox Series X, Series S
Розробник: Sandfall Interactive, Франція
Беззаперечно головний реліз місяця. Це JRPG за своєю суттю, але від французів і з деякими новаторськими рішеннями. Антураж гри базується на Прекрасній епосі, а для його підсилення розробники реалізували візуал з нотками величі та трагедії.
У світі Expedition 33 існує таємнича Художниця. Ця вища істота щороку прокидається в конкретний день і малює певне число. Таким способом вона позначає людей, яким судилося померти. Всі, хто досягли віку, вказаного на картині, перетворюються на дим і зникають. Зовсім скоро Художниця пробудиться знову, щоб намалювати число 33.
Головні герої хочуть завадити цьому. Вони сформували експедицію, яка повинна вбити таємничу істоту й покласти край смертям. Відносини між центральними персонажами стануть одним зі стовпів сюжету. Всі герої мають власні характери, мотиви та секрети. А їхні цілі в експедиції далеко не завжди збігатимуться.
В ігроладі основою стали покрокові битви. До тактичної компоненти Sandfall додала дії в реальному часі. Гравцям потрібно буде самостійно посилювати свої комбінації, ухилятися, контратакувати й цілитися в слабкі місця. Тобто в сутичках перевірятимуться спритність користувачів та вміння швидко приймати рішення. А за межами битв Expedition 33 включатиме дослідження локацій, прокачування персонажів з визначенням стилів бою та формування взаємовідносин в команді.
Tempest Rising — 24 квітня
Платформи: ПК
Розробник: Slipgate Ironworks, Данія
Фанатам стратегій навряд чи буде діло до релізу Expedition 33, тому що одночасно з нею вийде духовний наступник Command & Conquer. А якщо точніше, то культової підсерії Tiberium. Розробники Tempest Rising цього навіть не приховують. Вони прямо кажуть, що створюють сучасну RTS, натхненну хітами
У грі будуть дві сюжетні кампанії — за Глобальні Сили Оборони та Династію Бурі. Кожна з фракцій боротиметься за доступ до таємничих корисних копалин, які знайшли в надрах Землі. Протистояння розгортатиметься в епоху воєн, коли багато територій були знищені або тераформовані.
В ігроладі Tempest Rising дотримується класичних підходів з будівництвом баз. Потрібно в режимі реального часу укріплювати свої позиції, збирати ресурси, наймати юнітів та досліджувати мапу. У мультиплеєрі до двох сюжетних фракцій додасться третя. Кожна з них має унікальні види військ, переваги та недоліки.
Розробники також пообіцяли багату постановку із заставками, декілька онлайн-режимів та рейтингові матчі. А головною особливістю Tempest Rising має стати розмаїття стратегій, які гравці зможуть використовувати для досягнення перемоги.
Skin Deep — 30 квітня
Платформи: ПК
Розробник: Blendo Games, США
Завершує місяць цікава жанрова суміш пісочниці, шутера та immersive sim. У Skin Deep користувачів відправляться на борт зорельота, який мандрує космічними просторами. Головну героїню гри звати Міна, а її спеціалізація — забезпечення захисту. Якщо хтось нападає на судно, система автоматично виводить протагоністку з кріогенного сну. Саме це й сталося за сюжетом. Корабель намагаються окупувати космічні пірати, а гравці повинні їх знищити.
Зореліт виконано у форматі великої локації з купою можливостей. Механічне різноманіття стане головною особливістю Skin Deep. Окрім стрілянини з використанням всіх типів зброї, є вишуканіші способи усунення ворогів. Можна застосовувати предмети оточення та влаштовувати пастки. Висока інтерактивність дозволяє реалізовувати навіть найбожевільніші задуми.
До цього додається стелс із застосуванням гаджетів та прихованих маршрутів, яких вдосталь на судні. Зореліт загалом побудовано як лабіринт, щоб забезпечити високу свободу дій і водночас виклик для гравців. А елементи immersive sim відповідають за креативний простір. Наприклад, можна усунути ворога й скористатися його рацією, щоб повідомити дезінформацію. Та й про сатиричний антураж не варто забувати. Гра загалом гумористична й включає багато способів, щоб розважити себе.
Протягом квітня також вийдуть ремастери Days Gone і The Talos Principle, велосипедний симулятор Descenders Next, миловидна пригода Koira та екшен Steel Seed.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів