Розробка прототипа ігрового рушія: проблеми, виклики та прийняті рішення
Віталій Гикавчук професійно займається 3D-друком на принтерах технології DLP, а у вільний час цікавиться геймдевом. Після вивчення Unreal Engine він вирішив створити прототип ігрового рушія, не маючи належного досвіду. У своєму блозі автор розповів, як проходив цей процес. Він базово описав архітектуру власного проєкту, основні виклики та проблеми. 3




Обговорюють зараз



Вакансії

Всі gamedev вакансії

Події Стати спікером Додати подію

23 січня, Online
Стрім «Як ШІ створює ігровий арт»
Безкоштовно
30 січня — 27 травня, Online
Курс-професія «Основи геймдизайну» від robot_dreams
36 000 грн або 6000 грн/міс при розбивці на 6 платежів
7 — 9 лютого, Катовіце
EPT Championship IEM Katowice 2025
from ~140€
3 — 6 квітня, Львів
Games Gathering 2025 Lviv
from €9