Статті

Якісний рівень: які фрагменти ігор подобаються самим левел-дизайнерам і чому Якісний рівень: які фрагменти ігор подобаються самим левел-дизайнерам і чому

Asya Harbuzova 759

Що саме робить ігрові рівні вдалими з професійного погляду? Ми запитали левел-дизайнерів про те, які рівні в іграх їм найбільше подобаються і чому. Публікуємо відповіді фахівців з Wargaming, Frogwares, Fractured Byte та Ubisoft. 3

Як це: отримати грант від Epic Games, розробляти свою MMO та відмовитися від угоди з Tencent — розповідає CEO Farom Studio Костянтин Лісецький Як це: отримати грант від Epic Games, розробляти свою MMO та відмовитися від угоди з Tencent — розповідає CEO Farom Studio Костянтин Лісецький

Asya Harbuzova 1692

Одеська Farom Studio нещодавно й неочікувано для себе отримала грант від Epic Games — як підтримку для української студії. CEO компанії Костянтин Лісецький розповів нам, як діяти розробникам, аби теж отримувати гранти від Epic. А ще поділився історіями про роботу над Unreal Engine, створення власної MMO та відмову продатися гігантам Tencent. 7

День вишиванки 2022. Як розробники та геймдев-компанії зустріли свято День вишиванки 2022. Як розробники та геймдев-компанії зустріли свято

Редакція Gamedev 702

Ми запропонували геймдев-компаніям, розробникам та людям, дотичним до ігрової індустрії, поділитися своїми фото у вишиванках і розповісти, що дня них означає це свято і як вони його провели в умовах війни. Наводимо їхні історії.

Найкращий бос Elden Ring, курс про Unity та анонс гри від авторів Genshin Impact. Головні ігрові новини тижня Найкращий бос Elden Ring, курс про Unity та анонс гри від авторів Genshin Impact. Головні ігрові новини тижня

Asya Harbuzova 1227

Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про річницю «Відьмака», бібліотеку моделей з анімаціями від Bandai Namco і те, як може закінчитися час у Dark Souls 2. А ще про свіжі релізи, українських розробників та роздачі ігор.

Head of Internal Products в iLogos про поєднання пошиття плитоносок зі створенням NFT-гри Head of Internal Products в iLogos про поєднання пошиття плитоносок зі створенням NFT-гри

Serhii Korshunov 1024

Максим Ілляшенко, Head of Internal Products в iLogos Game Studios майже місяць знаходився під обстрілами у селищі без електроенергії. Коли розробнику вдалося виїхати у безпечні області України, він одразу повернувся до створення NFT-гри та організував цех з пошиття бронежилетів. Про проблеми, з якими стикнувся у волонтерській діяльності, та про те, як поєднувати розробку гри з роботою в цеху, Максим розповів в інтерв’ю. 1

«Кілька разів ловили флешбеки, ніби ми перебуваємо в Україні». Проджект-менеджерка з геймдеву про релокацію до Португалії «Кілька разів ловили флешбеки, ніби ми перебуваємо в Україні». Проджект-менеджерка з геймдеву про релокацію до Португалії

Anna Belovolchenko 3541

Проджект-менеджерка з AB Games Дар’я Приловська напередодні війни виїхала до Кіпру. Однак скоро відчула мінуси цієї країни та разом з сім’єю і колегами прийняла рішення про переїзд до Португалії. Про те які умови пропонує Португалія українським переселенцям та як тут облаштувати своє життя, Дар’я розповіла в інтерв’ю. 4

Соулслайк про краба, кінець FIFA та геймдев-профспілка в Хорватії. Головні ігрові новини тижня Соулслайк про краба, кінець FIFA та геймдев-профспілка в Хорватії. Головні ігрові новини тижня

Asya Harbuzova 1182

Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про загадкові анонси EA, кінець епохи FIFA, успіхи Eleden Ring та рекордні прибутки ігрової галузі. А ще про нові релізи, цікаві історії та безкоштовні ігри.

Керівники AB Games про те, як компанія працює під час війни та чому не буде відкривати офіси в Європі Керівники AB Games про те, як компанія працює під час війни та чому не буде відкривати офіси в Європі

Asya Harbuzova 2495

Антон Большаков у 90-х був керівником проєктів у GSC Game World. У нульових він брав участь у розробці S.T.A.L.K.E.R. та «Козаків», а потім створив власну компанію — AB Games. Вона розробляє ігри Hidden Object та до 24 лютого мала офіси в Харкові, Дніпрі, Києві, Рівному і на Кіпрі. Про те, як змінилися команди, чому від підтримки росіян не стає легше та чому AB Games не буде відкривати офіси в Європі, Большаков та розповів нам в інтерв’ю. 1

Спіймати путіна в презерватив і відбудувати Україну. Добірка українських ігор про війну Спіймати путіна в презерватив і відбудувати Україну. Добірка українських ігор про війну

Serhii Korshunov 1834

За останні місяці українці створили чимало ігор про героїчний спротив нашого народу. Більшість з них покликані підтримати бойовий дух і дати хвилинку, щоб відволіктись від жахів війни. Ну врешті решт, кому з нас не хочеться відхлестати путіна соняшником, на тракторі захопити танк загарбників і відбудувати нашу країну? Саме про такі ігри наша добірка.

Успіх Horizon Forbidden West в Україні, оновлення Sifu та історія скасованої Half-Life. Головні ігрові новини тижня Успіх Horizon Forbidden West в Україні, оновлення Sifu та історія скасованої Half-Life. Головні ігрові новини тижня

Asya Harbuzova 1512

У цьому випуску розповідаємо про роботу українки для Blender, оплачуване стажування від CD Projekt Red та документалку про скасовану частину Half-Life. А ще про нові релізи, роздачі та, звісно, інструменти для розробників ігор.

