Що змушує користувачів перепроходити гру. Говоримо про replay value з представниками ігрового сегменту укртві
Replay value — це низка фіч гри, які спонукають користувача до повторного проходження. Чи є вона необхідною частиною продукту? І чи мають девелопери закладати ці фічі під час розробки, щоб забезпечити грі успіх? Про це ми поговорили з розробниками та блогерами ігрового сегменту укртві.




Обговорюють зараз



Вакансії

Всі gamedev вакансії

Події Стати спікером Додати подію

31 березня, Online
Курс-професія «GameDev QA» від robot_dreams
18 000 грн або 3000 грн/міс при розбивці на 6 платежів
3 — 6 квітня, Львів
Games Gathering 2025 Lviv
from €9
7 квітня — 25 вересня, Online
Онлайн-курс «Ігрова сценаристика і наративний дизайн» від Skvot
49 500 грн або 8250 грн/міс при розбивці на 6 платежів