Найцікавіші ігри серпня: хардкор в Armored Core 6, слов’янська атмосфера в Gord і 17 тисяч закінчень у Baldur’s Gate 3

У плані ігрових релізів серпень — це найчастіше стартовий майданчик перед «найсмачнішою» осінню. На останній місяць літа ставлять проєкти, які здатні заінтригувати аудиторію, але не виживуть під тиском конкуренції в найбільш активну пору року. Виходить період такої собі приємної розминки в очікуванні десерту. Але у 2023-му в нас усе інакше.

Серпень відзначиться відразу двома іграми, що входять до числа найочікуваніших релізів року. А за щільністю новинок, вартих уваги, він не поступається навіть жовтню з його Alan Wake 2, Assassin’s Creed Mirage і Marvel Spider-Man 2. Відібрати найцікавіші ігри було непросто, але ми постаралися сформувати максимально різноманітний список. Нудно точно не буде.

Baldur’s Gate 3 — 3 серпня

Платформа: ПК (6 вересня на PS5)
Розробник: Larian Studios, Бельгія

Матеріал відкриває головна зірка. Неймовірно масштабна RPG у всесвіті Dungeons & Dragons добереться до релізу через три роки раннього доступу. І вже зараз можна сказати, що вона стане дороговказною зіркою для всіх майбутніх релізів у жанрі.

У Baldur’s Gate 3 Larian перевершила саму себе, хоча після дилогії Divinity: Original Sin це було складно. Студія реалізувала сюжет колосальних масштабів з понад 170 годинами кінематографічних сцен і 17 тисячами кінцівок. Звичайно, між багатьма фіналами не буде принципової різниці, але число вражає. Сюжет почнеться з моменту, коли головному герою або героїні в мозок проникає личинка іллітида, яка відкриває неймовірні можливості. Після цього починається історія про кохання, дружбу, зради та славу, в якій кожне рішення має наслідки. І це не просто гучні слова, як у проєктах Telltale — у плані варіативності Baldur’s Gate 3 дійсно вирішила переплюнути всіх конкурентів.

Взагалі, свобода дій — це девіз гри. У редакторі персонажа, виборі класу, прокачуванні, системі магії, квестах — коротше, скрізь, де тільки можна, присутній широкий простір можливостей. Хоч обманюйте товаришів, хоч черевиками в боях кидайтеся, хоч шантажуйте місцеву пресу — головне, не забувати експериментувати, і тоді Baldur’s Gate 3 точно неодноразово здивує.


Gord — 8 серпня

Платформа: ПК
Розробник: Covenant.dev, Польща

Можете вилаяти нашого автора за фанатичність щодо Baldur’s Gate 3 у коментарях, а ми поки заспокоїмося і розповімо про цікаву стратегію від друзів-поляків. Gord — це проєкт від Стена Джаста, колишнього продюсера The Witcher 3: Wild Hunt. З культовим третім «Відьмаком» новинку пов’язує й антураж. Події гри розгортаються у світі, натхненному слов’янським фольклором. Користувачам належить очолити плем’я Світанку і спробувати вижити в серці заборонених земель.

Щоб уберегти свій народ, знадобиться звести поселення, а потім перетворити його на справжню фортецю. Для цього необхідно розвивати споруди, наймати бійців і уважно стежити за околицями. У будь-який момент біля стін можуть з’явитися ворожі племена або чудовиська. Однак відсидітися в глухій обороні теж не вийде. Система завдань передбачає вилазки вглиб незвіданих територій, де можна як цінний артефакт відшукати, так і нагодувати легендарного монстра своїм персонажем. А ще ж є показник божевілля у жителів поселення, який залежить від хвороб, голоду, смертей, загибелі близьких тощо. І якщо реалізація не підведе, Gord має шанси стати в одному ряду з Frostpunk і запропонувати десятки годин цікавого ігроладу.