Проджект-менеджерка з Kevuru Games про те, як її команда шиє спецжилети для військових Проджект-менеджерка з Kevuru Games про те, як її команда шиє спецжилети для військових

Anna Belovolchenko 1141

Дарія Гаран з Kevuru Games із початком війни стала менеджеркою цеху з пошиття розвантажувальних жилетів для українських воїнів. В інтерв’ю вона розповіла про те, як шукала кошти на спецодяг, швачок-волонтерок, організовувала роботу цеху й доставку відшитого. А також пояснила, чому сьогодні здається, ніби волонтерити стали менше. 1

З початком війни продаж ігор в Україні впав у 10 разів. А топ-20 на три місяці очолила гра про Заборонений Захід З початком війни продаж ігор в Україні впав у 10 разів. А топ-20 на три місяці очолила гра про Заборонений Захід

Serhii Korshunov 3344

Після звільнення півночі країни від окупантів, щомісячні продажі дисків почали зростати. Однак і досі вони у 4-5 раз менші за довоєнні показники. Нові релізи не потрапили в український ритейл через порушення логістичних ланцюжків, а консолі неможливо завезти в країну, оскільки вони не входять до категорії критичного імпорту.

Зарплати у геймдеві, випуск Dune: Spice Wars і безкоштовні пробні версії у PS Plus. Головні ігрові новини тижня Зарплати у геймдеві, випуск Dune: Spice Wars і безкоштовні пробні версії у PS Plus. Головні ігрові новини тижня

Asya Harbuzova 1859

Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про оновлення Dying Light 2, появу Ісуса в Elden Ring та зарплати геймдев-спеціалістів у світі. А ще про свіжі релізи, важливі події та безкоштовні ігри.

«Ти не підбігаєш до місця ДТП, а підходиш, бо інакше втратиш цілісну картину». Інтерв’ю з розробником ігор, який навчає бійців тактичної медицини і надає домедичну допомогу «Ти не підбігаєш до місця ДТП, а підходиш, бо інакше втратиш цілісну картину». Інтерв’ю з розробником ігор, який навчає бійців тактичної медицини і надає домедичну допомогу

Asya Harbuzova 1836

Сергій Катрич — розробник ігор, який у мирний час виїздить мотоциклом на місця ДТП і надає потерпілим першу допомогу. Під час війни він з товаришами створив Львівський добровольчий медичний батальйон, у якому бійців навчають тактичної медицини. Про те, як поєднувати геймдев і волонтерство та виїжджати на місце влучання ракет під час війни, Сергій розповів нам в інтерв’ю. 2

«Для мене важливо, щоб ціна перемоги не була зависока». Development Director Frag Lab про те, як компанія вибудувала власну систему волонтерства «Для мене важливо, щоб ціна перемоги не була зависока». Development Director Frag Lab про те, як компанія вибудувала власну систему волонтерства

Anna Belovolchenko 1230

Пилип Дзюба, Development Director і Co-Founder Frag Lab, розповів про основні напрямки роботи компанії на волонтерському фронті, про те, як бізнес-практики допомагають впорядкувати цю діяльність і чому компанія заснувала власний фонд.

God of War з хмари, екранізація It Takes Two та виплати Steam для українців. Головні ігрові новини тижня God of War з хмари, екранізація It Takes Two та виплати Steam для українців. Головні ігрові новини тижня

Asya Harbuzova 2090

У цьому випуску розповідаємо про рекламу в іграх на Xbox та PlayStation, додавання Assassin’s Creed Origins у Game Pass та Снуп Доґа у Call of Duty. А ще про нові релізи, роздачі, цікаві відео та, звісно, інструменти для геймдев-розробників.

Симулятор полювання на монстрів та сайд-скроллер про пошуки мами. Друга добірка українських інді-ігор Симулятор полювання на монстрів та сайд-скроллер про пошуки мами. Друга добірка українських інді-ігор

Serhii Korshunov 2760

Ми продовжуємо знайомити вас з українськими інді-іграми. У новій добірці ми зібрали незвичні проєкти — від соулслайку про глиняний трансгуманізм та симулятора полювання на монстрів до сайд-скроллеру про пошуки мами і мобільного платформера з NFT. 1

«У коридорі напоготові стоїть котяча переноска, а поруч — зброя». 2D Artist з Kevuru Games про волонтерство у Львові й зміну робочого профілю «У коридорі напоготові стоїть котяча переноска, а поруч — зброя». 2D Artist з Kevuru Games про волонтерство у Львові й зміну робочого профілю

Anna Belovolchenko 1258

Вікторія Шаміна, 2D Artist у Kevuru Games, з початком війни активно зайнялася волонтерською діяльністю. В інтерв’ю Вікторія розповіла, чому не поїхала з України, як вчилася стріляти, як переслідувала диверсантів на машині та що допомагає триматися на ногах.

«Якщо ти смієшся з ворога, то він вже не такий страшний». Розробник єБайрактар випустив гру про український трактор «Якщо ти смієшся з ворога, то він вже не такий страшний». Розробник єБайрактар випустив гру про український трактор

Serhii Korshunov 2585

Один з розробників єБайрактару, Максим Матяш, Project Manager iLogos Game Studios, випустив свій новий проєкт Steal Russian Tank — гру, в якій український трактор краде російські танки. В інтерв’ю GameDev DOU Максим розкрив головну мету проєкту, а також розповів, як за один тиждень вдалося самотужки створити готовий продукт.

← Сtrl 12345 Ctrl →