Статті

«З десяти далі проходять три-чотири кандидати». Як не провалити співбесіду з рекрутером геймдев-студії: розповідають фахівці «З десяти далі проходять три-чотири кандидати». Як не провалити співбесіду з рекрутером геймдев-студії: розповідають фахівці

Anna Belovolchenko 479

На співбесідах з HR зазвичай немає складних технічних запитань — але далеко не всім кандидатам вдається пробитися далі. Що може стати червоними прапорцями і чому навіть скілові фахівці можуть провалили першу співбесіду, розповідають геймдев-компанії. 1

Gamedev ринок праці у травні 2023: Львів знову обійшов Дніпро, а компанії активніше шукали людей без досвіду Gamedev ринок праці у травні 2023: Львів знову обійшов Дніпро, а компанії активніше шукали людей без досвіду

Sashko Peremot 813

Яких спеціалістів українські геймдев-компанії шукають активніше всього? Скільки треба досвіду, щоб працювати над кіберпанковим шутером Off The Grid? Хто витіснив Дніпро з другого місяці серед українських міст за кількістю вакансій? Скільки загалом є пропозицій для людей, які не хочуть працювати з офісу? Проаналізували розділ вакансій на GameDev DOU за травень 2023 року та порівняли з показниками попередніх місяців.

Злитий росіянами S.T.A.L.K.E.R. 2, український арт у Dead Space та найбільші геймдев-компанії нашого ринку. Новини про ігри та індустрію Злитий росіянами S.T.A.L.K.E.R. 2, український арт у Dead Space та найбільші геймдев-компанії нашого ринку. Новини про ігри та індустрію

Asya Harbuzova 1780

Які найбільші геймдев-компанії працюють в Україні? Які ігри популярні на нашому ринку? Що цікавого виходить в червні та які є розпродажі ігор? Чому ніхто не викидає коробки від PlayStation? За тиждень в українському і світовому геймдеві сталося чимало цікавого — тож ми зібрали все у свіжому дайджесті! 2

Запаморочлива бойова система Final Fantasy XVI, українська локалізація Layers of Fear та мінімум тридцять п’ять годин у Diablo IV. Найцікавіші релізи червня Запаморочлива бойова система Final Fantasy XVI, українська локалізація Layers of Fear та мінімум тридцять п’ять годин у Diablo IV. Найцікавіші релізи червня

Sashko Peremot 1033

У червні гравці отримають продовження одразу кількох культових франшиз. Поціновувачі жанру survival horror нарешті отримають нову частину Amnesia та ремейк Layers of Fear, фанати світів Final Fantasy зануряться у 16 гру серії, а прихильники екшн-RPG нарешті доберуться до Diablo IV. Розповідаємо про найцікавіші ігрові релізи місяця. 2

Топ-25 геймдев-компаній України, зима 2023: мінус 1300 фахівців та зростання у аутсорсерів Топ-25 геймдев-компаній України, зима 2023: мінус 1300 фахівців та зростання у аутсорсерів

Редакція GameDev 6519

Половина компаній з рейтингу мають негативну динаміку зростання. І більшість з них — це продуктові компанії. Натомість усі 5 компаній, які зуміли зберігти позитивну динаміку — це аутсорс. Загалом у другому півріччі 2022 року в геймдев-компаніях стало на 1300 спеціалістів менше. Більше деталей у свіжому топ-25 геймдев-компаній. 8

Розвага для поціновувачів класичної фантастики та фанатів ігор старої школи. Огляд ремейку System Shock Розвага для поціновувачів класичної фантастики та фанатів ігор старої школи. Огляд ремейку System Shock

Sashko Peremot 870

System Shock — культова гра 1994 року, яка помітно вплинула на такі хіти, як Metal Gear Solid, Resident Evil, Half-Life, BioShock та Dishonored. У вівторок, 30 травня, виходить її ремейк від американської компанії Nightdive Studios. Чи вдалося розробникам вдихнути нове життя у гру, що вийшла майже тридцять років тому? Чи зберегли вони атмосферу класичної наукової фантастики та як оновили легендарний тайтл? Читайте в нашому огляді! 20

Зарплати геймдев-спеціалістів. Велике літнє опитування 2023 Зарплати геймдев-спеціалістів. Велике літнє опитування 2023

Редакція GameDev 1899

Спільно з DOU запускаємо велике літнє опитування 2023. Плануємо зібрати якомога більше анкет для аналітики щодо зарплат ІТ- та геймдев-спеціалістів. У цій анкеті ми врахували пропозиції та побажання фахівців щодо розширення списку посад і спеціалізацій для геймдеву. Тож, будь ласка, приділіть 10 хвилин і візьміть участь!