Stray Gods: The Roleplaying Musical — 10 серпня

Платформа: ПК, PS4/5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch
Розробник: Summerfall Studios, Австралія

Спочатку Stray Gods: The Roleplaying Musical мала вийти 3 серпня. Однак розробники вирішили, що ймовірність потрапити під каток Baldur’s Gate 3 занадто велика, і змістили реліз. Тим паче що в основі обох проєктів лежить рольова складова. У грі Summerfall Studios теж реалізовано розгалужений сюжет, у якому дії користувачів визначають історію.

Головна героїня Stray Gods, дівчина на ім’я Грейс, отримала силу Музи й тепер повинна дізнатися, як померла її попередниця, поки не минув виділений час. Персонажі, що фігурують в історії, взяті з грецької міфології, але реалізовані з поправкою на всесвіт гри — нашу реальність із фентезійними елементами.

Однак рольова складова — це не головна особливість Stray Gods. Проєкт виконано у виді мюзиклу, що відбилося на ігровому процесі. Останній складений з інтерактивних вистав, де знадобиться виконувати номери під оригінальні композиції. Суміш відчувається щонайменше незвичайною, а впевненості в якості Stray Gods додає ім’я креативного директора. Девід Гейдер прославився як сценарист Dragon Age, тож сюжет має вийти вельми й вельми гідним.


Atlas Fallen — 10 серпня

Платформа: ПК, PS4/5, Xbox Series X/S
Розробник: Deck13 Interactive, Німеччина

Гру можна охарактеризувати, як варіацію Monster Hunter, тільки з більш динамічними та масштабними битвами. Події Atlas Fallen перенесуть користувачів у пустельний світ, де видніються сліди стародавньої цивілізації. Її й всі минулі досягнення погубили марнославні боги, з якими й доведеться битися. Із зав’язки легко зрозуміти, що історія в Atlas Fallen укладається в кілька записок, та й ті зовсім не обов’язкові до прочитання. Але зате є надія на ігровий процес.

Подорожі світом виконані у вигляді ковзання. Процес нагадує пересування в Solar Ash, тільки з поправкою на пісочне оточення. А головною стравою в проєкті стануть битви. Ворогами виступають величезні монстри, у кожного з яких буде набір особливостей. Але й у гравців вистачає можливостей, щоб протидіяти супротивникам. Стиль бою в Atlas Fallen багато в чому визначатиметься зброєю, яка здатна трансформуватися, а прокачування дасть змогу підкреслити обраний підхід до ведення бою.

Wild Hearts цього року вже намагалася суперничати з Monster Hunter на її полі. Результат виявився невдалим, тому час спробувати Atlas Fallen. Але варто пам’ятати, що проєкт видає Focus Entertainment, яка досі не згорнула діяльність на території держави-терориста росії.


Shadow Gambit: The Cursed Crew — 17 серпня

Платформа: ПК, PS4/5, Xbox Series X/S
Розробник: Mimimi Games, Німеччина

У фанатів тактики в серпні буде свій «Baldur’s Gate 3», і називається він Shadow Gambit: The Cursed Crew. Гра мітить на звання короля жанру відразу з кількох причин, і головна з них — розробники. Mimimi Games уже встигла випустити шедевральні Shadow Tactics і Desperados III. А цього разу вона вирішила пірнути в піратське фентезі. Насправді рішення чудове, адже антураж відкрив більше можливостей.

Тактичні проєкти Mimimi завжди дарували насолоду через свою продуманість і безліч взаємодій між персонажами, які відкривають широкий простір варіантів для досягнення мети. А в Shadow Gambit герої здатні і телепортуватися, і пересуватися під землею, і стріляти з гармат, і зв’язувати душі супротивників. Вимальовуються десятки комбінацій, і всі вони знадобляться, щоб по-тихому усувати ворогів. Mimimi вміє створювати ситуації, які доводиться розбирати по гвинтику, шукаючи найменші можливості для вбивства.

