Статті

Перемога S.T.A.L.K.E.R. 2, українці на The Game Awards та найменша PS5, яку ви бачили. Новини про ігрову індустрію

Sashko Peremot 872

У свіжому дайджесті зібрали для вас найцікавіші новини тижня. Розповідаємо про фіналістів фестивалю Indie Cup Ukraine’23, перші деталі серіальної екранізації культової гри Fallout та успіх доповнення Phantom Liberty для Cyberpunk 2077. А також перемогу S.T.A.L.K.E.R. 2, нову версію рушія Godot й багато чого іншого.

Мальовничий Avatar: Frontiers of Pandora, стратегія про термінатора та FNaF у віртуальній реальності. У що пограти в грудні

Sashko Peremot 530

Хоча традиційно грудень не дуже багатий на гучні ігрові релізи, ми все ж відібрали кілька ігор, які можуть зацікавити найрізноманітніших гравців. У списку — FNaF для PS VR2, стратегія у реальному часі по всесвіту Термінатор та серія ігор про Бетмена на Switch. 4

Хто такий Economy Designer в ігровій індустрії. Кар’єра в геймдеві

Редакція GameDev 660

Game Economy Designer — професія важлива, цікава, але не сама проста. Вона вимагає знання математичних методів, теорії ймовірності, досвіду публічних виступів тощо. При цьому Game Economist це унікальні спеціалісти, важливість яких подекуди недооцінюють. У рубриці «Кар’єра в геймдеві» ми розповідаємо про те, хто це такі, як опанувати спеціальність, до яких завдань бути готовим, а також про плюси та мінуси цієї роботи.

Звірства росіян, чехословаки на бронепоїзді та москва у вогні. Огляд гри Last Train Home

Назар Степорук 1858

Last Train Home, стратегія від чеської студії Ashborne Games, ще до релізу добряче роздратувала росіян. Вони кричали, що в грі хочуть перекрутити історію, а все було не так. Тобто проєкт посягнув на пропаганду в головах жителів рф. Ми вирішили подивитися на гру тверезим поглядом і розповісти, чи варта вона уваги, і як змогла насолити нашим ворогам. 4

Unity проти Unreal Engine — який рушій обрати для гри та чому. Зважуємо всі за та проти з розробниками

Назар Степорук 2437

Unity та Unreal Engine — два найпопулярніші рушії в ігровій індустрії, якими користуються сотні команд. Кожен з них має свої переваги й недоліки, які ми вирішили дослідити в новому матеріалі разом з українськими розробниками. Ми опитали 13 фахівців і з’ясували, чому компанії обирають Unity та Unreal Engine, як вони стали такими популярними, і в яких напрямках варто розвивати рушії. 8

Ремастер The Last of Us Part II, S.T.A.L.K.E.R. 2 на TGA та блокування українців в Steam. Новини про ігрову індустрію

Назар Степорук 1167

Ми підготували свіжий дайджест з найгарячішими новинами в ігровій індустрії. Минулого тижня анонсували The Last of Us Part II Remastered, один із розробників розповів про скасовані проєкти Rockstar, а українці пожалілися на блокування акаунтів в Steam. А ще з’явилися чутки про нову демонстрацію S.T.A.L.K.E.R. 2. 2

Перший погляд на Space Killer — космічну рольову гру від української команди TwoFriends

Sashko Peremot 1497

Українська команда TwoFriends випустила Space Killer — динамічну лутер-аркаду на GodotEngine, яка майстерно балансує між жанрами RPG, роуглайк та bullet heaven. У рубриці «Перший погляд» один з її розробників Віталій Сливка розповів скільки часу зайняло створення гри, як він робив tower defense для курсової в Ужгородському національному університеті та з чого починав свій шлях у геймдеві. 12

«Я жодного разу не пошкодував, що повернувся з Нідерландів в Україну». Геймпродюсер — про те, чому став бойовим медиком і як евакуює поранених з поля бою

Anna Belovolchenko 2671

Євген Лисенко — ігровий продюсер у Fractured Byte з надзвичайно цікавою долею. Він мріяв про медицину, вивчився на дипломата, довгий час пропрацював геймдизайнером, а після початку повномасштабного вторгнення став бойовим медиком. В інтерв’ю Євген розповів про свій шлях в геймдеві, завдання на фронті та чому він повернувся зі спокійних Нідерландів в Україну. 2

У що грали українські розробники Forza Horizon 5, Skull and Bones, DOTA 2 та Total War: Warhammer III

Назар Степорук 1505

Ми продовжуємо рубрику, присвячену іграм, в яких розважалися українські розробники впродовж місяця. В жовтневому випуску нам вдалося опитати 16 фахівців з різних студій — Valve, Ubisoft, Blizzard тощо. Список проєктів вийшов різноманітним і включає деякі релізи, які тільки готуються до виходу.

Новий власник GSC Game World, номінанти премії The Game Awards та еволюція ігор про Людину-павука. Новини про ігрову індустрію

Sashko Peremot 887

Хто тепер володіє студією, яка подарувала світу культову франшизу S.T.A.L.K.E.R? Скільки грошей компанія Wargaming зібрала на закупівлю автомобілів швидкої допомоги для України? Хто цього разу буде змагатися за звання «Гра року»? Як мінялися механіки в іграх про Людину-павука? Про все це, а також нові інструменти, роздачі ігор та багато чого іншого читайте в нашому дайджесті!

Від Spider-Man 1982 до Spider-Man 3. 25 років еволюції ігор про Людину-павука

Назар Степорук 649

Ми запустили нову рубрику на нашому YouTube-каналі з роликами на різні цікаві теми. Дебютним буде цикл з двох відео, присвячений еволюції ігроладу та дизайну в іграх про Людину-павука. Перше з них, в якому ми дослідили шлях від Spider-Man 1982 року до Spider-Man 3, вже чекає на ваші перегляди.

Все про геймдев-освіту: що це таке, чому там вчать та чи буде це перевагою під час співбесіди. GameDev DOU Подкаст #6

Редакція GameDev 1332

Ведучі GameDev DOU Подкасту запросили на свій шостий випуск продюcерку IT-курсів та розпитали її про найпопулярніші в нашій країні напрямки, складнощі геймдев-напрямку та чи не створить це «бульбашку» з новачків, яким зараз буде дуже складно знайти роботу.

Рогатка з Бальдра, некультурні жести та політ дерев’яної колоди. Як влаштовано God of War за кадром

Назар Степорук 1834

Ми розпочали нову рубрику — дослідження ігор за допомогою модифікацій з вільною камерою. Це дозволяє дізнатися, як влаштовано проєкт за кадром. Першою стала God of War, де ми побачили Бальдра в формі рогатки, постійні зникнення Атрея, нецензурні жести та ще багато прихованих секретів. 4

«Виходити першого дня в GamePass — цікава математика, адже ти канібалізуєш свої продажі в Steam, на Xbox та PlayStation». Велике інтерв’ю з Сергієм Гальонкіним, частина 2

Sashko Peremot 3690

У другій частині великого інтерв’ю з Сергієм Гальонкіним поспілкувалися про листи віцепрем’єр-міністра Михайла Федорова до ігрових компаній, українську локалізацію, державну підтримку геймдеву та те, як змінився ігровий маркетинг за п’ятнадцять років. Про все це та багато чого іншого — читайте в нашому інтерв’ю. 3

Перший трейлер GTA 6, Blizzard обирає українське, анонс гри про Голодомор. Новини про ігрову індустрію

Назар Степорук 1122

Тижневий дайджест новин вже тут. Сьогодні дізнаємося, коли Rockstar покаже трейлер GTA 6, скільки вакансій є на геймдев-ринку праці України та чи стосуватимуться скорочення в Ubisoft офісів в Одесі та Києві. А ще — про перемогу української художниці в конкурсі Blizzard та анонс гри про Голодомор. 4

Українська художниця — про перехід з відділу розробки ігор до маркетингу та життя під час війни в Ізраїлі

Anna Belovolchenko 933

Анна Булавіна — українська художниця, яка нині працює в ізраїльській студії Moon Active. З України Анна поїхала після початку повномасштабного вторгнення: перебралася до сім’ї, яка вже тривалий час мешкала в Ізраїлі. В інтерв’ю художниця розповіла, як свого часу обирала освіту, чому перейшла з відділу розробки ігор у відділ маркетингу та як її вдруге наздогнала війна.

Вакансій за кордоном без варіанту віддаленої роботи стало більше, а до лідерів приєдналася 4A Games. Ринок праці в геймдеві, жовтень 2023

Sashko Peremot 1470

Скільки вакансій для геймдев-спеціалістів було у жовтні? Які компанії шукають співробітників з мінімальним досвідом? Які українські міста є лідерами за кількістю пропозицій? Розповідаємо, що цікавого було у розділі вакансій на GameDev DOU у жовтні 2023 року. 1

«Графік дозволяв працювати і прибиральницею, і художницею». 2D Artist — про першу роботу в геймдеві, навантаження в аутсорсі та звільнення

Anna Belovolchenko 2760

Анастасія Доміна — 2D та Concept Artist, яка тільки нещодавно почала свій шлях у геймдеві. В інтерв’ю вона розповіла, чому кинула навчання, як працювала прибиральницею в Чехії, чому студії самі пропонували їй виконати тестове на старті кар’єри та навіщо художниці вести ютуб-канал про малювання. 10

G5 повертається в росію, Marvel’s Spider-Man 2 підкорює український ринок, а військові геймдевці діляться порадами щодо мобілізації. Новини про ігрову індустрію

Sashko Peremot 1078

Room 8 Studio розказала про роботу над Alan Wake 2, Sony скоротила понад сотню людей з Bungie, а користувачі Xbox Series X/S обурені новою рекламою Call of Duty: Modern Warfare III. І це ми ще не згадували вихід гри «Дике Поле: Одеса» у Steam, жартівливу версію Bloodborne на ПК та майже загублену гру про Шибайголову. Тож запрошуємо вас у наш тижневий дайджест!

«Звичайний геймер про Україну чи українські ігри не знає майже нічого». Велике інтерв’ю з Сергієм Гальонкіним

Sashko Peremot 6338

Сергій Гальонкін починав робити ігри ще юнаком і програмувати вчився на калькуляторі МК-52. Потім в його житті була дистрибуція, маркетинг, інді-геймдев і, нарешті, великі компанії — Wargaming та Epic Games. Ми поспілкувалися з ветераном індустрії про жарти навколо першої частини S.T.A.L.K.E.R, майбутнє GamePass та українських аутсорсерів. Про все це та багато чого іншого — читайте в нашому інтерв’ю. 13

← Сtrl 123456...21 Ctrl →