Який рівень англійської потрібен розробникам ігор і як він перевіряється? Розповідають геймдев-компанії Який рівень англійської потрібен розробникам ігор і як він перевіряється? Розповідають геймдев-компанії

Asya Harbuzova 1650

Які вимоги ставлять геймдев-компанії щодо мови і як перевіряють рівень кандидатів? Чи треба письмові навички, якщо ви займаєтеся артом або програмуванням? І чи можуть компанії відмовити компетентному фахівцю, якщо англійська не дотягує? Ми запитали про це ігрові компанії, які працюють в Україні. Ось що вони відповіли.

Alan Wake 2 українською, провал «Ґолума», ремейк Metal Gear та піксельний Київ. Новини про ігри та геймдев Alan Wake 2 українською, провал «Ґолума», ремейк Metal Gear та піксельний Київ. Новини про ігри та геймдев

Asya Harbuzova 1056

Свіженькі релізи та анонси українських локалізацій, насичена (чи ні?) презентація PlayStation, список паблішерів для інді-розробників та багато знижок на ігри. За тиждень в українському і світовому геймдеві було чимало новин — зібрали їх усі у зручному дайджесті! 1

Епічний масштаб, який не спрацював. Огляд The Lord of the Rings: Gollum Епічний масштаб, який не спрацював. Огляд The Lord of the Rings: Gollum

Asya Harbuzova 2229

25 травня виходить гра The Lord of the Rings: Gollum — пригодницький екшн у всесвіті «Володаря Перснів», зосереджений на історії Ґолума. Розробники пообіцяли епічні пригоди, багато стелсу і дотримання книжкового канону. Чи вдалося їм це і чи варто взагалі грати в «Ґолума», розповідаємо в огляді. 9

CEO Frogwares Ваель Амр про Шерлока Голмса, неважливість росії та «дієвидло» CEO Frogwares Ваель Амр про Шерлока Голмса, неважливість росії та «дієвидло»

Sashko Peremot 1932

Чому українська компанія Frogwares робить персонажів, яким хочеться дати ляпаса? Як це — розробляти гру без опалення взимку, у шапці та рукавичках? На що треба особливо звертати увагу, коли «перекладаєш» літературного персонажа на ігрові механіки? Про це і не тільки спеціально до «Дня Шерлока Голмса» поговорили з засновником та керівником студії Frogwares Ваелем Амром. 4

Співбесіда з 3D Artist в ігровій компанії. 200+ запитань для Junior, Middle і Senior Співбесіда з 3D Artist в ігровій компанії. 200+ запитань для Junior, Middle і Senior

Asya Harbuzova 5870

Про навички 3D Artist у першу чергу свідчить портфоліо — однак компанії все ж проводять технічні співбесіди, де запитують кандидатів про hard skills. Тож наводимо список запитань, які стануть в пригоді спеціалістам з 3D-арту, які шукають роботу та наймають фахівців у команду. 8

Безкоштовна Metro, нова Mortal Kombat, токсичність гравців Battlefield та заснування Санктуарію. Новини про ігри та геймдев Безкоштовна Metro, нова Mortal Kombat, токсичність гравців Battlefield та заснування Санктуарію. Новини про ігри та геймдев

Редакція GameDev 1057

Щотижневий новинний дайджест від GameDev DOU вже тут! CD Prjojekt RED перезапустила розробку відгалуження серії The Witcher та скоротила команду, українська гра Through the Nightmares отримала «Особливу нагороду» на конференції Digital Dragons 2023, а PlayStation нарешті оголосила дату та час своєї наступної великої презентації. Про це та багато іншого читайте в матеріалі!

День вишиванки 2023. Як розробники ігор та геймдев-компанії відзначили свято День вишиванки 2023. Як розробники ігор та геймдев-компанії відзначили свято

Редакція GameDev 1665

Ми попросили геймдев-спільноту поділитися своїми фото у вишитих сорочках і й розповісти, що для них означає це свято і як вони його проводять. Показуємо фотодобірку!

Проблеми, критика і майбутнє перекладів ігор українською мовою Проблеми, критика і майбутнє перекладів ігор українською мовою

Редакція GameDev 1013

Які є проблеми в галузі ігрової локалізації в Україні та чи довіряє геймерська спільнота перекладачам? Що робити, щоб українського озвучення в іграх стало більше? Чи можуть чимось зашкодити фанатські локалізації? Та чи здатен AI робити переклади ігор? Дізнайтеся у текстовій версії розмови GameDev DOU з перекладачами, які давно займаються українською локалізацією ігор! 2

Як українська компанія L3D Studio працює з замаскованими росіянами та що про це думають її співробітники Як українська компанія L3D Studio працює з замаскованими росіянами та що про це думають її співробітники

Sashko Peremot 3799

Компанія L3D Studio — український аутсорсер, що спеціалізується на створенні моделей військової техніки для ААА-ігор. Проблема в тому, що одним з її найбільших клієнтів є Gaijin Entertainment. Це росіяни, які дуже гарно маскуються під європейців. Що про таку співпрацю думають співробітники L3D Studio — читайте в нашому розслідуванні. 27

Чи варто інді-розробникам звертатися до видавців і чого очікувати від співпраці Чи варто інді-розробникам звертатися до видавців і чого очікувати від співпраці

Anna Belovolchenko 1163

Щоб примножити шанси на успіх, інді-розробники можуть звернутися до видавців, аби отримати допомогу в просуванні грі, тестуванні тощо. Але не завжди це дає бажаний ефект. Ми поспілкувалися з трьома геймдев-командами, які випустили ігри з допомогою паблішерів. Вони розповіли про свою мотивацію звертатися до видавців, їхній пошук, умови співпраці й те, наскільки задоволені результатом. 5

Реліз нової The Legend of Zelda, закриття однієї зі студій Sony і зникнення «дієвидла». Новини про ігри та геймдев Реліз нової The Legend of Zelda, закриття однієї зі студій Sony і зникнення «дієвидла». Новини про ігри та геймдев

Редакція GameDev 953

Щотижневий новинний дайджест від GameDev DOU вже тут, чітко за розкладом! Фанати PixelOpus сумували через закриття студії, прихильники Hollow Knight: Silksong — через перенесення гри, а от українська спільнота, навпаки, тішилася заміні «дієвидла» на інтерфейс у Sherlock Holmes The Awakened. Про це та багато іншого читайте в матеріалі! 1

Археологія в Elden Ring, машинне навчання для ботів у Unity та тестування з автономними агентами. Як науковці досліджують ігрову індустрію Археологія в Elden Ring, машинне навчання для ботів у Unity та тестування з автономними агентами. Як науковці досліджують ігрову індустрію

Sashko Peremot 822

Ми продовжуємо знайомити читачів з gaming studies та розповідаємо про найцікавіші дослідження, що були опубліковані за останні місяці в архіві для наукових статей та препринтів. Серед робіт — археологія в Elden Ring, підвищення якості відео у потокових іграх, навчання ботів у Unity та спроби змусити дітей шукати баланс між іграми та реальним життям. Зазирнімо у світ науки та дізнаємося більше про gaming studies!

«Є певна категорія людей, які з насолодою висміюють, тролять чи ображають розробників». Токсичність гравців та що з нею робити «Є певна категорія людей, які з насолодою висміюють, тролять чи ображають розробників». Токсичність гравців та що з нею робити

Sashko Peremot 1497

Токсичність — одна з найпоширеніших проблем в ігровій індустрії. Що робити розробникам з мовою ворожнечі? Як реагувати на сексуальні домагання? Де проходить межа між конструктивною критикою та відвертим негативом? Чому інколи потрібно бути готовим до емоцій, які люди не можуть показувати в реальному житті? Відповіді на ці питання — в нашому матеріалі. 9

← Сtrl 123456...16 Ctrl →