Вистраждана Skull and Bones, загін самогубців та Варшава під російською окупацією. Найцікавіші ігри лютого
Коли минулого року GSC Game World оголосила про реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl у першому кварталі 2024 року, я одразу подумав про кінець лютого. У цей період часто виходять блокбастери, бо користувачі вже достатньо відійшли від свят та зимової сплячки. Тобто якраз починається гарячий весняний період масштабних релізів.
Проте побоювання щодо чергового перенесення S.T.A.L.K.E.R. 2 таки виявилися недаремними. Гра «переїхала» на початок осені, та навіть без українського шутеру місяць буде насиченим. На нас чекає дослідження іншої зони відчуження, та ще й за кермом авто, новинка від творців Batman: Arkham, реліз від Sony та продовження переосмислення Final Fantasy VII. І це ще не все, тому зараз ми детальніше розглянемо всі цікаві релізи лютого.
Suicide Squad: Kill the Justice League — 2 лютого
Платформа: ПК, PlayStation 5, Xbox Series X/S
Розробник: Rocksteady Studios, Великобританія
На папері ідея створення гри про «Загін самогубців», який протистоїть супергероям під контролем могутнього лиходія, звучить чудово. Уявіть собі гарно зрежисований action, де є декілька унікальних героїв, і під них підлаштовується ігролад. А тепер накиньте сюди саркастичний сюжет та Rocksteady Studios — команду, яка подарувала світу трилогію Batman: Arkham.
Виходить, у нас тут претендент на гру року? Ну, як би це сказати... коротше, навряд чи. Сюжет в проєкті дійсно може виявитися хорошим. Харизматичні негідники в ролі протагоністів непогано жартують, а в заставках проглядається високобюджетна режисура. Проте ігролад викликає величезні побоювання.
Suicide Squad буде грою-сервісом з постійною підтримкою. Героїв в ній потрібно прокачувати, щоб здобувати різноманітне спорядження. І тут одразу приходять сумні думки про гринд. Бойова система в проєкті дійсно змінюється в залежності від героя, проте вона аж надто віддає духом провальної Marvel’s Avengers, а інтерфейс навантажений сильніше, ніж у винищувачах. Власне, всі охочі вже можуть переконатися, чи справдилися наші побоювання, бо власники Deluxe-видання отримали доступ до Suicide Squad на 72 години раніше.
Persona 3 Reload — 2 лютого
Платформа: ПК, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One
Розробник: Atlus, Японія
Перший, але не останній ремейк в списку. Японські розробники готують класичне переосмислення свого проєкту 2006 року. Persona 3 пересадять на сучасні рейки та підтягнуть слабкі сторони гри. Це означає, що найбільше зміни торкнуться графічної складової. Її повністю змінять та підтягнуть як мінімум до стандартів п’ятої частини. При цьому збережеться унікальний анімаційний стиль.
Ігролад перетасували точково. Розробники змінили аспекти, які найбільше не подобалися гравцям в оригіналі, та додали свободи. На деяких локаціях з’явиться додатковий відкритий простір для досліджень. А як приклад оновлених механік можна назвати розширений список занять в гуртожитку та прямий контроль бійців у сутичках, який перекочував з Persona 3 Portable.
Що стосується сюжету, то його не чіпатимуть. Проте це й не дивно: історія була сильною стороною кожної частини серії. В ремейку «трійки» користувачі в ролі героя-підлітка розслідуватимуть містичці події на острові Татсумі. Історія розтягнута на рік і включає безліч персонажів, подій та неочікуваних сюрпризів.
Helldivers II — 8 лютого
Платформа: ПК, PlayStation 5
Розробник: Arrowhead Studios
А ось і перший реліз від Sony, щоправда, не від внутрішньої студії компанії. Сиквел Helldivers змінив ізометрію на вид від третьої особи, проте суть залишилася попередньою. В цьому командному шутері необхідно знищувати ворогів на просторах Галактики.
Користувачі приміряють ролі Пекельних Десантників, які воюють за Супер-Землю та просувають принципи свободи в космічному просторі. Для цього вони повинні знищити всі загрози на своєму шляху. Ось і вся сюжетна зав’язка. Історії в Helldivers II присвячено небагато уваги, тому що основний акцент зроблено на стрілянині.
В кожній місії користувачі можуть вирішувати, як діяти — прориватися напряму чи намагатися крадькома оминути ворогів. Перед висадкою необхідно підібрати для свого персонажа зброю, броню та допоміжні засоби ураження. Нове спорядження здобувається в битвах після перемоги над противниками. Сутички в проєкті виглядають масштабними та видовищними, і якщо реалізація стрілянини не підведе, то Helldivers II може виявитися цікавою командною забавою.
Banishers: Ghosts of New Eden — 13 лютого
Платформа: ПК, PlayStation 5, Xbox Series X/S
Розробник: Don’t Nod, Франція
В ігровій індустрії не так багато студій, які якісно та регулярно закривають нішу середньобюджетних проєктів. Don’t Nod — якраз одна з них. Новинки від цих ремісників доволі часто знаходять свою аудиторію. Найвідоміші їхні релізи — це Life is Strange та Vampyr. А у
У новому action від третьої особи розповідається про Банішерів, мисливців за привидами та захисників живих. Ці титули носять головні герої — Антея Дуарте і Ред мак Рейт. Закохана пара знищувала паранормальних істот, аж доки жінку смертельно не поранили. В результаті вона приєдналася до духів, яких завжди ненавиділа. Тепер герої повинні знайти, як це виправити, подорожуючи містичною версією закутків Північної Америки 1695 року.
На шляху протагоністів встануть різноманітні надприродні істоти. Здолати їх допоможуть зброя Реда та магічні навички Антеї. А система прокачування дозволить покращувати власний арсенал та здібності. Під час дослідження світу гравці вирішуватимуть головоломки, розкриватимуть таємниці та прийматимуть нелегкі рішення. За словами розробників, вибір впливатиме на подальший розвиток історії та долі персонажів.
Ремарка: гру видає Focus Enthertainment, яка продавала російську Atomic Heart на глобальному ринку та продовжує вести бізнес у рф.
Skull and Bones — 16 лютого
Платформа: ПК, PlayStation 5, Xbox Series X/S
Розробник: Ubisoft Singapore, Сінгапур
Серед сучасних ігор складно знайти більш багатостраждальну, ніж Skull and Bones. Проєкт, який планували збудувати на базі морських боїв з Assassin’s Creed IV Black Flag, пройшов через всі кола пекельної розробки й нарешті прямує до релізу. Хочеться сподіватися, що Ubisoft Singapore вдалося впоратися з усіма труднощами, проте аудиторія вже давно налаштована скептично.
Події Skull and Bones розгортаються в Індійському океані в Золоту епоху піратства. Користувачі стануть капітанами власних суден та будуть займатися всіма флібустьєрськими справами — від битв на відкритих водяних просторах та осади фортів до полювання за скарбами та виконання замовлень. В процесі знадобиться постійно накопичувати ресурси, щоб придбати потужніші кораблі та покращувати їх.
Спускатися на сушу можна, проте ігровий процес тут обмежений. Користувачам дозволяється бродити локаціями, спілкуватися з персонажами та купувати різноманітні корисні предмети.
Останні відгуки із закритих бета-тестів Skull and Bones були переважно негативними. Та все ж хотілося б, щоб така довга та складна історія проєкту завершилася позитивно.
Mario Vs. Donkey Kong — 16 лютого
Платформа: Nintendo Switch
Розробник: Nintendo, Японія
Сезон ексклюзивів від Nintendo відкриває Mario Vs. Donkey Kong. Компанія почула прохання фанатів та вирішила відродити однойменну серію, щоправда, у форматі ремейку. Проєкт переосмислює оригінал 2004 року для Game Boy Advance.
Структурно гра майже не зміниться. Сюжет, в якому Донкі Конг викрав фігурки Маріо, і тепер головний герой повинен їх повернути, перенесли в оновлену версію. Поділ на рівні теж лишився, проте локацій стало більше — 130 проти 90 в оригіналі. Деякі перешкоди теж осучаснили, щоб покращити ігролад.
Традиційно для ремейків в Mario Vs. Donkey Kong повністю перемалювали графіку. За стилем проєкт схожий до торішньої Super Mario Bros. Wonder. А ще розробники додали локальний кооператив для двох осіб.
The Thaumaturge — 20 лютого
Платформа: ПК
Розробник: Fool’s Theory
Ця ізометрична RPG цікава одразу з декількох причин. За розробку гри відповідає Fool’s Theory, і це не якась рядова студія. В команду входять ветерани CD Projekt RED, які паралельно працюють над ремейком першого «Відьмака». Тому за якість The Thaumaturge хочеться вболівати.
А ще проєкт демонструє цікавий антураж. Події відбуваються у Варшаві початку XX століття, яка захоплена російською імперією. Сподіваємося, у грі покажуть сутність окупантів.
На фоні цього сетингу розвиватиметься містичний сюжет. Головний герой Віктор Шульський — тавматург, який може бачити та підкорювати містичних істот салюторів. Протагоніст повернувся у польську столицю через сімейні справи й потрапив у вервечку загадкових подій. Він повинен розібратися у всьому, використовуючи власні здібності. Тавматурги бачать слабкості інших людей та можуть ними маніпулювати. Проте кожен вибір у грі матиме наслідки.
Щодо бойової системи, то вона реалізована в покроковому режимі. Користувачам знадобиться застосовувати салюторів, які відкривають доступ до різних технік.
Pacific Drive — 22 лютого
Платформа: ПК, PlayStation 5
Розробник: Ironwood Studios, США
Цікаво, що одночасно з Open Roads вийде ще одна дорожня пригода, щоправда — зовсім інша за атмосферою. В Pacific Drive користувачі відправляться в Олімпійську зону відчуження на північному заході Тихоокеанського узбережжя. Головним завданням стане розкриття секретів, які приховані в цьому районі. Тут всюди розкидані залишки експериментів загадково Бюро. Досліджуючи їх, вдасться вияснити, як вижити в зоні.
Подорожувати в Pacific Drive необхідно на своїй машині. Тільки авто та його швидкість зможуть врятувати від небезпек, які чатують на гравців. Головна з них — це потужна буря з ефектом знищення всього навкруги. А ще є аномалії з різноманітними штрафами та бонусами для гравців. Вони можуть дуже сильно повпливати на умови чергового заїзду.
Під час кожної вилазки світ перебудовуватиметься, тому що у Pacific Drive є елементи roguelike. Загибель відкине у гараж, який виступає базою. Тут можна покращувати свій автомобіль: встановлювати різні деталі та інструменти, здатні спростити подорож. Проте спочатку потрібно накопичити необхідну кількість ресурсів, долаючи виклики зони.
Brothers: A Tale of Two Sons Remake — 28 лютого
Платформа: ПК, PlayStation 5, Xbox Series X/S
Розробник: Avantgarden, Італія
Brothers: A Tale of Two Sons — це зразкова пригода з настроєм похмурої казки. За чотири години проходження грі вдається настільки глибоко занурити у свій світ, що виходити з нього взагалі не хочеться. Кожен сегмент проєкту вивірений до деталей та пропонує якесь нове заняття або механіку. Та це й не дивно, бо Brothers створювалася під керівництвом Юзефа Фареса, ідейного натхненника It Takes Two.
Історія в проєкті розповідає про двох братів, які вирушили на пошуки ліків для смертельно хворого батька. В процесі вони повинні здолати різноманітні перешкоди — від битви з тролем до польоту на аероплані. Героям необхідно діяти як єдине ціле, і в цьому їм допоможуть гравці.
Ігролад в Brothers: A Tale of Two Sons передбачає одночасне управління братами. Такий підхід спочатку здаватиметься незручним, та коли трішки звикаєш, то розумієш, наскільки це геніальне рішення. Воно дозволило створити безліч різноманітних ситуацій, в яких користувачу необхідно навчитися співпрацювати із самим собою.
Саме тому Brothers краще проходити в одноосібному режимі. В ремейку додали кооператив, та він порушить авторський задум. Що ж до інших покращень, то тут все стандартно — сучасна графіка та перезаписаний оркестровий саундтрек.
Final Fantasy VII Rebirth — 29 лютого
Платформа: PlayStation 5
Розробник: Square Enix
На останній день випав головний реліз місяця та одна з найочікуваніших ігор року для PlayStation 5. Йдеться про продовження серії ремейків Final Fantasy VII, які значною мірою переосмислюють оригінал.
Події проєкту розгортатимуться за межами Мідгару. Головний герой Клауд Страйф та його соратники втекли з мегаполіса в попередній частині. Тепер вони переслідують Сефірота, щоб не дозволити антагоністу реалізувати його божевільний план та знищити планету. Паралельно користувачам детальніше розкриють оновлені історії культових персонажів.
Загалом Rebirth опирається на фундамент, закладений у Final Fantasy VII Remake. Користувачі подорожуватимуть широкими локаціями, наповненими додатковими завданнями. Квести пообіцяли покращити у порівнянні з попередньою частиною, де вони відчувалися наповнювачами.
Бойова система залишиться активною з можливістю увімкнути паузу для використання навичок. Користувачі також зможуть у будь-який момент перемикатися між персонажами в битвах. А за допомогою прокачування герої поступово ставатимуть сильнішими під час проходження.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів