«Два рядки коду на екрані — завжди краще, ніж тисяча рядків у голові». Інтерв’ю з творцем містобудівної стратегії «Острів»
Цього тижня буде четверта річниця виходу у дочасний доступ містобудівної стратегії «Острів». Її розробник, загадковий Євген, продовжує активно працювати над грою, а після початку повномасштабного вторгнення випустив іншу урбаністичну головоломку Tile Cities. Ми поспілкувалися з Євгеном про його особистий бренд, початок шляху в геймдеві та амбітну ціль у мільйон проданих копій. Більше читайте в нашому інтерв’ю. 4


Обговорюють зараз

Події Додати подію

21 березня, Online
Онлайн-курс “Unity Game Developer” від robot_dreams
від 5867 грн/міс при оплаті частинами
25 — 29 березня, Online
Безкоштовний марафон по 3D від varto.school
Безкоштовно
26 березня — 25 червня, Online
Онлайн-курс «Системний геймдизайнер» від Skvot
від 5000 грн/міс при оплаті частинами
28 березня — 13 червня, Online
Онлайн-курс «UX UI для геймдеву» від Skvot
від 5666 грн/міс при оплаті частинами