Статті

GameDev ринок праці у січні 2023: перша позитивна динаміка за півроку та C++ у топ-5 GameDev ринок праці у січні 2023: перша позитивна динаміка за півроку та C++ у топ-5

Sashko Peremot 323

Що відбувається з пропозиціями роботи в ігровій індустрії в Україні? Проаналізували розділ вакансій на GameDev DOU за січень 2023 року та порівняли з показниками попереднього місяця.

Гумор, меч, перо та маргінальні звірі. Огляд гри Inkulinati — покрокової стратегії на сторінках стародавніх манускриптів Гумор, меч, перо та маргінальні звірі. Огляд гри Inkulinati — покрокової стратегії на сторінках стародавніх манускриптів

Sashko Peremot 732

Inkulinati — весела та трошки абсурдна покрокова стратегія від польської студії Yaza Games. Гра вийшла 31 січня, а її дії відбуваються на сторінках середньовічних манускриптів. Загалом тут є все, щоб провести весело час — маргінальні зайці, віслюки-барди, стара добра Смерть та Готфрід Буйонський. Більше про гру читайте в нашому огляді. 2

«Найголовніше — бажання і мінімальна комунікабельність». Учасники геймджемів — про мотивацію брати участь в івентах і поради новачкам «Найголовніше — бажання і мінімальна комунікабельність». Учасники геймджемів — про мотивацію брати участь в івентах і поради новачкам

Anna Belovolchenko 502

Як долучитися до геймджему зі створення ігор? Чи обов’язково мати команду для цього? Та як розпланувати час на заході, щоб встигнути реалізувати задумане? Про це та багато іншого ми розпитали інді-розробників, які вже неодноразово були учасниками джемів і хакатонів та випустили не одну гру після них.

Відчайдушні жінки в космосі, довгоочікувана Hogwarts Legacy та ексклюзив PlayStation для ПК. Найцікавіші релізи лютого Відчайдушні жінки в космосі, довгоочікувана Hogwarts Legacy та ексклюзив PlayStation для ПК. Найцікавіші релізи лютого

Sashko Peremot 944

У лютому нарешті виходить Hogwarts Legacy — action/RPG за франшизою Гаррі Поттера. Окрім цього, гравці можуть розраховувати на кілька бадьорих шутерів від третьої особи, спін-офф серії Like a Dragon та американський футбол з орками. Справжніми орками. Розповідаємо про найцікавіші ігрові релізи місяця.

Декомунізація Mortal Kombat 11, українізація RDR2 та історія «Кіберпозняків». Новини про ігри та геймдев цього тижня Декомунізація Mortal Kombat 11, українізація RDR2 та історія «Кіберпозняків». Новини про ігри та геймдев цього тижня

Sashko Peremot 1813

У цьому випуску розповідаємо про те, як йде українізація Red Dead Redemption 2, які плани на майбутнє у 4A Games та чому парнокопитних в історичних іграх зображують неправильно. А ще про свіжі анонси, релізи, роздачі та розпродажі. Уперед! 2

Хто такий артдиректор в ігровій індустрії. Кар’єра в геймдеві Хто такий артдиректор в ігровій індустрії. Кар’єра в геймдеві

Редакція GameDev 1235

Артдиректор — одна з топових позицій у компанії, яка, втім, не має стандартного визначення. Відповідно, його обов’язки прямо залежать від роботодавця. У цій статті ми розповідаємо, за що зазвичай відповідає такий спеціаліст, хто може ним стати, а також разом з фахівцями розбираємо плюси та мінуси цієї професії.

Математика в геймдеві. Що таке інтерполяція та як її використовують при розробці ігор Математика в геймдеві. Що таке інтерполяція та як її використовують при розробці ігор

Sashko Peremot 1605

Ми продовжуємо серію «Математика в геймдеві», де розповідаємо про конкретні математичні прийоми, які можуть спростити життя розробникам ігор. Цього разу говоримо про інтерполяцію: коли її почали використовувати та в яких випадках вона допоможе у геймдеві. 2

Lead Weapons Artist з tinyBuild — про співбесіди, роботу над AAA-іграми та зворотний бік низького порогу входу в професію Lead Weapons Artist з tinyBuild — про співбесіди, роботу над AAA-іграми та зворотний бік низького порогу входу в професію

Anna Belovolchenko 2053

Андрій Першута, Lead Weapons Artist у tinyBuild GAMES самостійно вивчав 3D-моделювання, і у перший компанії одразу ж отримав посаду Middle Artist, перестрибнувши щаблі інтерна та джуна. А першим проєктом для нього стала культова гра Call of Duty. В інтерв’ю художник розповів, чому обрав за спеціалізацію саме зброю, що відрізняє хороші роботи від поганих, і які навички допоможуть отримати роботу на конкурентному ринку. 8

Які ігри купують українці і як розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 виїздили за кордон. Новини про ігри та геймдев цього тижня Які ігри купують українці і як розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 виїздили за кордон. Новини про ігри та геймдев цього тижня

Asya Harbuzova 1579

У цьому випуску розповідаємо про українські інді-релізи та улюблені жанри геймерів, релокацію GSC Game World в Чехію та перші враження від серіалу The Last of Us. А ще про свіжі анонси, релізи, роздачі та розпродажі. Уперед!

Рекордне падіння продажів, топ-50 ігор грудня та найцікавіші для українців жанри. Підсумки 2022 року Рекордне падіння продажів, топ-50 ігор грудня та найцікавіші для українців жанри. Підсумки 2022 року

Sashko Peremot 1342

У 2022 році ігор було продано значно менше, ніж у 2021-му. Дистриб’ютори зазначають — складнощі викликані виключно зовнішніми факторами, а за нормальних умов показники швидко відновлюються. Втім, як і раніше, серед фаворитів — FIFA, God of War та інші пригодницькі ігри. 1

Розробник Titan Chaser Стас Шостак — про успішні й провальні релізи, поради початківцям і мобілізацію Розробник Titan Chaser Стас Шостак — про успішні й провальні релізи, поради початківцям і мобілізацію

Anna Belovolchenko 3439

Розробник Titan Chaser та ще чотирьох інді-ігор Станіслав Шостак у серпні 2022 року отримав повістку і став одним з понад 10 тисяч українців, які пройшли навчання в Британії. В інтерв’ю він розповів, чому пішов служити, хоча й міг уникнути цього, як заради першого проєкту довелося продати машину, що найбільше ненавидить у своїй роботі, а також чому не вкладається у просування ігор. 5

Як створити успішну інді-стратегію й чому видавець — це не завжди добре. Історія розробника гри Farlanders Як створити успішну інді-стратегію й чому видавець — це не завжди добре. Історія розробника гри Farlanders

Asya Harbuzova 3581

Як випуск своєї інді-гри може підняти зарплату в 5 разів? На що треба зважати перед тим, як запускати Kickstarter? І як профінансувати нішевий проєкт, що розробляється понад три роки? Історія автора містобудівної стратегії Farlanders Андрія Бичковського. 12

Художники проти машин, битва навколо локалізації та нові проблеми Ubisoft. Новини про ігри та геймдев цього тижня Художники проти машин, битва навколо локалізації та нові проблеми Ubisoft. Новини про ігри та геймдев цього тижня

Sashko Peremot 1349

Зібрали усе найцікавіше, що сталося в індустрії ігор останнього тижня. У цьому випуску розповідаємо про баталії навколо української локалізації, проблеми Ubisoft та екологічні ініціативи від Xbox. А ще про інструменти для розробників, анонси, роздачі та розпродажі. Уперед!

Борги, токсичність та звинувачення у спонсорстві тероризму. Яким був 2022-й для Gamepack Studio Борги, токсичність та звинувачення у спонсорстві тероризму. Яким був <nobr>2022-й</nobr> для Gamepack Studio

Sashko Peremot 2511

Геймдев-компанію Gamepack Studio звинувачують в усіх сучасних гріхах українського ринку розробки: співпраці з росіянами, масових скороченнях, проблемах з виплатами зарплат тощо. Щоб розібратися в ситуації, ми поспілкувалися з експрацівниками компанії та її керівництвом. Що там насправді сталося — читайте в нашому тексті. 3

GameDev ринок праці у 2022 році: шукали художників та дизайнерів з досвідом, а також новачків у C++ GameDev ринок праці у 2022 році: шукали художників та дизайнерів з досвідом, а також новачків у C++

Редакція GameDev 1724

Що відбувалося з пропозиціями роботи в ігровій індустрії в Україні? Проаналізували розділ вакансій на GameDev DOU за весь 2022 рік та розповідаємо про головні тренди.

Аутсорс, продукт, фриланс: як український геймдев пережив 2022-й і що думає про 2023 рік Аутсорс, продукт, фриланс: як український геймдев пережив <nobr>2022-й</nobr> і що думає про 2023 рік

Sashko Peremot 1380

Через повномасштабну війну та руйнування енергетичної інфраструктури український геймдев пережив, напевно, найгірший рік у своїй історії. Та криза не була однаковою для всіх: аутсорсинговим компаніям стало складніше шукати нові контракти, продуктові студії затримували релізи, а фрілансери тепер більш критично підходять до своїх клієнтів. Розказуємо про те, як різні компанії та люди з геймдеву пережили 2022 рік, та чого вони чекають від 2023-го. 1

Як знайти роботу в геймдеві під час війни? 7 історій українських спеціалістів. Частина 2 Як знайти роботу в геймдеві під час війни? 7 історій українських спеціалістів. Частина 2

Asya Harbuzova 2266

Наприкінці 2022 року ми запитали в геймдев-спеціалістів, як їм вдалося знайти роботу в ігровій індустрії під час війни. Скільки часу на це знадобилося? Як вони шукали вакансії? Як наважилися на зміни в такий нестабільний час? Публікуємо другу частину з історіями й порадами українських фахівців.

Як створювати відеоролики для ігор і стати Cinematic Artist — історія спеціаліста з досвідом у Frogwares, AtomTeam та Vidloonnya Reborn Як створювати відеоролики для ігор і стати Cinematic Artist — історія спеціаліста з досвідом у Frogwares, AtomTeam та Vidloonnya Reborn

Anna Belovolchenko 1874

Костянтин Мацнев пройшов шлях від Cinematic Artist у Frogwares до продюсера у Vidloonnya Reborn. В інтерв’ю він розповідає про складність цих професій, як звільнився з української студії, щоб працювати в CD Projekt, але так і не отримав роботу в польській компанії, а також про те, що потрібно знати синематик артистам в геймдеві.

Франшизи, серії, сиквели і ремейки з Японії та США. Якими будуть найцікавіші релізи 2023 року Франшизи, серії, сиквели і ремейки з Японії та США. Якими будуть найцікавіші релізи 2023 року

Sashko Peremot 1594

У 2023 році буде багато цікавих ігор. При цьому більшість з них будуть сиквелами, продовженнями надзвичайно відомих франшиз чи ремейками. Наприклад, нарешті мають вийти S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, Marvel’s Spider-Man 2 та Skull and Bones. У що ще можна буде пограти цього року — читайте в нашій ультимативній добірці.

← Сtrl 123456...12 Ctrl →