Що відбувається з пропозиціями роботи в ігровій індустрії в Україні? Проаналізували розділ вакансій на GameDev DOU за січень 2023 року та порівняли з показниками попереднього місяця.
Inkulinati — весела та трошки абсурдна покрокова стратегія від польської студії Yaza Games. Гра вийшла 31 січня, а її дії відбуваються на сторінках середньовічних манускриптів. Загалом тут є все, щоб провести весело час — маргінальні зайці, віслюки-барди, стара добра Смерть та Готфрід Буйонський. Більше про гру читайте в нашому огляді.
Як долучитися до геймджему зі створення ігор? Чи обов’язково мати команду для цього? Та як розпланувати час на заході, щоб встигнути реалізувати задумане? Про це та багато іншого ми розпитали інді-розробників, які вже неодноразово були учасниками джемів і хакатонів та випустили не одну гру після них.
У лютому нарешті виходить Hogwarts Legacy — action/RPG за франшизою Гаррі Поттера. Окрім цього, гравці можуть розраховувати на кілька бадьорих шутерів від третьої особи, спін-офф серії Like a Dragon та американський футбол з орками. Справжніми орками. Розповідаємо про найцікавіші ігрові релізи місяця.
У цьому випуску розповідаємо про те, як йде українізація Red Dead Redemption 2, які плани на майбутнє у 4A Games та чому парнокопитних в історичних іграх зображують неправильно. А ще про свіжі анонси, релізи, роздачі та розпродажі. Уперед!
Артдиректор — одна з топових позицій у компанії, яка, втім, не має стандартного визначення. Відповідно, його обов’язки прямо залежать від роботодавця. У цій статті ми розповідаємо, за що зазвичай відповідає такий спеціаліст, хто може ним стати, а також разом з фахівцями розбираємо плюси та мінуси цієї професії.
Ми продовжуємо серію «Математика в геймдеві», де розповідаємо про конкретні математичні прийоми, які можуть спростити життя розробникам ігор. Цього разу говоримо про інтерполяцію: коли її почали використовувати та в яких випадках вона допоможе у геймдеві.
Андрій Першута, Lead Weapons Artist у tinyBuild GAMES самостійно вивчав 3D-моделювання, і у перший компанії одразу ж отримав посаду Middle Artist, перестрибнувши щаблі інтерна та джуна. А першим проєктом для нього стала культова гра Call of Duty. В інтерв’ю художник розповів, чому обрав за спеціалізацію саме зброю, що відрізняє хороші роботи від поганих, і які навички допоможуть отримати роботу на конкурентному ринку.
У цьому випуску розповідаємо про українські інді-релізи та улюблені жанри геймерів, релокацію GSC Game World в Чехію та перші враження від серіалу The Last of Us. А ще про свіжі анонси, релізи, роздачі та розпродажі. Уперед!
У 2022 році ігор було продано значно менше, ніж у 2021-му. Дистриб’ютори зазначають — складнощі викликані виключно зовнішніми факторами, а за нормальних умов показники швидко відновлюються. Втім, як і раніше, серед фаворитів — FIFA, God of War та інші пригодницькі ігри.
Розробник Titan Chaser та ще чотирьох інді-ігор Станіслав Шостак у серпні 2022 року отримав повістку і став одним з понад 10 тисяч українців, які пройшли навчання в Британії. В інтерв’ю він розповів, чому пішов служити, хоча й міг уникнути цього, як заради першого проєкту довелося продати машину, що найбільше ненавидить у своїй роботі, а також чому не вкладається у просування ігор.
Як випуск своєї інді-гри може підняти зарплату в 5 разів? На що треба зважати перед тим, як запускати Kickstarter? І як профінансувати нішевий проєкт, що розробляється понад три роки? Історія автора містобудівної стратегії Farlanders Андрія Бичковського.
Зібрали усе найцікавіше, що сталося в індустрії ігор останнього тижня. У цьому випуску розповідаємо про баталії навколо української локалізації, проблеми Ubisoft та екологічні ініціативи від Xbox. А ще про інструменти для розробників, анонси, роздачі та розпродажі. Уперед!
Геймдев-компанію Gamepack Studio звинувачують в усіх сучасних гріхах українського ринку розробки: співпраці з росіянами, масових скороченнях, проблемах з виплатами зарплат тощо. Щоб розібратися в ситуації, ми поспілкувалися з експрацівниками компанії та її керівництвом. Що там насправді сталося — читайте в нашому тексті.
Що відбувалося з пропозиціями роботи в ігровій індустрії в Україні? Проаналізували розділ вакансій на GameDev DOU за весь 2022 рік та розповідаємо про головні тренди.
Через повномасштабну війну та руйнування енергетичної інфраструктури український геймдев пережив, напевно, найгірший рік у своїй історії. Та криза не була однаковою для всіх: аутсорсинговим компаніям стало складніше шукати нові контракти, продуктові студії затримували релізи, а фрілансери тепер більш критично підходять до своїх клієнтів. Розказуємо про те, як різні компанії та люди з геймдеву пережили 2022 рік, та чого вони чекають від 2023-го.
Наприкінці 2022 року ми запитали в геймдев-спеціалістів, як їм вдалося знайти роботу в ігровій індустрії під час війни. Скільки часу на це знадобилося? Як вони шукали вакансії? Як наважилися на зміни в такий нестабільний час? Публікуємо другу частину з історіями й порадами українських фахівців.
Костянтин Мацнев пройшов шлях від Cinematic Artist у Frogwares до продюсера у Vidloonnya Reborn. В інтерв’ю він розповідає про складність цих професій, як звільнився з української студії, щоб працювати в CD Projekt, але так і не отримав роботу в польській компанії, а також про те, що потрібно знати синематик артистам в геймдеві.
У 2023 році буде багато цікавих ігор. При цьому більшість з них будуть сиквелами, продовженнями надзвичайно відомих франшиз чи ремейками. Наприклад, нарешті мають вийти S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, Marvel’s Spider-Man 2 та Skull and Bones. У що ще можна буде пограти цього року — читайте в нашій ультимативній добірці.
Попросили геймдев-художників нашої спільноти надіслати лише одну роботу, якою вони пишаються найбільше за цей рік. Презентуємо вам їх!