У цій справі допоможуть й інтерактивні об’єкти на локаціях. Останніх стало більше порівняно з попередніми іграми студії, а заодно зросла різноманітність. Сюжет же відправить на Темні Кариби, де команда героїв змагатиметься з Інквізицією в пошуках скарбів легендарного капітана Мордехая. Гравці можуть точно розраховувати на добротну пригоду з хімією між персонажами та парочкою крутих поворотів.


Fort Solis — 22 серпня

Платформа: ПК, PS4
Розробник: Fallen Leaf Studio, Велика Британія

Психологічний трилер із зірковим акторським складом. На головних ролях — Трой Бейкер і Роджер Кларк. Перший за свою кар’єру перевтілився в безліч персонажів, включно з Джоелом із The Last of Us, а другий найбільш відомий за образом Артура Моргана в Red Dead Redemption 2. Дует має зробити історію щонайменше яскравішою. Хоча останнє слово в контексті атмосфери Fort Solis не зовсім доречне.

У центрі сюжету гри — покинута шахтарська база «Форт Соліс» на Марсі, звідки надійшов сигнал лиха. Джек у виконанні Бейкера відгукнувся на виклик і прибув на об’єкт, який виявився пустим. Принаймні, на перший погляд. Зовсім скоро герой зрозуміє, що всередині зберігається багато таємниць, а регулярні диверсії — аж ніяк не випадковість.

Fort Solis ставить весь банк на «чорне», під яким мається на увазі сюжет. Ігролад тут виконано у дусі симуляторів ходьби з вкрапленнями головоломок. Однак напружена, щільно набита подіями історіями з психологічним підтекстом має шанси захопити користувачів. Fallen Leaf прямо заявили про невелику тривалість гри, тому розраховуємо на добротний емоційний атракціон.


Immortals of Aveum — 22 серпня

Платформа: ПК, PS5, Xbox Series X/S
Розробник: Ascendant Studios, США

Магічний шутер від команди Брета Роббінса, творчого директора окремих частин Dead Space і Call of Duty, мав вийти в липні. Але дивлячись на RTX 2080 Super у мінімальних вимогах, закрадалася підозра, що грі знадобиться додаткова оптимізація. Так воно і сталося. Тепер рятувати світ Авеум доведеться цього місяця, якщо не відбудеться чергове перенесення перед релізом.

Надією людства в грі стане Джек — новачок з елітного ордена бойових магів Люціума. Протагоніст має долучитися до лав бійців, які зіткнулися у Вічній війні, і паралельно дізнатися таємниці минулого. Вони допоможуть зрозуміти, як врятувати майбутнє Авеума. Судячи з трейлерів, сюжет, попри типову зав’язку, розвиватиметься впродовж усього проходження і радуватиме кінематографічними сценами.

Однак за важливістю ігровий процес стоїть вище за історію в Immortals of Aveum. Словосполучення «магічний шутер» дає зрозуміти, якими будуть битви в проєкті. Гравці освоять три чаклунські школи та 25 заклинань. Здібності можна комбінувати для ефективнішого результату. А базові вміння стануть аналогами різної зброї — дробовика, пістолета-кулемета, автоматичної гвинтівки тощо. Чи зуміє Ascendant Studios добре передати відчуття від застосування магії в обгортці перестрілок, дізнаємося вже зовсім скоро.


Blasphemous 2 — 24 серпня

Платформа: ПК, PS5, Xbox Series X/S, Nintendo Switch
Розробник: The Game Kitchen, Іспанія

У випадку з Blasphemous 2 складно не використовувати кліше «ідеальний сиквел». Воно означає, що в грі буде подвійна порція компонентів першої частини. Сюжет знову відправить користувачів досліджувати похмурий фентезійний світ, який, немов зійшов з іспанських середньовічних гравюр. Головний герой на ім’я Покірний повинен перемогти всіх ворогів і розкрити таємниці, що ховаються за похмурим оточенням. Крім умовного основного сюжету в Blasphemous 2 реалізовано й додаткові доручення від персонажів різного ступеня дивацтва.

Структура світу теж не зміниться: гравцям, як і в інших метроїдваніях, знадобиться уважно досліджувати локації та повертатися в уже відвідані місця після придбання нових навичок. Останніх стане більше, і завдяки здібностям користувачі зможуть створити свій стиль бою, на чому наголосили розробники. Битви загалом будуть головним елементом, але в сиквелі з’явиться більше варіацій ворогів. Особливо це стосується гігантських босів з унікальним набором атак.

За описом Blasphemous 2 може звучати невиразно. Однак перша частина вже була непоганою грою. Розробники вирішили розширити концепцію і пройтися напилком по найбільш спірних місцях, нічого при цьому не ламаючи. У результаті має вийти ще одна чудова метроїдванія.


Armored Core VI Fires of Rubicon — 25 серпня

Платформа: ПК, PS4/5, Xbox One, Xbox Series X/S
Розробник: FromSoftware, Японія

А ось і друга головна гра серпня й всього 2023 року. Японська студія FromSoftware давно не потребує представлення, особливо після приголомшливого успіху Elden Ring. Однак Armored Core VI не буде типовим проєктом студії, що успадковує принципи Souls.

«Ми розробляємо гру так, щоб гравці могли насолодитися динамічними й напруженими боями з босами, які можуть запропонувати тільки мехи, поряд з унікальними аспектами AC, такими як збирання потрібних деталей для боротьби з найсильнішими ворогами», — заявив директор з виробництва Масару Ямамура.

Як видно з цитати, прокачування через зміну елементів свого робота й унікальні боси стануть основною ігрового процесу в Armored Core VI. А згадану високу динаміку забезпечать реактивний ранець, стрілецька зброя, безліч навичок для застосування на різних дистанціях і вертикальний дизайн локацій. Гра має більше відчуватися як action і буде ближчою до Sekiro, ніж до Dark Souls. Першу теж режисирував Ямамура, і з неї в Armored Core VI перекочувала система з концентрацією і вибиванням з рівноваги. У результаті гра стане логічним продовженням серії, але з вкрапленнями сучасних принципів геймдизайну FromSoftware.

Навіть у сюжеті, за першими враженнями, буде менше недомовленостей і простору для домислів. В Armored Core VI побудована історія про боротьбу фракцій за контроль над цінною матерією. Гравцям у ролі найманців доведеться обрати свою сторону в цій битві. FromSoftware пообіцяла реалізувати певний ступінь нелінійності в історії, а також наповнити її властивою студії брутальністю.


Sea of Stars — 29 серпня

Платформа: ПК, PS4/5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch
Розробник: Sabotage Studio, Канада

У 2018 році Sabotage Studio вже довела своє вміння створювати хіти, натхненні ретро-шедеврами. Компанія випустила The Messenger у дусі Ninja Gaiden, а тепер спробує повторити успіх з Sea of Stars. Свіжий проєкт виконано за всіма канонами класичних рольових ігор, зокрема, Chrono Trigger.

Сюжет розповість про двох головних героїв, Валері та Зейлу, які мають перемогти злісного алхіміка за допомогою сил сонця і місяця. Загалом це вся зав’язка, однак у грі реалізовано багато квестів, зокрема побічних. Завдання включають свої локальні історії, які й створять уявлення про всесвіт Sea of Stars. Щоправда, щоб знайти персонажів із дорученнями, доведеться багато бігати, плавати та лазити. Гравців не вестимуть за ручку, тому доведеться самостійно вивчати прекрасний піксельний світ. Заодно вдасться відшукати десяток-другий секретів.

Родзинкою Sea of Stars стане покрокова бойова система. Битви хоч і реалізовано в покроковому форматі, але гравцеві постійно знадобиться відбивати ворожі атаки та посилювати власні за допомогою натискань клавіш у таймінг. Не менш важливо підбирати заклинання, які поєднуватимуться в комбінації. Це допоможе і збільшити шкоду, і перервати вороже вміння, і накласти негативні ефекти на недругів. Звучить комплексно і цікаво, тож у Sea of Stars є всі шанси стати одним із головних інді-хітів року.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі