Воїни «Азову» в артах українських геймдев-художників та розробників. Добірка GameDev DOU до збору на 80 дронів

«Моя кров — Азов
Моє серце — сталь»

Зібрали для вас роботи українських геймдев-художників з воїнами «Азову» та розказуємо про горор, у якому потрібно блукати в поствоєнних страшних тунелях Азовсталі.

Нагадуємо, що у нас триває спільний з KOLO збір на 80 дронів для ССО «Азов», які необхідні та дуже допоможуть нашим воїнам бити російського окупанта та очищати від нього кожен куточок української землі. Приєднуйтеся донатом!




📣 Хочете додати свою роботу в добірку? Надсилайте на пошту [email protected].ua

Антон Рабарський

3D Artist/Digital Sculptor
🖌 Портфоліо

Автор ідеї — Денис Шиленко, геймдизайнер, сценарист.




Назар Понік

2D Artist
🖌 Портфоліо

Арпад Сподні

3D Artist / NFT Сreator
🖌 Instagram


Віталій Голопапа

🖌 Instagram












Олександр Лютий

🖌 Портфоліо




Дмитро Пожераускас

🖌 Портфоліо

.Miles.

Freelance Artist/Concept Designer
🖌 Портфоліо

Дана Вітковська

2D Artist at N-iX Game & VR Studio
🖌 Портфоліо



Євгеній Нестеренко

Character Concept Artist
🖌 Портфоліо



А ці роботи художників ми знайшли самі та не змогли пройти повз і не додати у добірку, хоч і не отримали відповіді від авторів.

Денис Циперко

Character Artist, Concept Artist, Illustrator
🖌 Портфоліо






Андрій Мороз

CG Artist
🖌 Портфоліо





Гра «Azov 2030 — Postwar Period»

JOL Software

🟦 Facebook

Гра «Azov 2030 — Postwar Period» — це психологічний горор, створений, щоб привернути увагу людей з усього світу, відтворюючи атмосферу підземель «АзовСталі».

Через жанр горору, атмосферність та заплутаний сюжет через гру розробники хочуть продемонструвати, що у війні немає переможців: це завжди смерть, втрати та жах, а також хочуть полоскотати нерви гравця, даруючи гострі відчуття.

Гра створена для одного гравця, який опиняється в зруйнованих і моторошних руїнах заводу «АзовСталь», в сірій зоні під завалами, в 2030 році. У пошуках припасів гравець переміщується через сіру зону і гдадує бункер, в якому він переховувався під час бойових дій. Але ця дорога, здається, має лише один кінець...

Використовувати той самий вихід уже неможливо. У пошуках альтернативного виходу гравець змушений заглиблюватися у вивчення лабіринтів підвалів «АзовСталі» і стикається зі справжнім жахом, який він ніколи не очікував побачити.

Що сталося з російськими солдатами, замкненими в бункерах? Що перетворило людей на нічних монстрів і змінило їх зовнішність, так, що ъх неможлыво впізнати?

Шукайте підказки на сторінках щоденника, які розкидані по всьому лабіринту. Щоб вибратися, потрібно змінитися, стати сильнішим, витривалішим і пізнати таємницю ворожих уламків і моторошних лабіринтів «Азовсталі»

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі